Gå till innehåll

Livepoker Europa augusti-


Bagarn34

Recommended Posts

Hej!

 

Nyligen hemkommen från 18 dagars tripp till Italien där jag lirat 14 dagar livepoker kontantspel 10/20chf. Jag är på väg ut igen i mitten av augusti och letar efter någon/ några som går i samma tankar. Vill tillbaka till Italien men är öppen för andra förslag.

 

Jag är 38 år och har varit vinnande på nätet, främst midstakes, de senaste 4 åren. Jag har spelat mycket fullring kontantspel men även en hel del 5-6. Har testat på live på sistone och funnit värdet vara högt, med det stora minuset för alla omkostnader. Jag bor i Göteborg, var tidigare deltidsspelare men är nu tjänstledig på 100% och ska spela på heltid närmaste året. Live och Internet.

 

I mitt fall är spelet prio 1 och semesterupplevelser är en trevlig bonus. Jag åker ut för att tjäna pengar.

 

PM:a mig gärna om du/ ni är intresserade av att dra upp planer tillsammans! Bor du i GBG vore det kul att träffas över en kaffe eller en öl och dela tankar.

Mvh Thomas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...