MikeTime Postad 31 December , 2011 Rapport Postad 31 December , 2011 . · . · . ·°·.¤.·°· . · . · . (¯`·.¸.•°*°•. @ .•°*°•.¸.·´¯) ·.·°·.¤ . · GOTT SLUT ¤.·°·.· °º©•©º°·°·.¤.·°Å· °º©•©º°·°·.¤.·(¯`·.·´¯) °· °•. @ .•°GOTT NYTT ÅR!!! *·°·.¤.·°··°·.¤.·°· (¯`·.·´··°·.¤.·°·(¯`·.·´¯`·.¸.•°*°•. @ .•°*°•.¸.·´¯) och kram till er alla! Citera
Crappy Postad 1 Januari , 2012 Rapport Postad 1 Januari , 2012 Gott nytt år alla. Snyggast hittills Mike Citera
hogge75 Postad 1 Januari , 2012 Rapport Postad 1 Januari , 2012 Gott nytt år pf Det gläder mig att du fortfarande finns ett nyårslöfte är att bidra med mer nästa år, en dagbok kanske och tack till moddarna som tacklar min gubbgrinighet med respekt Citera
bjoelle Postad 1 Januari , 2012 Rapport Postad 1 Januari , 2012 Gott nytt år pf Det gläder mig att du fortfarande finns ett nyårslöfte är att bidra med mer nästa år, en dagbok kanske och tack till moddarna som tacklar min gubbgrinighet med respekt *kJaaMizz* Citera
valterego Postad 1 Januari , 2012 Rapport Postad 1 Januari , 2012 Gott nytt år pf Det gläder mig att du fortfarande finns ett nyårslöfte är att bidra med mer nästa år, en dagbok kanske och tack till moddarna som tacklar min gubbgrinighet med respekt Tack själv! Ser fram emot en dagbok här Citera
Crappy Postad 6 Januari , 2012 Rapport Postad 6 Januari , 2012 *Shock* Amarone funkade till pasta också. Tips på avd som ska spelas ikväll, och vilka ska spelas av er under vilka nick? Jag behöver något att raila när jag tomtat bort mig Citera
devalanteriel Postad 6 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 6 Januari , 2012 Crappy: 2009 - bag in box istheshit 2010 - amarone är ju det bästa! man kan ha det till choklad och ost! 2011 - man kan ha amarone till kött! 2012 - man kan ha amarone till pasta! 2013 - man kan ha amarone till fisk! 2014 - man kan ha amarone till den där gröna utväxten på salladen jag glömde i kylen! 2015 - hörru pyschen, haru en tia schå ja kan tjacka en amaroneller? Citera
XeroxFin Postad 6 Januari , 2012 Rapport Postad 6 Januari , 2012 Äh, du bara avis över att tunnisen Crappy kan/får äta dödsknarkar-kollisar. Citera
bjoelle Postad 6 Januari , 2012 Rapport Postad 6 Januari , 2012 Våren 2011 - Man kan köpa amarone i kartonger om 6st flaskor från tyskland, billigare! Man kan okynnesdricka det framför datorn och sen ställa sig frågande till varför pokern går skit. Citera
Crappy Postad 6 Januari , 2012 Rapport Postad 6 Januari , 2012 Ja Joel? Något fel på det upplägget? :mrgreen: Ja B. man kunde det, jag fattade det inte förän hösten 2011. Ja B. uslare poker har jag aldrig spelat Citera
devalanteriel Postad 6 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 6 Januari , 2012 Äh, du bara avis över att tunnisen Crappy kan/får äta dödsknarkar-kollisar. Ja, lite. Fan vad det suger att inte kunna äta gluten. Citera
MikeTime Postad 7 Januari , 2012 Rapport Postad 7 Januari , 2012 Våren 2011 - Man kan köpa amarone i kartonger om 6st flaskor från tyskland, billigare! Man kan okynnesdricka det framför datorn och sen ställa sig frågande till varför pokern går skit. Ja Joel? Något fel på det upplägget? :mrgreen: Ja B. man kunde det, jag fattade det inte förän hösten 2011. Ja B. uslare poker har jag aldrig spelat Har ju varit nere i spritmecka några gånger nu men tycker fan jag inte hittar nån billig Amarone där. Tips? Citera
devalanteriel Postad 7 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2012 Tips och tips... var har du varit? Gå in i riktiga vinbutiker i stället om du mest hängt i border shops. Citera
MikeTime Postad 7 Januari , 2012 Rapport Postad 7 Januari , 2012 Tips och tips... var har du varit? Gå in i riktiga vinbutiker i stället om du mest hängt i border shops. handlar ju mest på Nielsens och de har ju hyfsat vinutbud... Citera
devalanteriel Postad 7 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2012 Inte varit där. Du får väl ta dig in i städerna lite. Fast jag har inget bättre tips egentligen. Jag fixar mitt vin via farmor, hon har jobbat 25 år i tysk vinaffär så hon har rätt bra koll. Citera
Crappy Postad 8 Januari , 2012 Rapport Postad 8 Januari , 2012 Söndag, alla vet vad det innebär. Vad spelas, var spelas det, under vilket nick spelas det och vad får man inte missa? Det är alltid kul att hålla koll på övriga forumiter. Citera
devalanteriel Postad 8 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2012 Mitt söndagsschema är slalom, skidor, skidskytte, mer slalom, mer skidor, mer skidskytte och sen plugg. Citera
bjoelle Postad 16 Januari , 2012 Rapport Postad 16 Januari , 2012 Igame Open i Tallin på torsdag, några forumiter som ska dit? Verkar bli ett rätt litet event överlag. Ska bli jefligt kul hur som. Då jag är en br-nit av rang har jag krängt av några prollar, så vid klonk kan ni även grattulera Crappy&Miata. Citera
Crappy Postad 16 Januari , 2012 Rapport Postad 16 Januari , 2012 Igame Open i Tallin på torsdag, några forumiter som ska dit? Verkar bli ett rätt litet event överlag. Ska bli jefligt kul hur som. Då jag är en br-nit av rang har jag krängt av några prollar, vilket betyder att ni även kan grattulera Crappy&Miata. FYP Citera
bjoelle Postad 18 Januari , 2012 Rapport Postad 18 Januari , 2012 FYP Hojta till ikväll så clearar vi dina prollar. Har förövrigt en 5a kvar nu som blev bokad men avbokad, så vill någon ha en 5a i mig i Igame går det bra med Pm Citera
MikeTime Postad 18 Januari , 2012 Rapport Postad 18 Januari , 2012 Halllååå Bjoelle var är du? Du har blivit scammad av Bjöllelol... Citera
bjoelle Postad 20 Januari , 2012 Rapport Postad 20 Januari , 2012 Du har blivit scammad av Bjöllelol... Isåfall är jag Sveriges sämsta scammer. Däremot ska jag uttnyttja möjligheten till datummärkta inlägg här för att redogöra de % jag har sålda i Igame. Jag har en person som boka några proll men som jag inte fått tag på sista dagarna, hade sen en som kunde ´köpa hälften men fick ge de till 1a man på kölistan som kunde tänka sig att köpa alla. Men genom att skriva ut de här innan jag spelar imorgon finns det inga oklarheter 5% - Miata 5% - SantaOntTilt 5% - MinKäraMor(for real ) 2,5% - Crappy 2,5% - bror. 20% tot, inga konstigheter. Gl me. Citera
Recommended Posts