byling Postad 17 Juli , 2010 Rapport Postad 17 Juli , 2010 Ja det var den gamla sköna tiden då det fortfarande diskuterades poker på forumet. Tyckte om tredje meningen tills du klargjorde vem du menade Du kan hitta fler inlägg av Nebbis på 2+2 under pseudonymen ADHD. Haha,du får trösta dej med att i min värld var du ju redan känd!! Citera
Slasktratt Postad 21 Juli , 2010 Rapport Postad 21 Juli , 2010 Om man plockar ner det lite, det mest ur positiv vinkel ,läsvärda och minnesvärda inlägget http://pokerforum.nu/forum/1237198-post71.html Hade missat detta guldkorn. Tusen tack, min kära medboråsare Citera
Trolldeg Postad 21 Juli , 2010 Rapport Postad 21 Juli , 2010 Ja det var den gamla sköna tiden då det fortfarande diskuterades poker på forumet. Tyckte om tredje meningen tills du klargjorde vem du menade Du kan hitta fler inlägg av Nebbis på 2+2 under pseudonymen ADHD. MDMA. Nästan samma eh? Citera
Supertequila Postad 21 Juli , 2010 Rapport Postad 21 Juli , 2010 MDMA. Nästan samma eh? hahaha... sick felskrivning där... freudiansk felskrivning kanske? Citera
hogge75 Postad 23 Juli , 2010 Rapport Postad 23 Juli , 2010 Trådar som denna, http://pokerforum.nu/forum/slask-arkiv/13342-nlt-kj-pa-bb-traeffar-k-och-far-rr-mot-mig.html (som redan är nämnd) är vad pf saknar idag Citera
vetgirig Postad 23 Juli , 2010 Rapport Postad 23 Juli , 2010 Ingen har nämt ector så då gör jag det. Citera
frekje Postad 26 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2010 Ingen har nämt ector så då gör jag det. ector har jag missat, cliffnotes? Citera
devalanteriel Postad 26 Juli , 2010 Rapport Postad 26 Juli , 2010 ector är Magnus Betnér. Han drällde här ett tag, var nog moderator vid något tillfälle också, och öste ur sig bittra kommentarer vid våra moderatorsträffar. Citera
XeroxFin Postad 26 Juli , 2010 Rapport Postad 26 Juli , 2010 ector är Magnus Betnér. Han drällde här ett tag, var nog moderator vid något tillfälle också, och öste ur sig bittra kommentarer vid våra moderatorsträffar. Slog mig först nu vilka tvillingsjälar han och Roffe måste vara . Citera
Jennez Postad 26 Juli , 2010 Rapport Postad 26 Juli , 2010 Slog mig först nu vilka tvillingsjälar han och Roffe måste vara . Knappast, ector har ändå någon sorts konsekvent moral att komma med - det har inte Lapproffe. Citera
Ola Brandborn Postad 26 Juli , 2010 Rapport Postad 26 Juli , 2010 Knappast, ector har ändå någon sorts konsekvent moral att komma med - det har inte Lapproffe. Där har du helt fel. a) Lapproffe är jävligt konsekvent b) Lapproffe har moral. Alla håller kanske inte med om den, men moral har han. Citera
devalanteriel Postad 26 Juli , 2010 Rapport Postad 26 Juli , 2010 Jag instämmer. Och så skriver man inte om andra, aja baja. Skärpning Jens. Citera
Jennez Postad 27 Juli , 2010 Rapport Postad 27 Juli , 2010 Varför får man inte skriva så om andra? Jag sa inte att han inte hade någon moral, jag sa bara att den inte var konsekvent. Att han sedan är konsekvent på andra punkter än just sin moral är en annan sak. Citera
devalanteriel Postad 27 Juli , 2010 Rapport Postad 27 Juli , 2010 Du har rätt, jag var trött och läste inte ordentligt. Citera
frekje Postad 27 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 27 Juli , 2010 ector är Magnus Betnér. Han drällde här ett tag, var nog moderator vid något tillfälle också, och öste ur sig bittra kommentarer vid våra moderatorsträffar. ahh måste ha missat honom under en svag period, tack dev Citera
Aeis Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 TexasLimitKing skrev väll här under en tid. Vet inte om han bidrog med mycket på forumet men jag minns honom iaf:-D http://pokerforum.nu/forum/resultat/20641-texaslimitking-har-min-respekt.html Citera
Saint_Bjorn Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 TexasLimitKing skrev väll här under en tid. Vet inte om han bidrog med mycket på forumet men jag minns honom iaf:-D http://pokerforum.nu/forum/resultat/20641-texaslimitking-har-min-respekt.html 44-synen är klassisk och sjukt överförsvarad. Inte ens en überexplotomte som jag kan försvara den. Citera
Recommended Posts