devalanteriel Postad 29 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 Det hade varit roligt. Har inte varit i Dublin på ett par år nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 Det hade varit roligt. Har inte varit i Dublin på ett par år nu. Dåså, ses där din göttegris! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 Jag vill åkaKan du fixa det B? Helst gratis ofc ;P Hade du inte köpt en villavagn kunde du lagt pengarna på lite roliga resor. Men men, alla gör vi våra val. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 ;P Hade du inte köpt en villavagn kunde du lagt pengarna på lite roliga resor. Men men, alla gör vi våra val. Finns det några bilder på den beryktade villavagnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 http://img863.imageshack.us/img863/1121/bildt.jpg' alt='bildt.jpg'> Uploaded with ImageShack.us[/img] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 Finns det några bilder på den beryktade villavagnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 TrailerTrash Crappy :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 TrailerTrash Crappy :mrgreen: Skulle man bli älskad eller hatad om man skulle ratta in något liknande på en camping? Vore i vilket fall som helst en skön grej att parkera bredvid någon som står och sliter med förtältet till en liten "KalleAnkavagn" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 29 Juni , 2011 Rapport Share Postad 29 Juni , 2011 Hehe Hatad misstänker jag. Man "rattar" in 37kvm vagn. Eländet står inte ens på hjul Det finns hjul, någonstans där under Men de har nog inte snurrat sedan de sattes på. Men det vore onekligen en kul ide, att rulla in jämte Kabe briliant största versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 1 Juli , 2011 Rapport Share Postad 1 Juli , 2011 Ville bara kika in och säga att Amarone-Crappy på msn är jävligt kul. Crappy dyker upp, förbannad för att jag inte spelar Night Rehaben med honom. Att den startade två timmar tidigare verkar inte förändra hanses inställning. Crappy frågar i msngruppen: Vem, var, hur äger Bwin och partypoker? Alla: Huh, va? Crappy: Vem äger bweinpartypoker??? Alla: vad fan mernar du, de har mergat till ett och samma bolag! Crappy: Men VEM äger VAD?? Alla: Aha, Crappy har druckit amarone Typ så, love ya C Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 1 Juli , 2011 Rapport Share Postad 1 Juli , 2011 Kan bara instämma med TF i ovanstående. Crappy var en riktig stjärna igår. Vid flertalet tillfällen upprepa han samma sak, om och om igen. Jag hade tänkt åka ner till Polisen idag för att skaffa nytt pass. Men just nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra. För de som inte känner till det är jag oerhört allergisk mot mygg/knot/andra jävla skitinsekter. Betten jag får svullnar som bölder. Jag har fått ett bett på läppen. Jag har hängläpp. Ser ut som en halv Kissie, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 1 Juli , 2011 Rapport Share Postad 1 Juli , 2011 Amarone...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 1 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2011 Är du säker på att det räcker med en halv Kissie? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 1 Juli , 2011 Rapport Share Postad 1 Juli , 2011 Är du säker på att det räcker med en halv Kissie? Ptja, bara halva läppen är uppsvullen. Pratar vi hela mig skulle jag nog behöva 10-15st av henne för att fylla min kroppshydda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 2 Juli , 2011 Rapport Share Postad 2 Juli , 2011 Woho Hello, There is an amount of $100 Dollars worth of credit in your account. This will redirect you Thank You, Mark This message was sent by: Mark Lee, 27 Old Gloucester Street, London, England WC1N, United Kingdom Manage subscriber options Undra undra om man ska klicka på "redirect" länken tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 3 Juli , 2011 Rapport Share Postad 3 Juli , 2011 Undra undra om man ska klicka på "redirect" länken tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hygglo Postad 3 Juli , 2011 Rapport Share Postad 3 Juli , 2011 För de som inte känner till det är jag oerhört allergisk mot mygg/knot/andra jävla skitinsekter. Betten jag får svullnar som bölder. Äter du nån allergimedicin? Annars kan du prova receptfria tabletter från apoteket. Jag äter det för min pollenallergi men det hjälper även mot myggbett, de kliar nästan inget alls. Man tar en tablett om dan, kostar drygt 30:- för 28 tabletter (om du inte ska ha "finmedicin" som clarityn eller så). Men om du har såna besvär kanske du redan tar nåt. Det är annars ett tips om det är andra som störs av mycket kliande myggbett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 3 Juli , 2011 Rapport Share Postad 3 Juli , 2011 Äter du nån allergimedicin? Annars kan du prova receptfria tabletter från apoteket. Jag äter det för min pollenallergi men det hjälper även mot myggbett, de kliar nästan inget alls. Man tar en tablett om dan, kostar drygt 30:- för 28 tabletter (om du inte ska ha "finmedicin" som clarityn eller så). Men om du har såna besvär kanske du redan tar nåt. Det är annars ett tips om det är andra som störs av mycket kliande myggbett. Jag äter ingen allergimedicin. Gjorde det förra sommaren med goda resultat. Desvärre är ju laktos bland det vanligaste man fyller ut medicin med. Då jag är laktosintolerant fick jag istället rännskita . Möjligen kan jag ju kombinera laktosintoleransmedicin med allergimedicin, det har bara kännts för krångligt, så får väl skylla mig själv. Är verkligen en pest eller kolerasituation. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 3 Juli , 2011 Rapport Share Postad 3 Juli , 2011 Låter mer som en böld/rännskit-situation Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 3 Juli , 2011 Rapport Share Postad 3 Juli , 2011 Låter mer som en böld/rännskit-situation Så sant som det är sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 4 Juli , 2011 Rapport Share Postad 4 Juli , 2011 Några som ska donera pengar till mig+välgörenhet på charitypokern på paf ikväll vid 20.00? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 4 Juli , 2011 Rapport Share Postad 4 Juli , 2011 Du avser mig som vanligt? Men då får du dra ut, också som vanligt. GötteBjoelle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 5 Juli , 2011 Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 Gårdagens vinnare Grattis "Crappy" Du har vunnit i "Dagens fråga" 2011-07-04 och vi kommer kontakta dig så du får ditt pris. Grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 5 Juli , 2011 Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 Tack tack Jag drog ut! Uppenbarligen var inte Bjoelle med, då hade han säkert vunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 6 Juli , 2011 Rapport Share Postad 6 Juli , 2011 Gillar titeln på nyhetsbrevet: Live från WSOP / Bounty på Bjoelle Jämförbara varumärken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts