Gå till innehåll

PE + Ume


emilio_15

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag avrundar nog året nu och vill tacka alla på detta forumet! ett speciellt och enormt kärleksfullt tack åt alla som jag lärt känna i det riktiga livet så att säga. finns inte en oskön människa jag träffat på. alla är så jävla trevliga, ett problem man kan ha om man växer upp som jag. 2010 är det bästa året i mitt liv, helt klart. hade i början av året inte speciellt mkt social kompetens men har utvecklats så sjuuuuuuuuuuuuuuukt mycket och kan vara stolt över mig själv.

 

ska fortsätta med samma utveckling nästa år.

 

älskar! :h:

 

nu ska jag ha en riktigt sjuk avslutning på året!

 

god jul och gott nytt allihopa.

 

Vi väntar på ett besök nere i söder!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skrev ner en liten berättelse där jag skildrade kvällen vi träffades för första gången som hon fick läsa vid ett tänt ljus, sedan fick hon lyssna på låten som spelades på konserten, låten har en rätt passande text sas

 

fyfan vilken vidrig grej jag fick vara med om igår :SS:S:s:S:.S:S

frågar en polare typ "hann du bli packad på förfesten?" HAN svarar "inte nog full för att inte hitta hem till dig"

 

sdkfdspbklpnlvöölcöxccöxlsö äadvlölblösfkblsvld,ffdöldös.ö.scöcx-v.cv-v.öcxvlöxvlöcxlvöclvöclvcxv.x,v g99ugu9gpslfpsdå

 

blev så äcklad så jag ringde skjuts och åkte till jossan (4mil)

 

hann vara på krogen i 30 min ca....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...