Gå till innehåll

Lista över sajter anslutna till B2B-nätverket?


dawwas

Recommended Posts

  • Svars 61
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tycker du att det behövs fler?

 

Alltid bra med konkurrens. Jag brukar referera till hur mycket bättre en annan B2B-site är om jag har problem men någon support.

 

Är väl ingen skillnad på de olika siternas support? Alla in och utbetalningar sköts väl av 24Hpoker. Men är väl alltid bra med nya sidor så man kan få nya SignUpBonusar. Spelar just nu på min femtonde B2B-sida. Men vet inte om jag kommer hitta nån nummer sexton....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Giipoker.com finns också anslutna, dock är det ett MLM företag/Pyramid. Fått spam om om dem då de erbjuder rakeback.

Intressant. Mikko som jobbar på Staffpoker har nämligen sagt att om en B2B-sajt erbjuder rakeback så åker de omedelbart ur nätverket.

 

jag har fått besked om att dom är uppsagda från b2b. det kanske fortsätter ett litet tag till tills uppsägningstiden är ute..

 

Verkar vara en lång uppsägningstid, för kvar finns det http://www.giipoker.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som spelat ihop till 5000 VIP på PokerClubEurope och fått sitt poker väska???

 

Verkar väldigt dumt att göra om man nu inte redan avklarat alla andra bonusar. Om en pokerväska kostar säg 100 € så får du spela in 3000 vip poäng för dem där sista 100 €. Då är det mycket bättre att köra en vanlig bonus och sedan köpa sig en såndär väska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som spelat ihop till 5000 VIP på PokerClubEurope och fått sitt poker väska???

 

Mmm, jag har spelat ihop 5000 VIP och fått markersetet. Det tog mindre än en vecka från att jag mailade in att jag var klar tills jag kunde hämta setet på mitt postkontor. 1395 kr kostar "Professionellt 500 Pokerset i Ekbox" på http://www.pokerstuff.se.

 

Jag vet att det var ev- att spela in 3000 VIP men jag har redan horat alla andra b2b signups så det var lika bra att fortsätta lira 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som spelat ihop till 5000 VIP på PokerClubEurope och fått sitt poker väska???

 

Mmm, jag har spelat ihop 5000 VIP och fått markersetet. Det tog mindre än en vecka från att jag mailade in att jag var klar tills jag kunde hämta setet på mitt postkontor. 1395 kr kostar "Professionellt 500 Pokerset i Ekbox" på http://www.pokerstuff.se.

 

Jag vet att det var ev- att spela in 3000 VIP men jag har redan horat alla andra b2b signups så det var lika bra att fortsätta lira 8-)

Bra mkt roligare med en present än en massa tråkiga stålars...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GutShotPoker.co.uk är en B2B-Sida, de har dessutom två bonusar. En SignUpbonus plus en Reload bonus om vardera 100 Euro.

 

Hur ser kraven ut för att cleara dessa bonusar och när får man bonusen?

Använder Gutshot 24hsystemet?

 

No1Pokers bonus är ju den bästa. 200 i signup och nyligen hade sajten en 200-reload. Båda var baserade på rakade händer vilket gjorde bonusarna otroligt enkla att cleara eftersom det gick att spela till och med på 0,25-bord vilket jag gjorde vissa sessioner när jag drog till med 6 bord samtidigt. På 0,5 flöt det på snabbt. Signupen var på 2 000 händer. Jag spelade 2 039 vilket gav mig 1089 VIP. Reloaden var på 3 000 händer och det var ok det med. Klart bästa bonusen på B2B vad jag sett. Finns det nån mer sida som har liknande system?

 

Finns dessa bonusar kvar, i sådant fall var hittar jag koderna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

24hPoker

Unibet

StaffPoker

Bet24Poker

VisionGame

MartinsPoker

RoyalCardRoom

GutShotPoker

TipsNyttPoker

No1Poker

RedBetPoker

Pokerihuone

Hansapoker

Parabol

Chilipoker

Pokerzon

Games4e

Capbet

RivalPoker

Tip-exPoker

Asianapoker

Heypoker

Pokerium

PokerclubEurope

IrishEyesPoker

Bet4e.com

Dreamlandpoker

727Poker

66Poker

BestPoker

 

Har de tillkommit nån ny B2B-site lr blir jag tvungen att spela på B2B-Nätverket utan att få Bonus nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

No1Pokers bonus är ju den bästa. 200 i signup och nyligen hade sajten en 200-reload. Båda var baserade på rakade händer vilket gjorde bonusarna otroligt enkla att cleara eftersom det gick att spela till och med på 0,25-bord vilket jag gjorde vissa sessioner när jag drog till med 6 bord samtidigt. På 0,5 flöt det på snabbt. Signupen var på 2 000 händer. Jag spelade 2 039 vilket gav mig 1089 VIP. Reloaden var på 3 000 händer och det var ok det med. Klart bästa bonusen på B2B vad jag sett. Finns det nån mer sida som har liknande system?

Finns dessa bonusar kvar, i sådant fall var hittar jag koderna?

 

Hittade du dom, jag gjorde inte det, men skulle gärna vilja ha dom :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Någon som har lust att förklara hur det där VIP-systemet fungerar?

Om man ska spela ihop 2000 vip, hur gör man då det på snabbast och smidigast sätt? Hur lång tid tar det?

Tack.

 

Med blinds på 2/4 eller högre får man en vip för varje flop som ses, så det får väl anses optimalt. Detta gäller både fixed och No Limit :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
En fråga bara, är det tillåtet att regga sig på alla sajter inom B2b med samma uppgifter?? är iaf reggad nu på 4-5 st och det funkar bra..

 

Ja !

 

Bara för att göra det helt klart för mig: har spelat ett tag på 24h, tänkte mig inte för och reggade mig på Heypoker med ett nytt användarnamn (men samma personuppgifter så klart). Detta är alltså ok, eller måste jag använda samma användarnamn på hela nätverket?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Giipoker.com finns också anslutna, dock är det ett MLM företag/Pyramid. Fått spam om om dem då de erbjuder rakeback.

Intressant. Mikko som jobbar på Staffpoker har nämligen sagt att om en B2B-sajt erbjuder rakeback så åker de omedelbart ur nätverket.

 

jag har fått besked om att dom är uppsagda från b2b. det kanske fortsätter ett litet tag till tills uppsägningstiden är ute..

 

Verkar vara en lång uppsägningstid, för kvar finns det http://www.giipoker.com/

 

oroa er inte. De försvinner vid årsskiftet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
24hPoker

Unibet

StaffPoker

Bet24Poker

VisionGame

MartinsPoker

RoyalCardRoom

GutShotPoker

TipsNyttPoker

No1Poker

RedBetPoker

Pokerihuone

Hansapoker

Parabol

Chilipoker

Pokerzon

Games4e

Capbet

RivalPoker

Tip-exPoker

Asianapoker

Heypoker

Pokerium

PokerclubEurope

IrishEyesPoker

Bet4e.com

Dreamlandpoker

727Poker

66Poker

BestPoker

 

Har de tillkommit nån ny B2B-site lr blir jag tvungen att spela på B2B-Nätverket utan att få Bonus nu?

BetAndGame.com och U2Poker.com är med också.

Sen undrar jag varför HeyPoker, BestPoker och MartinsPoker inte är "premium partners"?

"In the network, as of today, we have the following Premium Partners:

Har dom betalat mindre i startavgift för att vara med (och får därmed mindre rake) än Premium Partners? Ska man hellre satsa sina slantar på en Premium Partner än en icke PP?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...