emilio_15 Postad 11 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2010 no offence men hatar fan dina skor, ha dom inte på din första arbetsintervju använder dom inte till vardags direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 11 November , 2010 Rapport Share Postad 11 November , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 11 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 11 November , 2010 På tal om arbetsintervju. Såhär gick det på den. -Vad gör du dom helger du inte jobbar för oss? -hehe spelar det någon roll -näe egentligen inte. -Inget olagligt iaf -spelar du poker? - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 11 November , 2010 Rapport Share Postad 11 November , 2010 hahaha vafan sade han sen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 11 November , 2010 Rapport Share Postad 11 November , 2010 boman säger: gissa vem som vann SM duell T2 säger: trillske boman säger: aaa visste du eller T2 säger: HAHAHAHA näe hahaha boman säger: mm T2 säger: hur mycket $$? hahahaha nu får han en välbehövlig självförtroendeboost 52000kr kollade nu va står ju att Quenni vann boman säger: ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 11 November , 2010 Rapport Share Postad 11 November , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 11 November , 2010 Rapport Share Postad 11 November , 2010 fint när svs hoppar över nivåer i deras SM turneringar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 11 November , 2010 Rapport Share Postad 11 November , 2010 http://rageguy.com/media/2010/09/yogurt_fffuuuu.png Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 11 November , 2010 Rapport Share Postad 11 November , 2010 folk är ju alldeles för bra för att jag ska kunna dinga omahaSM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 det är så jävla kul btw, drömmer mardrömmar om saker jag verkligen hatar/är rädd för.. inatt drömde jag om boss klienten. att mina nuts blev timefoldade efter fi potat på turn ur pos på mig. ville vakna direkt men lyckades inte så jag började drömma om katter istället. fyfan vilken misärnatt på alla vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 12 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2010 också katträdd litar inte på dom jävlarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 också katträdd litar inte på dom jävlarna hvad ska den göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 också katträdd litar inte på dom jävlarna Äckliga och opålitliga djur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 Äckliga och opålitliga djur. Det finns bara en art på denna jord som är äckliga och opålitliga, och det är människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 yxel har faktiskt helt rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 12 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2010 hvad ska den göra? Klösas i ögonen, bitas? Hundar är så mycket mysigare. Minns fortfarande när darin sjöng denna på idol typ en vecka efter att jag sett armageddon andra gången. Jag grät. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 Jag gillar typ inte djurvänner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 Cats are like snakes with fur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 katter är ohyra imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 Klösas i ögonen, bitas? Hundar är så mycket mysigare. Minns fortfarande när darin sjöng denna på idol typ en vecka efter att jag sett armageddon andra gången. Jag grät. Vår hund som är världens snällaste mest social och bästaste hund högg mig i pannan vid lite kel. Den hade dock ont i ryggen och fick väl någon smärta men ändå, den högg mig. Vi är kompisar igen men har svårt att kela på samma sätt som innan. Katterna har inte gjort någonting. Djur anammar ju (till skillnad från vissa människor) att behandla än som man själv behandlar dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 En gång rev en kattjävel mig på handen när jag hade armen på ryggstödet på en soffa. Obv satt jag i soffan och katten var bakom. Edit: Alltså, skit>>>>>>>>>>>>>>>>>>>katter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 November , 2010 Rapport Share Postad 12 November , 2010 min första katt (bruden snodde båda obv) var riktigt sjuk ett tag innan han kastrerades. Attackerade riktigt hårt och gav inte upp även om jag höll ner honom i marken i 5 min i nackskinnet, saknar honom.. ah goodtimes edit; lite fight skare väl för fan vara om man har husdjur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts