SasaMatic Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Hejhej, har precis rökt en fining och fått upp borden. Är upp 10k kr hittills denna månad på 10k händer/20 timmar. Citera
SasaMatic Postad 6 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2010 ty! jag kan inte mer än att räkna på serbiska bara. är upp 1.2bi hittills Citera
Jimmy_Pistol Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Glgl! Ska följas, ses när jag hittat 50 inköp på 1/2:/ Citera
peekka Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Lycka till! Kan vi inte få lite mer bakgrund m dig och ditt pokerspelande? Citera
najvik Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 man kan inte hålla nicks hemliga, så fort några HHs dyker upp är man rökt. Fråga Pekka... Citera
SasaMatic Postad 6 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Glgl! Ska följas, ses när jag hittat 50 inköp på 1/2:/ Lycka till! Kan vi inte få lite mer bakgrund m dig och ditt pokerspelande? tyty. gick bra förra året och utvecklades från grunden - gick väldigt dåligt och spelade i princip ingenting hittills i år - börjar grinda på riktigt nu igen man kan inte hålla nicks hemliga, så fort några HHs dyker upp är man rökt. Fråga Pekka... det vet jag väl om sedan tidigare erfarenheter Passet gick bra.2215 kr på 1300 händer Citera
Amutu Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 [x] matcigg + kaffe Gula tänder + Cancer (Stolt Icke rökare sen 2 veckor tillbaka ) Citera
el_kryddo Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Kanelbulle och kaffe är GTO, men av alternativen som erbjöds säger jag Tigerkaka + Kaffe. mvh Einar på ålderdomshemmet Citera
SasaMatic Postad 6 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Om du var tvungen att välja, vilken kombination är då att föredra: Vanlig sockerkaka + sockerdricka Citronsockerkaka + mjölk Kanelbulle + mjölk Wienerbröd + Cola Tigerkaka + Kaffe ??? jag tar nog wienerbrödet ändå [x] matcigg + kaffe alltid fint Gula tänder + Cancer (Stolt Icke rökare sen 2 veckor tillbaka ) Grattis! Tråkigt att du har lagt ner skrivandet, hur går det för dig? och måste säga att du är bland mina favoriter på pf, du verkar skön : ) Har dragit igång dagens andra pass precis, ska gå fint. Citera
Supertequila Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 citronsockerkaka o mjölk är nog nötkombinationen med bästa smakbalansen o aktiverar en hel del olika smaklökar. De andra kombinationerna är för mkt sötma o den med kaffe.. ja kaffesmaken dödar ju allt annat pga sin styrka... Citera
HeavyM Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Jag tar den här slaktis: Det korrekta alternativet är citronsockerkaka tillsammans med mjölk (företrädesvis norrmejeriers ekologiska standardmjölk). Det söta i kakan lever i perfekt symbios med mjölken. Kakan bör vara några dagar gammal så att kanterna hårdnat lite, varefter mjölkens existens i detta äktenskap berättigas. Kanske att påpeka det uppebara, men det bör inte under några omständigheter förekomma något doppande - ta en tugga av kakan och följ upp med mjölken direkt efter och blanda i munnen. Citera
SasaMatic Postad 6 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2010 relativt meckfritt pass än så länge, är upp cirkus 1.5 bi. trevlig fikadiskussion det blev. tror jag ändrar mig och håller med ST : ) Citera
Penils Postad 6 Augusti , 2010 Rapport Postad 6 Augusti , 2010 Glgl! Ska följas, ses när jag hittat 50 inköp på 1/2:/ 50 inköp? Glöm inte cykelhjälmen. Citera
SasaMatic Postad 7 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2010 Det blev 4k till under natten, ez game. Kanske lägger upp några hhs senare idag. puss Citera
SasaMatic Postad 7 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2010 Fin maratonserre i natt. Månaden ligger 18k kr efter 16k händer på 2.5/5, vet inte hur länge sen det var jag spelade så många händer på en hel månad. Citera
SasaMatic Postad 7 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2010 Äckligt http://existenz.se/out.php?id=26293 Citera
Amutu Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Postad 7 Augusti , 2010 Grattis! Tråkigt att du har lagt ner skrivandet, hur går det för dig? och måste säga att du är bland mina favoriter på pf, du verkar skön : ) Tackar Visste inte jag hade någon som faktiskt gillade min dagbok Skrev ju bara massa trams i den hehe så skönt med positiv kommentar. Har gått ganska illa för mig på sistone men annars är allt bra. Lycka till själv med spelandet och krossa nivåerna. Citera
SasaMatic Postad 8 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2010 Tackar Visste inte jag hade någon som faktiskt gillade min dagbok Skrev ju bara massa trams i den hehe så skönt med positiv kommentar. Har gått ganska illa för mig på sistone men annars är allt bra. Lycka till själv med spelandet och krossa nivåerna. Haha, jodå. Du verkar skön efter de alla inlägg jag har läst och din klättring är rätt imponerande. Hoppas det vänder, tack detsamma : ) Gick dåligt för mitt spelande under den tidiga kvällen, backade 4500 över 1500 händer. Hade tänkt leta upp nån hh. : ) Citera
Lemiux Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Postad 8 Augusti , 2010 Haha, jodå. Du verkar skön efter de alla inlägg jag har läst och din klättring är rätt imponerande. Hoppas det vänder, tack detsamma : ) Gick dåligt för mitt spelande under den tidiga kvällen, backade 4500 över 1500 händer. Hade tänkt leta upp nån hh. : ) Skulle inte förvåna mig om vi lirade några händer Citera
Recommended Posts