LosKvastos Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Postad 2 Augusti , 2010 Hej, WilliamHill har inte gjort någon av de senaste 2 uppdateringarna av iPoker-klienten. Jag hoppas inte de gör någon hellre. Men det lär de göra, och undrar därför om det på något sätt går att förhindra eventuella uppdateringar och köra vidare på gamla? Mvh LosKvastos Citera
William Hill Poker Club Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Postad 3 Augusti , 2010 Hej LosKvastos, Vi kommer inte uppdatera klienten innan den nya är problemfri. Mvh, Reppen Citera
qubee Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Postad 27 Augusti , 2010 Hej LosKvastos, Vi kommer inte uppdatera klienten innan den nya är problemfri. Mvh, Reppen Det står idag när man loggar in att ni ska uppdatera till den nya.. *brrr* finns det nån möjlighet att spela på den hederliga nuvarande istället framöver? Citera
LosKvastos Postad 27 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2010 Det står idag när man loggar in att ni ska uppdatera till den nya.. *brrr*finns det nån möjlighet att spela på den hederliga nuvarande istället framöver? Hej, på något sätt ska det gå...men jag vet inte hur, har för mig jag läste det i något forum, kanske inte gällde WilliamHill, men i alla fall något annat skin med samma iPoker-version. Mvh LosKvastos Citera
William Hill Poker Club Postad 30 Augusti , 2010 Rapport Postad 30 Augusti , 2010 Hej, WilliamHill har inte gjort någon av de senaste 2 uppdateringarna av iPoker-klienten. Jag hoppas inte de gör någon hellre. Men det lär de göra, och undrar därför om det på något sätt går att förhindra eventuella uppdateringar och köra vidare på gamla? Mvh LosKvastos Hej LosKvastos, Vi har idag uppdaterat klienten. Tyvärr kan man inte fortsätta på den gamla versionen utan din klient kommer automatiskt uppdateras. Denna nya klient skall fungera bättre och det finns dessutom ett flertal nya funktioner som många spelare efterfrågat. Mvh, Reppen Citera
Recommended Posts