papiPope Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 Info om turren i luleå? pm då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 5 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2011 Info om turren i luleå? pm då. du har pm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FormerForum Postad 5 April , 2011 Rapport Share Postad 5 April , 2011 Din synrange i BB vs BU, tack. Spelar du spelaren eller känner du att du har så pass mycket edge att du kan ha en 3bet/call-range på typ 60% overall? . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 5 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2011 . Väldigt vid range har jag där, blir lite väl löst ibland. Men känner att jag har så pass stor edge mot average grindern på nivån, att mitt spel ändå lönar sig i längden. Men absolut, mot bättre spelare foldas det ju mkt mer. Så man slipper sitta och spela dom OOP i onödan med skithänder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 7 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2011 -1k efter ett maratonpass. Ett under att det inte är mer som jag springer, spelar ingen roll vad jag har går inte att vinna ;p whine,whine,whine ingen ide att förklara hur dåligt jag springer då ändå ingen tror mig 6,2k + för månaden hockey+ löpning sen äre on på natpasset Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 7 April , 2011 Rapport Share Postad 7 April , 2011 whine,whine,whine ingen ide att förklara hur dåligt jag springer då ändå ingen tror mig 6,2k + för månaden klart vi inte tror dig när du pluswhinar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 7 April , 2011 Rapport Share Postad 7 April , 2011 -1k efter ett maratonpass. Ett under att det inte är mer som jag springer, spelar ingen roll vad jag har går inte att vinna ;p whine,whine,whine ingen ide att förklara hur dåligt jag springer då ändå ingen tror mig 6,2k + för månaden hockey+ löpning sen äre on på natpasset Nä ingen förstår hur dåligt du springer... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 7 April , 2011 Rapport Share Postad 7 April , 2011 snitta 1k om dagen låter ju ändå helt okej du Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 7 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2011 klart vi inte tror dig när du pluswhinar!! Borde ju vara mkt mer Inte mitt fel att folk kastar pengar på mig. Nä ingen förstår hur dåligt du springer... du om någon förstår! snitta 1k om dagen låter ju ändå helt okej du Jojo nog är det väl helt okej, men ska vara så mkt mer då jag spelat sjukt bra och folk kastar pengar på mig. ---------------------------------------------------------------------------- Blev inte 1kn på CC idag, då alla obv ska fega ur och jag tänker inte sätta mig och bila själv. Åker om några timmar istället, för att klämma in ett maratonpass där Sen 500+50in i luleå på lördag, ska bli lajjvprååfs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 7 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2011 Stänger ner direkt, lika bra att tagga inför livespelet istället;p "Har ju 2 överkort + pipa för nuts, hejja åsna" Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr4.00 BB (5 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com MP (kr860.06) Button (kr2090.97) SB (kr356) Hero (BB) (kr1246.01) UTG (kr509.16) Preflop: Hero is BB with A:spade:, A:club: 1 fold, MP calls kr4, 2 folds, Hero bets kr16, MP calls kr16 Flop: (kr34) 10:diamond:, J:club:, 2:spade: (2 players) Hero bets kr24, MP raises to kr48, Hero raises to kr122, MP raises to kr844.06 (All-In), Hero calls kr844.06 Turn: (kr1722.12) K:club: (2 players, 1 all-in) River: (kr1722.12) 5:diamond: (2 players, 1 all-in) Total pot: kr1722.12 | Rake: kr15 Results: Hero didn't show A:spade:, A:club: (nothing). MP had A:diamond:, Q:heart: (straight, Ace high). Outcome: MP won kr1707.12 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 8 April , 2011 Rapport Share Postad 8 April , 2011 Du springer inte dåligt om folk kastar pengar på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 8 April , 2011 Rapport Share Postad 8 April , 2011 Åker om några timmar istället, för att klämma in ett maratonpass där Sen 500+50in i luleå på lördag, ska bli lajjvprååfs Lulepoker eller? Jag o en polare är jävligt sugna på live, aldrig spelat här i Luleå dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 8 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2011 Lulepoker eller? Jag o en polare är jävligt sugna på live, aldrig spelat här i Luleå dock. Yes just nu är det lulepoker där det brukar liras. Sen har vi även lite 5/5-10/10 cashgames som går några gånger i veckan om ni orkar resa 30-40 minuter Du kan få mer info via PM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 8 April , 2011 Rapport Share Postad 8 April , 2011 Yes just nu är det lulepoker där det brukar liras. Sen har vi även lite 5/5-10/10 cashgames som går några gånger i veckan om ni orkar resa 30-40 minuter Du kan få mer info via PM Ja gärna. cashgame spelas inte i Luleå med andra ord? Blev medlem på lulepokers sida när jag blev tipsad om det på dm, men inte orkat göra nåt mer än så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 8 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2011 Ja gärna. cashgame spelas inte i Luleå med andra ord? Blev medlem på lulepokers sida när jag blev tipsad om det på dm, men inte orkat göra nåt mer än så du har pm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
doboj Postad 26 April , 2011 Rapport Share Postad 26 April , 2011 Jag skämtar idi ot. Är 21. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 26 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2011 Jag skämtar idi ot. Är 21. vet hört rykten om dataförbud för dig imorogn för att du tjyvspelar mitt i natten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 26 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2011 Upp nästan 5k på dagens första session ;P Löjligt värde atm. Idag siktar vi på en 10k dag efter sprungit BE sen typ den 10onde april ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 26 April , 2011 Rapport Share Postad 26 April , 2011 mkt fint värde indeed =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 26 April , 2011 Rapport Share Postad 26 April , 2011 skoja inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 26 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2011 gåre bra för er också grabbar =) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 26 April , 2011 Rapport Share Postad 26 April , 2011 njae...gått sämre på slutet...28bb/100 nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 26 April , 2011 Rapport Share Postad 26 April , 2011 njae...gått sämre på slutet...28bb/100 nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 26 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2011 njae...gått sämre på slutet...28bb/100 nu... illa! har över 55B/100 idag gogogog Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
doboj Postad 27 April , 2011 Rapport Share Postad 27 April , 2011 Hur går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts