Tottyville Postad 19 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2011 <3Klart det ska betalas i natura om jag köper ut ? gotta love piteå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 19 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2011 gotta love piteå. är du därifrån eller vad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 19 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2011 Obligatorisk legitimationskoll i framtiden.... För att bevisa att dom inte är äldre än 14 hoppas ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 19 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2011 är du därifrån eller vad ? nej, jag bara älskar livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 19 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2011 För att bevisa att dom inte är äldre än 14 hoppas ja.. Just precis, litar inte på mitt omdöme längre nej, jag bara älskar livet. +1 ----------------------------------------------------------------------------- Lägger denna rad i CL ikväll, satsar 1k till nästan 6ggr pengarna. Har arsenal som liten "skräll" för att få upp oddsen, resten lär ju vara solklara vinster. Fotboll, Champions L. Chelsea - Genk Matchresultat 1X2 : Chelsea (Odds : 1,12) Fotboll, Champions L. Marseille - Arsenal Matchresultat 1X2 : Arsenal (Odds : 3,20) Fotboll, Champions L. Porto - Apoel Nicosia Matchresultat 1X2 : Porto (Odds : 1,25) Fotboll, Champions L. Barcelona - Viktoria Plzen Matchresultat 1X2 : Barcelona (Odds : 1,05) Fotboll, Champions L. Milan - Bate Borisov Matchresultat 1X2 : Milan (Odds : 1,25) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esactun Postad 19 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2011 Såg du PM? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 19 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2011 Såg du PM? Jotack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esactun Postad 19 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2011 Jotack så mycket Np! skulle sagt det i chatten åt honom, men tänkte då kanske ngn reagerat och detta var enda sättet att få fram budskapet! Hur går det med att gräva dig upp ur hålet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juventini Postad 19 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2011 Det där med att spela många solklara matcher till låga odds för att få ett högt odds låter intressant. Kanske något man skulle börja med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 19 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2011 det är ju inte riktigt så enkelt och champions league är allmänt galet =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 20 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2011 Np! skulle sagt det i chatten åt honom, men tänkte då kanske ngn reagerat och detta var enda sättet att få fram budskapet! Hur går det med att gräva dig upp ur hålet? Ah okej, går väl sådär. Når väl BE innan månaden är slut med lite rush löningsveckan har iaf tagit igen en stor del Det där med att spela många solklara matcher till låga odds för att få ett högt odds låter intressant. Kanske något man skulle börja med. gick ju ändå inte så Tokjublade när jag ser arsenals match och dom avgör på stopptid. Trodde jag hade klonkat. Sen har sop porto KRYSSAT I DERAS MATCH. Riktig jävla tilt. det är ju inte riktigt så enkelt och champions league är allmänt galet =( precis Som idag då en uppenbar match är den som fäller mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
semiklonk Postad 20 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2011 Kan jag få svar på mina frågor om din notebok du hade? dvs processor, ram minne osv. Sry om jag verkar tjatig men måste nog göra mitt beslut idag Och den ena jag väljer mellan är ju en HP sas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 20 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2011 Det där med att spela många solklara matcher till låga odds för att få ett högt odds låter intressant. Kanske något man skulle börja med. lul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 20 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2011 Idag ska det betalas resor mktmkt bra =) Kom iväg lite senare än planerat, men vad spelar det för roll. Hinner man med lite grisfyllor med sina kära vänner på hemmaplan och flyr lagom innan snön och -30 dagarna har kommit. Sjukt taggad =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 20 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2011 WOOOPWOOOP allt betalt och klart, 21 november börjar äventyren =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rasmus165 Postad 20 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2011 Du får säga åt stejken din att inte skeppa in 250bb på floppen med 3hög och sen tilta sönder i chatten när han förlorar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 20 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2011 Du får säga åt stejken din att inte skeppa in 250bb på floppen med 3hög och sen tilta sönder i chatten när han förlorar hahahahha, han plussar ändå relativt stabilt så ska väl egentligen inte klaga =D Är några extra lakan till mig smärtfritt varje månad så Sen om du tkr han dampar i chatten så har du inte mött mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 20 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2011 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 20 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2011 Sen om du tkr han dampar i chatten så har du inte mött mig :D +++++++ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 20 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2011 +1 +++++++ Kan ju passa på att be om ursäkt, är på bättringsvägen Har faktiskt tagit bort chattfunktionen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 24 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2011 Bra fyllor ihelgen igen, skönt att få spåra av sig lite på hemmaplan innan man beger sig. Siktar på att peaka ganska rejält på halloween, fishshotten är väldigt lömsk. Förslag till vad man ska klä ut sig till, man var tydligen tvungen att ha någon slags outfit?? Inte spelat så värst mkt poker på senaste tiden, men dom få sessionerna jag har spelat har gått väldigt bra och stejken runnar även han på som en gud. Så behöver nog inte ens boka backmånad online om jag pressar några sessions online kommande löningsdagar. Färdig vaccinerad osv nu också, är väl bara att ta en kur penicillin för att få bort "halsflussen" så är man redo för utlandet i övrigt njuter jag ganska mkt av livet atm, är för första gången sen innan sommaren det börjar vara roligt att leva igen. Denna ska kunnas utan till inför nästa helg, borde ju gå hem hos kvinnofolket om man sätter falsetten osv, ja ni fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2011 Denna ska kunnas utan till inför nästa helg, borde ju gå hem hos kvinnofolket om man sätter falsetten osv, ja ni fattar helt underbar låt jue vad nickar stejken din ? och vars och hur länge skall du resa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
semiklonk Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2011 Var nära att ligga med en 97a idag (14år) som obv ljög om sin ålder. En förlängning i nhl12 räddade mig för att bli åtalad för barnarov. Bra jävla fylla med andra ord. Sånt som händer osv. Godnatt osv Obligatorisk legitimationskoll i framtiden.... Ser en ganska rolig scen framför mig... Du får med dig en tjej hem på fyllan att ligga med, oerhört snygg men du kan inte bedöma hennes exakta ålder. Ni påbörjar det hela och förspelet är nu klart, första set vunnet med andra ord. wp speltorsk osv. Men innan du skeppar in degen måste du vara säker på att inte begå ett stort misstag och du frågar: "Kan jag få se leg tack" Förvirrat visar hon upp sitt leg och är precis 18 år. Obvspeltorsk: "Tack så mycket, välkommen in, inträde 120 kronor ikväll och endast kontanter tack" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 24 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2011 Ser en ganska rolig scen framför mig... Du får med dig en tjej hem på fyllan att ligga med, oerhört snygg men du kan inte bedöma hennes exakta ålder. Ni påbörjar det hela och förspelet är nu klart, första set vunnet med andra ord. wp speltorsk osv. Men innan du skeppar in degen måste du vara säker på att inte begå ett stort misstag och du frågar: "Kan jag få se leg tack" Förvirrat visar hon upp sitt leg och är precis 18 år. Obvspeltorsk: "Tack så mycket, välkommen in, inträde 120 kronor ikväll och endast kontanter tack" hahahhaha får hoppas vi slipper sånt , men får jag med mig någon från krogen tar jag för givet att dom är 18+. För håller dom på med dumheter och har fakelegg osv, kvittar det liksom med min dumhet att ha sex med dom när dom inte är lovliga. Tar liksom ut varandra, båda gör dumheter. Tänkte mer om man hittade nån pingla på en husfest, då ska dom tamefan punga fram legitimationen. Annars kan det bli kaos Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 24 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Oktober , 2011 helt underbar låt jue vad nickar stejken din ? och vars och hur länge skall du resa ? Missade denna, kan pma det. Börjar med thailand 21november - 21december. Hem över jul/nyår. Sen i början av januari drar jag till filli eller vart nu gänget håller till ändå tills det börjar bli väder som man kan vistas i här uppe i norrbotten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts