SthlmruleZ Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Postad 3 Augusti , 2010 Hej alla Pokerälskare! Tänkte starta upp en liten DB för att se om det kan ge mitt spelande något. 21 år Bosatt i Göteborg Spelat poker i 3 år online,även en del live. Söker just nu en bra deal på någon Euro/dollar site. Det jag är ute är Bra trafik framför allt dagtid på PLO. Spelat en hel del på Svenska spel med bra resultat. Som sagt posta gärna något om ni har några bra tips. är inte intresserad av FTP,PS. Hur är traffiken förresten på Prima dagtid? Hare gött alla! Citera
SthlmruleZ Postad 4 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2010 Tack boys! Jag lirar lite blandade stakes 0.50-1 till 1/2 typ. På SvS är det mest 2.50/5-7.50-15 typ. Någon som har tips på en bra site dagtid? då SvS är väldigt dött vid 09.00-18.00 i princip. Citera
papiPope Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Postad 4 Augusti , 2010 Någon ongamesida borde du ju kunna få bra rb på av någon affe när du spelar midstakes plo Citera
GG Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Postad 4 Augusti , 2010 Igår jag spela omaha mycket treeevligt. 2 tusen 10 tusen tack så mkt hej då Citera
SthlmruleZ Postad 4 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2010 Någon ongamesida borde du ju kunna få bra rb på av någon affe när du spelar midstakes plo Låter riktigt fint. Har du någon koll på ett ungefär hur många bord det kan finnas uppe dagtid?? Tack för tipset! Citera
SthlmruleZ Postad 4 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2010 Finns action på nästan alla sidor. Du får nog vänta med erbjudanden tills det går att Pma dig vilket det inte gör när du är helt ny Hehe det låter riktigt bra med action nästan var som helst. Har du nått bra erbjudande sen är du välkommen att PMA. Såg precis att det var ett par dagar innan det gick och få PM. Citera
SthlmruleZ Postad 4 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2010 Igår jag spela omaha mycket treeevligt. 2 tusen 10 tusen tack så mkt hej då Fattar inte=). 2+10=12 tusen svenska riksdaler upp? Citera
SthlmruleZ Postad 4 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2010 En fråga också. Är det bättre och gå genom en affe? eller ska man signa via typ rakebackse osv? Inte någon bra koll på det där med RB. Skriv gärna fördelar/nackdelar. Citera
SthlmruleZ Postad 4 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2010 Nån som har nått:D? Citera
simonlofberg Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Postad 4 Augusti , 2010 Nån som har nått:D? Fördelar med affe: Bättre deals Personligare kontakt Snabbare updates (oftast) Fördelar med site: Oftast mer pålitligt då dom inte tjänar på att blåsa dig som liten spelare Mycket sämre deals Större påtryckningsmöjligheter på siten Jag har kört via affe hela min "karriär" och har hittils aldrig blivit blåst. Hört av några som blivit det (eller trott dom blivit det), men det har oftast varit kommunikationsmissar som har löst sig. Lycka till Citera
SthlmruleZ Postad 7 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2010 plussat lite sen senast. När kan man få PM? Citera
SthlmruleZ Postad 7 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 7 Augusti , 2010 Vilken kass action det är på SvS går bara lira i princip 5 bord 2/5+ 20.00 vardagar. Måste byta siteeeeeeeeeeeeeeeeee dagtid nu!!! vet dock inte vilken=(=( Citera
papiPope Postad 7 Augusti , 2010 Rapport Postad 7 Augusti , 2010 http://www.ongamenetwork.com/partners Finns många på ongame, bara att vänta på ett erbjudande. Vet inte hur det är på andra nätverk med helt ok på dagtid @ ongame Spelar dock ingen roll vilken sajt du väljer genom att dom är på samma nätverk. Ta den du får bäst deal på. Citera
SthlmruleZ Postad 9 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2010 Kan ta PM nu =)=)=). Söker helst på Microgaming en riktigt bra deal av nån affe=) ni är välkommna och skicka. tack på förhand! Citera
SthlmruleZ Postad 9 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2010 Vill gärna ha mer PMS Fick ett av ludde, men du är ju inte online på Msn! Sticker på hockey träning är hemma efter 22.30 typ ikv. Svs är döttttttttttttttttt På dageNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN. Hare gott Alla Citera
SthlmruleZ Postad 14 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2010 Går lite halv segt. Inte plussat på typ 4-5 dagar mest B/E spel=(. Krigar mån ut annars får de bli NLH igen=). Där man har säker inkomst iaf. BTW: Efter den här hockeysäsongen är jag sugen på och köpa LGH i stockholms områdena: Östermalm/Norrmalm/Vasastan/Kungsholmen. Kikat lite på priser osv. Skulle vilja ha en 2:a på 50-80 kva. Så ställde in flitrerna och kikade. fanns ju ett flertal fina för typ 2-3 Mille. Är de 10% kontant insats som std? Någon som köpt LGH i dessa områdena som kan kommentera ang Budgivningen. Stiger det mycket i vissa fall? och i såfall ungefär hur mycket kan det stiga? 1 mille i värsta fall? Citera
Gaston116 Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Postad 14 Augusti , 2010 Går lite halv segt. Inte plussat på typ 4-5 dagar mest B/E spel=(.Krigar mån ut annars får de bli NLH igen=). Där man har säker inkomst iaf. BTW: Efter den här hockeysäsongen är jag sugen på och köpa LGH i stockholms områdena: Östermalm/Norrmalm/Vasastan/Kungsholmen. Kikat lite på priser osv. Skulle vilja ha en 2:a på 50-80 kva. Så ställde in flitrerna och kikade. fanns ju ett flertal fina för typ 2-3 Mille. Är de 10% kontant insats som std? Någon som köpt LGH i dessa områdena som kan kommentera ang Budgivningen. Stiger det mycket i vissa fall? och i såfall ungefär hur mycket kan det stiga? 1 mille i värsta fall? Inga trevliga områden, rekomenderar Södermalm/Medborgarplatsen om du ska flytta till Stockholm. Citera
jnxjnxy Postad 14 Augusti , 2010 Rapport Postad 14 Augusti , 2010 Inga trevliga områden, rekomenderar Södermalm/Medborgarplatsen om du ska flytta till Stockholm. Bor själv på söder och det är det enda rätta om man vill känna sig hemma... gillar dock inte nyinflyttade så håll dig till östermalm, där passar Stockholms inflyttade stroppar in perfekt Citera
SthlmruleZ Postad 14 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2010 Tyvärr inte intresserad av Söder. Men har ni några svar på frågorna annara? + en del idag=) Citera
Recommended Posts