Haslo Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 Man vet att man har sömnproblem när man inte kan somna kvällen efter att man dygnat Eller så är det bara tonårsupphetsning över att tjejen jag gillar ringde mig tidigare ikväll Hon hade rätt bra edge i samtalet mtp att hon förfestade och jag var spiknykter och trött. Hur som helst så tvingar jag iaf i mig ett VIDRIGT glas rödvin atm för att bli lite lugn inför sängen Har ni vart på "dejt"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 23 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 Skrivit HSP hela jävla dagen, fyfaaaan vad lost jag är på svensk läs och svensk ordförståelse, pinsamt Förra gången jag skrev det hade jag precis haft prov i sveB på prefix/suffix samt att jag sprang bra som fan med vilka ord som kom och lyckades tura hem 26/40 men blir förvånad om jag har över 15 idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 23 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 20/22 på NOG, hoppades på alla rätt orkade inte fylla i vad jag svarat på övriga delproven så får se om en månad vad jag fick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 guldddddddddddungern osv http://img207.imageshack.us/img207/2640/img5122u.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 Fattar inte hur typ Sammy Farha kan vara grispluss på HSP... Han lär ju inte kunna nån svensk läsförståelse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2010 ungrare alltså, fyfan vilket trevligt folk att hänga med. varit här i två dagar, träffat typ 6 pers som jag alla rankar top10 skönaste människor jag någonsin träffat.. klättrat för första gången i mitt liv, gick bättre än väntat och det var riktigt kul. monsterfylla igår så var lagom kul att promenera i en 45 graders uppförsbacke i två kilometer idag på morgonen, men väl framme så var det rätt storslaget.. blev inte ens bakis för det var så jävla mäktigt! guldguldguldguldguld Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 ungrare alltså, fyfan vilket trevligt folk att hänga med. varit här i två dagar, träffat typ 6 pers som jag alla rankar top10 skönaste människor jag någonsin träffat.. klättrat för första gången i mitt liv, gick bättre än väntat och det var riktigt kul. monsterfylla igår så var lagom kul att promenera i en 45 graders uppförsbacke i två kilometer idag på morgonen, men väl framme så var det rätt storslaget.. blev inte ens bakis för det var så jävla mäktigt! guldguldguldguldguld härligt att du är glad bomme... kom till danmark 13e nov, fira livet osv starfitter fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 såg precis snabba cash, bara läst böckerna tidigare /Lasse från gnesta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 såg precis snabba cash, bara läst böckerna tidigare /Lasse från gnesta Inte sett filmen än men tänkte ta tag i det. Bättre än boken Snabba Cash? För den blev jag grymt besviken på, han skriver ju som en kratta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 Inte sett filmen än men tänkte ta tag i det. Bättre än boken Snabba Cash? För den blev jag grymt besviken på, han skriver ju som en kratta Väldigt många tycker att filmen var mycket sämre än boken, men är väll från person till person också antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 jag fattar, kan lova upandcoming fattar också... satan vad vi fattar helt sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 fira livet, med hus... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 fira livet, med hus... det är då man vet det är fest forreals... /Nvegas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 fira livet, med hus... höghus, vi celibrerar livet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 nu går du för långt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 sry ingen aning vad som händer.. stoppkloss på fyllesurfen snart nådd . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 känns fränt att det känns som 80%+ att du tänkte lite på mig när du munknullade henne.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 kan faktiskt säga att det innefattade någon form av segergest och en flyktig tanke på dig/mitt citat av dig här MVG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 24 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 kickar igång ett såkallat nattpass! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2010 kickar igång ett såkallat nattpass! hur gick det såkallade nattpasset? fick det ont när du sparka på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2010 jkk vart är din signatur ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 25 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Oktober , 2010 hur gick det såkallade nattpasset? fick det ont när du sparka på det? lillplussade, somnade 10.30 (efter att ha badat så varmt för att bli trött att jag var nära att svimma ) och nu är jag top50 tröttast i världen och ska snart ner och träna bröst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts