Partneransvarig Postad 19 Juli , 2010 Rapport Postad 19 Juli , 2010 Då det var ett par av er som inte kunde registrera sig till den förra Winner turneringen valde vi att köra denna med lösenord. Namn: pftokens Tid: söndag den 1 augusti kl 20:00 CET Buy in: $5+1 Lösenordsskyddad: fyrabokstäver. någotsomnappar, simmarihavochsjö ochärgottattäta Priser: tokens 1: pris: 40 000 Highroller värde 530$ 2: pris: APT Philippines värde 215€ 3: pris: Irish open värde 180€ 4: pris: Friday 100 000 värde 100$ Ni som inte har ett winner konto skapar det HÄR! Lycka till nu! Citera
devalanteriel Postad 26 Juli , 2010 Rapport Postad 26 Juli , 2010 Ny turnering eftersom lösen aldrig dök upp från förra. Hoppas att det här går bättre och att ni har överseende. Jag ber om ursäkt å ansvarigas vägnar. Citera
Slipknot345 Postad 26 Juli , 2010 Rapport Postad 26 Juli , 2010 Är det vanlig prizepool utöver alla tokens? Citera
hakard_fura Postad 26 Juli , 2010 Rapport Postad 26 Juli , 2010 Är det vanlig prizepool utöver alla tokens? brukar vara det i dessa så jag kör i vind och besvarar din fråga med ett 99.9% ja =) Citera
ibmachine Postad 26 Juli , 2010 Rapport Postad 26 Juli , 2010 Då det var ett par av er som inte kunde registrera sig till den förra Winner turneringen valde vi att köra denna med lösenord. Lycka till nu! lol? Citera
devalanteriel Postad 29 Juli , 2010 Rapport Postad 29 Juli , 2010 Andra pris, $215-ticket till ECPT Vienna, har bytts ut mot APT Philippines för samma värde. Citera
parmesan Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Lol, får ikke regga. Taster inn riktig passord, men får opp "a problem has occurred. Contact support". Så da har denne blitt lagt inn med både affiliate-restriksjoner og passord. Mao. det blir probably dobbelt så vanskelig å regge. GG Winner (again). Heldigvis mange andre bra Ipoker-skins å velge mellom. Citera
Fredde Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Lol, får ikke regga. Taster inn riktig passord, men får opp "a problem has occurred. Contact support". Så da har denne blitt lagt inn med både affiliate-restriksjoner og passord. Mao. det blir probably dobbelt så vanskelig å regge. GG Winner (again). Heldigvis mange andre bra Ipoker-skins å velge mellom. Inga som helst problem för mig att regga. Har dock avreggat mig direkt då jag antagligen inte kan spela turneringen. Tror du slagit in fel lösenord helt enkelt i så fall. Citera
parmesan Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Inga som helst problem för mig att regga. Har dock avreggat mig direkt då jag antagligen inte kan spela turneringen. Tror du slagit in fel lösenord helt enkelt i så fall. Nope. For jeg prøvde den engelske versjonen av passordet, og da fikk jeg opp "sorry, the password you entered is not valid". Og når jeg skrev selve passordet, så fikk jeg opp "a problem has occurred..." bla bla bla. Og uansett så husker jeg ikke hvilken affiliate jeg regget via... Men det er ok. Nok av siter å velge mellom.... Citera
rocco12345 Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Lol, får ikke regga. Taster inn riktig passord, men får opp "a problem has occurred. Contact support". Så da har denne blitt lagt inn med både affiliate-restriksjoner og passord. Mao. det blir probably dobbelt så vanskelig å regge. GG Winner (again). Heldigvis mange andre bra Ipoker-skins å velge mellom. Jag kan inte heller registrera nu och jag spelade turneringen den 17 juli eller när det var som med skulle vara restricted. Här är länk http://pokerforum.nu/forum/vara-pokerturneringar/61863-winner-turnering-pa-torsdag-den-17-juni-kl-20-00-a.html Frågade supporten nu vad som var problemet och de sa att prata med organisatör av turneringen. Kan någon hjälpa mig med vem det är? Vill gärna spela denna turnering. Men mycket märkligt att det gick att spela förra gången men inte nu! Kan ju tillägga att jag registrerat mig via poker.se Citera
devalanteriel Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Suck... vet inte hur de burit sig åt. Tyvärr blir det lite svårt att få kontakt med någon som har koll men jag ska försöka iaf. Citera
Fredde Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Håller med om att det känns överdrivet att ha lösenord, framför allt en rebus för det när man måste vara reggad via poker.se. Icke-nordbor lär inte lista ut att man måste ha reggat sig till Winner via poker.se/pokerforum.nu oavsett. Nu vet jag inte om detta är skälet till att det strular för andra dock. Citera
devalanteriel Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Är det ett krav? I så fall borde jag föra in det i översta inlägget. Citera
rocco12345 Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Suck... vet inte hur de burit sig åt. Tyvärr blir det lite svårt att få kontakt med någon som har koll men jag ska försöka iaf. Ok, stort tack iaf. Återkom vänligen om du behöver mitt användarnamn. Citera
devalanteriel Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Troligen inte, men jag hojtar i så fall. Jag har ingen kontakt med Winner, det jag kan försöka göra är att få tag på den som har det. Men han är på semester, och alternativen bor på Cypern... och det är fredagkväll. Så det ser inte jätteljust ut. Citera
Partneransvarig Postad 30 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 30 Juli , 2010 Jag har talat med winner och registrerings processen kommer att ändras till bara lösenord. Av någon anledning är det både lösen och låst till våra länkar men det kommer att ändras imorgon eller tidigt på söndag. Hoppas det inte blir något mer strul med denna turnering. Citera
parmesan Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Jag har talat med winner och registrerings processen kommer att ändras till bara lösenord. Av någon anledning är det både lösen och låst till våra länkar men det kommer att ändras imorgon eller tidigt på söndag. Hoppas det inte blir något mer strul med denna turnering. Ok, det var det jeg mistenkte. Men uansett kudos for at dere fant ut av det i tide Kanskje det blir litt spill på søndag da... Citera
badabing499 Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Ok, det var det jeg mistenkte. Men uansett kudos for at dere fant ut av det i tide Kanskje det blir litt spill på søndag da... ja eller så läcker lösenordet ut vitt och brett så det inte finns något värde kvar! Citera
hakard_fura Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Jag har talat med winner och registrerings processen kommer att ändras till bara lösenord. Av någon anledning är det både lösen och låst till våra länkar men det kommer att ändras imorgon eller tidigt på söndag. Hoppas det inte blir något mer strul med denna turnering. sa de när ändringen skulle vara utförd? prövade nyss och får "A problem has occurred blabla" med rätt lösen ofc EDIT: för övrigt så är jag reggad härifrån så känns någonting i stil med "starta om modemet eeen gååång till, ring tillbaka om det fortfarande inte fungerar" lösning dvs jag tror inte vi kan förvänta oss att problemet är löst med det där Citera
Blackbird Postad 31 Juli , 2010 Rapport Postad 31 Juli , 2010 Yeah är det med lösenord så kan jag spela Citera
devalanteriel Postad 31 Juli , 2010 Rapport Postad 31 Juli , 2010 sa de när ändringen skulle vara utförd? prövade nyss och får "A problem has occurred blabla" med rätt lösen ofc Det står ju i inlägget. Citera
saft_suse Postad 31 Juli , 2010 Rapport Postad 31 Juli , 2010 jeg får heller ikke registrert,og har spilt medlemsturnering der før......... Citera
Mohican Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Postad 1 Augusti , 2010 Jag förstår inte vad problemet är. Jag gick in på sajten, registrerade mej o saken var klar. Tog inte många sekunder. Kanske hade jag tur (var heldig), vad vet jag? Citera
Slipknot345 Postad 1 Augusti , 2010 Rapport Postad 1 Augusti , 2010 Fan vad bra det går med alla Winner turneringar Citera
Partneransvarig Postad 1 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 1 Augusti , 2010 sa de när ändringen skulle vara utförd? prövade nyss och får "A problem has occurred blabla" med rätt lösen ofc EDIT: för övrigt så är jag reggad härifrån så känns någonting i stil med "starta om modemet eeen gååång till, ring tillbaka om det fortfarande inte fungerar" lösning dvs jag tror inte vi kan förvänta oss att problemet är löst med det där Vad det gäller tekniken så är det utanför våra händer men då jag talade med Winner så skulle dom göra turneringen enbart lösenords skyddad för att ta bort problemet att registrera sig till turneringen. Alternativen som finns kvar om det inte löser sig med detta är att inte köra turneringar med Winner i fortsätningnen och det känns jättetråkigt då vi har ett bra samarbete med dom och vi får bra värde i turneringarna via dom. Nu ska ändringen vara gjord och det är enbart lösenskydd på turneringen. Lycka till med spelandet och hoppas alla som vill kan spela nu. Citera
Recommended Posts