Gå till innehåll

PE + Ume


emilio_15

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

fyfan =SSSSSSSSSSSSSSS världens mest onödiga optimala dygnsrytm

 

=SSSSSSSSS var grindsugen igår men OBVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV++++++++ gräver de av fiber här utanför mig en timma innan jag vaknar och fixar det på 15h eller merrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrödsallllllllllllllllllllllldösaldöasdddd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår när jag vaknade hemma hos MoP så upptäckte jag till min förvåning att jag svarat på ett sms angående om jag ville att min bror skulle försöka fixa jobb åt mig. Jag hade f.ö svarat ''nä''. Detta upptäckte jag när jag vaknade upp 5h efter att jag skickat sms´t och ser att brorsan skrivit : vadårå?

Fattade obv inte ett skit innan jag gått tillbaka o läst vad jag hade skrivit =S sen fick jag ringa upp brorsan och förklara att jag inte hade nån aning om hur det där gick till och att han mer än gärna kunde fixa jobb åt mig!

Jag hade alltså sms´at i sömnen:shock: nåväl sånt kan väl hända den bäste, engångsföreteelse iaf - nej. Idag vaknar jag upp kl.13.30 fastän jag ställt klockan på 11.30. kollade just om alarmet fungerar och det gör det. Så imorse har jag ställt av alarmet (OBV inget minne av det heller). Det må då vara ganska vanligt att man stänger av och somnar om. Men att man inte minns nånting alls av att man har gjort det?

 

Hände mig ofta under gymnasie- och högstadietiden. Min mamma ringde dessutom och pratade med mig på morgonen, dock hade jag inget som helst minne av det. Hände ett par gånger i månaden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pre Flop: ($1.50) Hero is BB with T T

BTN/SB raises to $3, Hero raises to $9, BTN/SB calls $6

 

Flop: ($18.00) 4 4 9 (2 players)

Hero bets $11.00, BTN/SB calls $11

 

Turn: ($40.00) 3 (2 players)

Hero bets $23.00, BTN/SB calls $23

 

River: ($86.00) 9 (2 players)

Hero bets $64.50, BTN/SB calls $48.47 all in

 

minns du hur du beordrade din kompis musen att spela den handen och finner du din situation liknande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet att du inte har HUD xxxxlår8-) men jag vet också att jag är för tight. Men måste ändå ha ett spel som är flera ljusår längre fram i utvecklingen än dig:roll: Spelar f.ö 5/10 nu, du är välkommen att sitta med mig alla dagar. MVH T2

 

 

Haha okej;) du är säkert stabil osv mEn du är fan en s.k bordsdödare som gör att snittpotten ligger på 1bb, därför möter jag inte dig på 5-10, som jag btw spelade i helgen o plusa en lök eller två(highstakes sas) Gl med liret i vilket fall,

Btw grisjobb är ju nöten, har ett sådant själv, ex stå vid en maskin 8 timmar / dag och göra samman sakär ju sjukt roligt o intressant..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi skulle ut, och vi skulle supa. hårt. Sagt o gjort, en halv 7a åker i tardéns späa kropp och vidare mot krogen med 3vapendragera av rang. Hinner dessutom slå i hälen så att jag börjar blöda precis innan avfärden. AJ. Hann inte tänka på det, vi skulle ju ut:-P Framme på krogen efter 10minuters promenad i det gästvänliga vädret. Där väntade fler brudar än vad jag kunde bränna på en kväll. Guld. Men först en välkomstdrink till mig och grabbarna! (F.Ö den enda drinken inne på krogen för T2 som sedan körde på en strikt vattenbaserad drickeskost) Springer ut på dansgolvet känner mig sådär perfekt full och har jävligt kul. Får syn på en semi-söt tjej som jag inte fick med hem för 3helger sedan. Problemet var väl att jag var lite FÖR askalas och fattade väl inte så mycket. Men det löste sig på nått sätt och tillslut sitter vi i en soffa och hånglar upp varandra. Nu börjar T2 känna sig en aning för dragen, lite sådär illamående. (precis som förra gången jag raggade på den här bruden, hon måste tänkt att jag kom bra överens med alkohol) men några glas vatten sen var man tillbaka! vet inte riktigt hur det gick till men hem till mig bar det av i form av buss. Nu mådde jag fan riktigt bra, jag var typ inte ens full längre. T2 hade lovat att han inte skulle försöka få av henne kläderna inatt och tammefan det höll han. även om han fick in lite fingerknullande8-)

 

Vaknar klockan6 och känner att det är hög tid för lite vatten, går ner och sveper några glas. sen går jag och lägger mig igen. 2h senare vaknar jag av att jag svettas som en gris. sätter mig upp, tjejen tittar frågandes och jag säger : jag är sjuk. sen går jag ned för att fylla en vattenflaska men känner i trappen att benen har enorma problem att bära min muskelösa kropp. Hejjar lite på mor o far och däckar sen i en fåtölj. Tjejen kommer ner efter 1h och säger hejdå.

 

Fyllefrossan är över nu och jag kan meddela att jag mår bra:-D min häl är dock en aningens svullen:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fitta

 

blev sådär överdrivet glad av ett par koppar kaffe och vill bara gråta, så lycklig över att få känna på att vara pigg på vintern. är nog den person som lider av stört vinterdepression i hela norrland.. detta trots att jag absolut inte har något emot vintern och gillar det som fan :oops: kan bara inte hålla mig vaken utan koffein.. på sommarn kan jag inte ens sova, snittar typ 3h sömn medan vintern bjuder på ett snitt närmare 14h per dygn utan koffein. :ola:

 

hade jättehöga pokerambitioner i november och det gick jättebra men har tappat allt som heter motivation eller mer, kunde beta av 5k händer per dag utan problem och tyckte det var kul. nu är det bara kul att spela när man får skypa med någon eller så.. resultatmässigt har det gått okej men ändå inte nöjd med den volym jag fått in, pluswhine whatever men fuck it.

 

fick igår btw höra om ett stycke kvinnomisshandel i släkten. är så jävla sugen på att åka upp och göra kaos med snubben alltså. så jävla äckligt sånt där. fattar inte VARFÖR man vill hålla det hemligt, hänt för en månad sen och jag fick höra det igår, ringde morsan direkt och hon visste inte ngt om det även fast det är hennes syster som var utsatt. hur fan kan man slå en kvinna?

 

asdposapdsakd. hoppas ni andra har det bättre! ska slå igång only girl in the world högt som fan och lägga mig och glo i taket några minuter.

 

emo-inlägg :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fitta

 

blev sådär överdrivet glad av ett par koppar kaffe och vill bara gråta, så lycklig över att få känna på att vara pigg på vintern. är nog den person som lider av stört vinterdepression i hela norrland.. detta trots att jag absolut inte har något emot vintern och gillar det som fan :oops: kan bara inte hålla mig vaken utan koffein.. på sommarn kan jag inte ens sova, snittar typ 3h sömn medan vintern bjuder på ett snitt närmare 14h per dygn utan koffein. :ola:

 

hade jättehöga pokerambitioner i november och det gick jättebra men har tappat allt som heter motivation eller mer, kunde beta av 5k händer per dag utan problem och tyckte det var kul. nu är det bara kul att spela när man får skypa med någon eller så.. resultatmässigt har det gått okej men ändå inte nöjd med den volym jag fått in, pluswhine whatever men fuck it.

 

fick igår btw höra om ett stycke kvinnomisshandel i släkten. är så jävla sugen på att åka upp och göra kaos med snubben alltså. så jävla äckligt sånt där. fattar inte VARFÖR man vill hålla det hemligt, hänt för en månad sen och jag fick höra det igår, ringde morsan direkt och hon visste inte ngt om det även fast det är hennes syster som var utsatt. hur fan kan man slå en kvinna?

 

asdposapdsakd. hoppas ni andra har det bättre! ska slå igång only girl in the world högt som fan och lägga mig och glo i taket några minuter.

 

emo-inlägg :h:

 

Nu vet jag inte hur din moster är, men det finns en och annan kvinna som förtjänar en vinge, jämställdhet osv!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...