MikeTime Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Postad 8 Augusti , 2010 Alltså, jag tycker synd om Crappy. Han kan inte spela poker, han bor nästan i Borås och nu ska folk få $50 för att slå ut honom ur en turre som han investerat barnens sista matpengar i... Så därför Crappy min vän, om DU slår ut MIG så bjuder jag på avgiften till den 11/9. Take me out! Utbetalningsstrukturen säger 984$ och inga cash priser utöver turnerings tokens. Är infon här rätt? eller stämmer utbetalnigsstrukturen som visas i lobbyn? Har du rätt i. Nåt vajsing? Citera
Mohican Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Postad 8 Augusti , 2010 Kan man sälja biljetten om man skulle vinna en? Det är ju bara 3:e priset som är värd nånting. I en $530 turre har man ju ingen chans ändå. Irish är bara en satellit och $60 är re-buy, alltså måste man satsa minst $180 för att ha en chans. Är det inga vanliga priser utöver detta, så är ju den här också en ganska så värdelös satellit. Citera
theo Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Postad 8 Augusti , 2010 Turren ligger uppe i lobbyn. Det är inte freeroll utan $5 + $0.5 buy in. Notera att denna turnering inte finns tillgänglig på William Hill Poker Club Om det står Club med i William Hill loggan på din klient betyder det att du är på fel plats. Ladda då ner William Hill Poker här! Skulle du sedan ha problem att logga in med ditt gamla Club konto så måste du kontakta kundtjänst och be om hjälp att flytta över ditt konto från gamla club klienten till William Hill Poker. Ring in gratis på: 00 800 3551 3551. Eller prova Live Chat i lobbyn. Detta gäller enbart spelare som reggat sig under 2009 på gamla "Club" klienten så de flesta av er bör ej ha problem. Välkomna! Reppen Kommer det PF turneringar i framtiden som spelas på "Club" konto ? Citera
William Hill Poker Club Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Postad 8 Augusti , 2010 Utbetalningsstrukturen säger 984$ och inga cash priser utöver turnerings tokens. Är infon här rätt? eller stämmer utbetalnigsstrukturen som visas i lobbyn? Alla buy in kommer laggas pa I vanlig utbetalningsstruktur. Sker inte det automatiskt ikvall sa betalas det ut under morgondagen. Reppen Citera
William Hill Poker Club Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Postad 8 Augusti , 2010 Kommer det PF turneringar i framtiden som spelas på "Club" konto ? Nej ingen mer club. Citera
#LOUDmouth# Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Postad 8 Augusti , 2010 Tack kan behövas Det känns som snaran ligger ganska tait runt nacken. Iofs är det alltid skönt med en "kjamis" innan man blir lynchad av banemannen Tack Loud Hmm, dags att äta lite humle pie tror jag Ute (självklart efter en tomtesyn eftersom jag är bäst och alla andra suger ), men men vad ska man göra. Jinxade nog mig själv genom att våga skoja med en mod Bara för det så kommer jag genom att åkalla gudar, använda mig av voodo och tala i tungor göra allt för att Crappy ska vinna. Expect the unexpected! /#LOUDmouth# Citera
Crappy Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Postad 8 Augusti , 2010 Jinxade nog mig själv genom att våga skoja med en mod Bara för det så kommer jag genom att åkalla gudar, använda mig av voodo och tala i tungor göra allt för att Crappy ska vinna. Expect the unexpected! /#LOUDmouth# Asch, Ute som 37:a Tack tack, men det hjälpte inte, jag tror det var Mikes generösa jinx som förstörde det. (Tack ändå Mike) Grattis Coldplays! Det var väl inte så svårt? Dock var det inte den handen som avgjorde det, det var min tidigare fyrbettade AA mot fis floppade kåk som förstörde det Citera
#LOUDmouth# Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Postad 8 Augusti , 2010 Asch, Ute som 37:aTack tack, men det hjälpte inte, jag tror det var Mikes generösa jinx som förstörde det. (Tack ändå Mike) Det var ändå ett par-tre placeringar bättre än mig Nåja, vad är väl en böld på snoppen ........................... /#LOUDmouth# Citera
William Hill Poker Club Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Postad 9 Augusti , 2010 Här kommer resultatet i gårdagens turre: Vi gratulerar Malaren77 till segern! Notera att utöver alla tokens så kommer kontantpriserna betalas ut inom kort. Det var ett setup fel som gjorde att detta inte gjordes automatiskt. Beklagar det. Placering - Nick - Cash 1 - Malaren77 - $89.60 2 - NoMoneyNoPoker - $61.60 3 - Ohyeahdonks - $36.40 4 - Pandemi - $28 5 - Royal1710W - $21 6 - alexpocherrr - $16.80 7 - Snorgubbe - $14 8 - coldplays22 - $11.20 + $50 Bounty 9 - whphardpkr 10 - Hondric 11 - assuss 12 - Kdom4anA 13 - wildbrain888 14 - mikaeljonasson 15 - sjadubb110 16 - boricco77 17 - Lecowin 18 - DonnaKaranPL 19 - CrAzY29StefaN 20 - AnointedHeretic 21 - big4will 22 - sspsraketen 23 - caljo22 24 - onlybridg 25 - CMBellmanxxx 26 - 5LitersDunken 27 - andKKK 28 - Fredr2010 29 - DK3202 30 - gilzxx 31 - scorpicoru 32 - KenOilman 33 - TurnTripss 34 - lottopro 35 - Sonyrules 36 - ICliveCardz 37 - Crappyc 38 - MuckFou 39 - OXXOO 40 - FecalFreddie 41 - forrestman21 42 - Dunksprit 43 - wikkostrooomo 44 - theBerntHill 45 - Pulteney 46 - Jardefyren 47 - brainspawn 48 - Lunchbuffe 49 - B16DoNK 50 - TryToOutDrawMe 51 - LooseNut0 52 - MinArmeSate 53 - Neuroendocrine 54 - adrasthea 55 - Nombal 56 - Robinsonfjolla Citera
coldplays Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Postad 9 Augusti , 2010 Asch, Ute som 37:aTack tack, men det hjälpte inte, jag tror det var Mikes generösa jinx som förstörde det. (Tack ändå Mike) Grattis Coldplays! Det var väl inte så svårt? Dock var det inte den handen som avgjorde det, det var min tidigare fyrbettade AA mot fis floppade kåk som förstörde det Tack! Raketerna var väl ganska så självspelande där... men du var dock ganska nära att dra ut mig Citera
valterego Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Postad 16 Augusti , 2010 WTF Men "överstekucku" När alla vet att det är Dev, eller Juggs, eller Valter, eller Björnen eller........Jaja inte är det jag iaf Ingen har ju för fan sagt att det är jag. Hur ska man kunna ha makt om ingen berättar det? Citera
Recommended Posts