Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

Jag har precis upptäckt en massa skum aktivitet på mitt Full Tilt konto, som jag inte använt på ett bra tag. Någon har försökt ta ut pengar med flera olika metoder men misslyckats. Efter detta hade två nya kort registrerats till mitt konto (ett visa och ett mastercard) och via de bägge korten hade insättningar gjorts i omgångar. Där finns inga pengar kvar på kontot (det var tomt innan) och pengarna har inte skickats vidare till något annat konto från mitt. Jag har kollat upp pokertableratings/sharkscope men där har det inte registrerats något spel. Hade tänkt kolla med supporten nu men tänkte först höra om det är något mer jag bör kolla upp/göra innan jag snackar med dom? Kan jag åka dit för något om det är någon annan som har hackat mitt account mtp att det är mina uppgifter som står på kontot?

Tacksam för snabba svar

Postad
du torskar inte. kontakta supporten asap!

Skönt att höra! Har skickat till supporten och väntar på svar. Jag bad dom att frysa mitt konto temporärt så man slipper gå och oroa sig.

Postad
Skönt att höra! Har skickat till supporten och väntar på svar. Jag bad dom att frysa mitt konto temporärt så man slipper gå och oroa sig.

Lugn, hade de kommit åt dina pengar hade de redan vart borta....

Postad

1. Hacka någons pokerkonto.

2. Stjäla/köpa kortnummer.

3. Ladda det hackade pokerkontot med fulpengar.

4. Dumpa till skurkens riktiga pokerkonto.

5. Du får skulden.