Gå till innehåll

Plats i pokerkontor i centrala gbg


Recommended Posts

Halloj.

 

Vi har varit 3 killar som hyrt ett pokerkontor vid grönsakstorget sen oktober och nu ska en av oss antingen plugga eller resa så finns en plats ledig antingen ifrån början av augusti eller början av september. Kostar 1400 kr/månad vilket får ses som väldigt billigt (vi kollade på lite kontorshotell innan).

 

Personligen är att skaffa ett kontor en av de bättre grejerna jag har gjort då jag mer eller mindre sunkat ner mig helt när jag tänkt leva på pokern och spela hemifrån. Också skönt att komma till kontoret och med inställningen på att jobba och sen komma hem och koppla bort ifrån pokern. Man blir dessutom mycket mer effektiv (mer speltimmar etc). Tycker också det är gött att man inte blir så himla "insnöad" och kommer ut och ändå träffar andra grinders.

 

Om platsen

Centralt och gött. Vi delar ett rum på 11 kvm ungefär vilket inte är gigantiskt men man får ju lätt plats med 2 skärmar osv osv. Delar våningen med ett gäng äldre arkitekter. Vi spelar dock mest kväll och är ensamma här efter 17 då vi oftast spelar.

 

Om oss

Jag har spelat poker varje dag i 5 år och har kört mid/highstakes fixed limit i princip hela tiden men gått ner och kört lågt nu sen mars. Vill också lära mig lite PLO när tid finns över. Gillar att träna, äta god mat och sån skit.

 

Phyre spelar mestadels NL $10/20 och är en fisk.

 

Om du är seriös med din poker och eventuellt är sugen så PMa mig. Tjo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...