QoS Postad 25 Juli , 2004 Rapport Postad 25 Juli , 2004 Som vanligt kör vi post-game snack här i Pokerresultat! Som vanligt, ligger jag farligt nära att åka ut... - QoS Citera
QoS Postad 25 Juli , 2004 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2004 Åkte man ut som 25:a då! Rätt kul ändå, lite omväxling från THe! Skulle vara intressant om det här sätter igång intresset för Sökö, så kanske man kan köra det i framtiden och se om man blivit bättre. - QoS Citera
Candolim Postad 25 Juli , 2004 Rapport Postad 25 Juli , 2004 Själv har man gjort en lite comeback som JO-waldner hade sagt Citera
Hickmott Postad 25 Juli , 2004 Rapport Postad 25 Juli , 2004 Ute på 19:e plats... Begriper mig inte riktigt på spelet, men rätt så kul är det. Får bli att posta lite Hand Histories och se vad folk tycker... //Hickmott EDIT: Ljög visst om min placering Citera
QoS Postad 25 Juli , 2004 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2004 Candolim, säg som det är - det är din farsa som spelar åt dig! - QoS Citera
Candolim Postad 25 Juli , 2004 Rapport Postad 25 Juli , 2004 Han måste vara på fyllan för hälften av markerna bara försvann Citera
wanduz Postad 25 Juli , 2004 Rapport Postad 25 Juli , 2004 Sådär, det fick bli en 13´e plats för min del, samt äran att slå ut QoS Citera
Hjort Postad 25 Juli , 2004 Rapport Postad 25 Juli , 2004 Sådär, det fick bli en 13´e plats för min del, samt äran att slå ut QoS Är inte det som att ta cred för att ha spöat skiten ur Forrest Gump? Citera
QoS Postad 25 Juli , 2004 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2004 Johan Hjort, hey! I'm not a retard... am I? - QoS Citera
parre Postad 25 Juli , 2004 Rapport Postad 25 Juli , 2004 Inte mycket att säga. Fick väldigt lite bra kort, hankade mig fram, till slut gjorde jag ett katastrofalt felbeslut och åkte, fattar inte vad fan jag tänkte. Har (A) Q, bettar pott som bringin, får omslag av (x) T, tänker att nu kör jag, har han TT så får jag väl dra ut. Snubben bakom mig med (x) Q går allin, jag får hjärnsläpp och synar. Uppe mot QQ och TT alltså, inget räddande ess och han med TT vinner på tvåpar. Kul som fan tycker jag, dock klantigt att gå allin där, men men. Citera
eurythmech Postad 25 Juli , 2004 Rapport Postad 25 Juli , 2004 Det här var då riktigt roligt! Första gången jag spelar onlineturnering mot folk som jag i vart fall har en liten hum om vilka dom är. Och att det var första gången för sökö behöver jag knappast påpeka Vi var 28 spelare, 6 första platserna ger stålar. Hade först tänkt att final table var en bra målsättning, men när payoutschemat blir klart så ändras så klart målsättningen till en sjätte plats. Det är ju inte helt fel att gå plus medan man har roligt liksom Nåväl, kommer till sista bordet som smallest stack, men det dröjer tills vi är sju spelare kvar och jag har näst minsta stack 5,5k eller nåt mor Orkans 3k. Så här i efterhand kanske det hade varit bäst att fegspela tills han eventuellt åkt ut, innan jag börjar spela, men samtidgt...hur kul är det? Nåväl, höjer på (.8.) 8, blir höjd av (?) K, tror av nån anledning att det är bluff och gör en all-in syn. Det hela slutar med en snöplig sjunde plats =P O just det ja...att spela turneringspoker med ante var en ny och obehaglig upplevelse Citera
Hickmott Postad 25 Juli , 2004 Rapport Postad 25 Juli , 2004 Vi gratulerar JohanHjort till en väl genomförd turnering och en välförtjänt (efterlängtad? ) förstaplats! Grattis! //Hickmott Citera
Hickmott Postad 25 Juli , 2004 Rapport Postad 25 Juli , 2004 1. JohanHjort 2. drc 3. mte 4. TheFlyhalf 5. m3lini 6. Orkan 7. eurythmech 8. MarreMan 9. ac-dc 10. candolim 11. Avsaknad 12. aztaroth 13. wanduz 14. GLIQ 15. MrZero 16. andkan 17. emilio_bar 18. Stusse 19. Hickmott 20. mewdy 21. worfen 22. FingerFox 23. Fysikern 24. Ector 25. QoS 26. Nephtyz 27. Perkan 28. Nette //Hickmott Citera
Hjort Postad 25 Juli , 2004 Rapport Postad 25 Juli , 2004 BOOYAH!!! Min första seger, jag är bara såååå stolt. Citera
Hjort Postad 25 Juli , 2004 Rapport Postad 25 Juli , 2004 Johan Hjort, hey! I'm not a retard... am I? - QoS Jag vill minnas att du är en turspelande asiat som tiltar massivt. Citera
QoS Postad 25 Juli , 2004 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2004 Grattis Johan Hjort ! - QoS Citera
mte Postad 25 Juli , 2004 Rapport Postad 25 Juli , 2004 Grattis grattis. Mycket kul att det blev så pass stor uppslutning som det ändå blev trots att vi inte spelade vanlig Texas NL. Ser redan fram emot nästa "members choice" oavsett vad det nu blir Citera
QoS Postad 25 Juli , 2004 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2004 Johan Hjort, hey! I'm not a retard... am I? - QoS Jag vill minnas att du är en turspelande asiat som tiltar massivt. MegaPokerRetard alltså! - QoS Citera
Hjort Postad 25 Juli , 2004 Rapport Postad 25 Juli , 2004 Grattis grattis. Mycket kul att det blev så pass stor uppslutning som det ändå blev trots att vi inte spelade vanlig Texas NL. Ser redan fram emot nästa "members choice" oavsett vad det nu blir Jag föreslår omaha hi/lo utan kvalificerare med tre brädor, två turnar och en river. Naturligtvis spelat 1/3 potlimit. Sa jag förresten att sökö var jättekul? Helt klart den mest skicklighetskrävande av alla pokerformer... Citera
QoS Postad 25 Juli , 2004 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2004 Hickmott, finns resultat listan i textformat hos 24h? Har tagit ScreenShots av klient dom senaste gångerna. - QoS Citera
mte Postad 25 Juli , 2004 Rapport Postad 25 Juli , 2004 Trist svar från supporten angående problem (igen) med HHs. Hi, Sorry, but it seems that it is a problem from our side. We will try to fix it within the next few days. Best Regards, Leonid 24hPOKER Citera
Hjort Postad 25 Juli , 2004 Rapport Postad 25 Juli , 2004 Hickmott, finns resultat listan i textformat hos 24h? Har tagit ScreenShots av klient dom senaste gångerna. - QoS Hur går det med "officiel lista"-projektet? Citera
Hjort Postad 25 Juli , 2004 Rapport Postad 25 Juli , 2004 Trist svar från supporten angående problem (igen) med HHs. GRRR, jag som hade rätt många saker att posta den här gången. Jäkla irriterande också eftersom HH-analysen är tänkt att vara en rätt stor del av de här turneringarna. Citera
Johan Postad 25 Juli , 2004 Rapport Postad 25 Juli , 2004 Rätt kul spel, men jag hade svårt att vänja mig vid ante istället för mörkar. Dessutom spelade jag extremt idiotiskt på slutet, satt och foldade för att klättra en placering, när skillnad mellan 5 och 6 endast var 2 dollar (20$ mot 22$). Överlag är jag väl nöjd, bortsett från att Hjort fick AA back to back minst 2 gånger.. . / m3lini Citera
drc Postad 25 Juli , 2004 Rapport Postad 25 Juli , 2004 Grattis Johan. Bra spelat. Det var kul att spela någoting annat (Sökö). Tycker också att det vore kul att förtsättningsvis variera turneringsspelet för att bli bättre på spel som man inte spelar tillräckligt ofta. Citera
Recommended Posts