Gå till innehåll

5/10 SVS - QQ oop i 3betad pot


Recommended Posts

varför ska han ch/raisa AK på turn? va har du för fel

 

om man inte räknar med fold från ens QQ är de ju bättre isf att ch/syna med AK än att försöka bluffa bort air, om air är det enda som foldas

 

du säger att man ska syna ner här med QQ, samtidigt som AK är en bra bluff för att folda ut QQ

 

retard

 

med tanke på ts veka turnbet kan man nog vänta sig omslag av väldigt många händer som görs om till bluff. precis det skrev jag också... och AK är därför en trolig hand imo

 

jag säger inte att AK är en BRA bluff, vart fan säger jag det? :rolleyes: tror utan tvekan att AK finns i fis range nånstans, som han gör om till bluff på turn.

 

tycker inte vi borde folda QQ, tror vi möter bluff tillräckligt ofta som vi möter TT-JJ som KK+

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med så djupa stackar bör du sizea betydligt större på både flopp och turn, dina bets lämpar sig bra för 100bb stackar. Jag gillar betsyn turn och chekfold/checksyn river ca 50/50. Betfolda turn känns extremt kallt, då kommer du ju bara gå vidare med en 9a eller bättre och blir sjukt exploaterbar. Förstår inte hur FI kan ha en raiserange på turn i denna handen, men nu när han har det så skulle jag tro att den är ganska polariserad. Vore en väldigt lustig linje med tex TT-AA...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...