tamtaram Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Vad är en villavagn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Villavagn Bjoelle är gubbjefel fö. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Verkar jobbigt köra omkring med en sån... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 villavagn = trailer = trailer park = white trash ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Nu tycker jag ni är negativa. Jag gillar Crappys villavagn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 http://www.caravanhomes.se/AnvSidor/Default.aspx En villavagn kan lösa många problem Vi har vad du söker Spelar man bättre? Slipper man bli utdragen? Är på i så fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 20 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Satte "Moddagbok: " framför titeln, vi kan väl ha kvar det även när vi byter framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 "Villavagnsbok:" hade varit mer passande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 två små soffor (storlek Erik och Klyka) Tar det obv som en invite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 de som inte får plats i ovan nämnda faciliteter får sova framför öppna spisen Jag tror att Crappy just kallade mig tjock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Satte "Moddagbok: " framför titeln, vi kan väl ha kvar det även när vi byter framöver. Klokt. Roob: Jag gillar gubbigheten i mig. Men per definition är jag inte gubben här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Men per definition är jag inte gubben här. Nej, men per definition är du en av gubbarna här. Själv räddas jag av det faktum att jag bara är lite allmän hangaround, och således inte en av gubbarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Har inte den här tråden spårat ur nu? Åter till diskussionen om crappys villavagn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Har inte den här tråden spårat ur nu? Åter till diskussionen om crappys villavagn! Jag har gått med i facebookgruppen. Räcker det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Det är dags att sala ihop till matchande fritidskläder åt Herr & Fru Krappy. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Det är dags att sala ihop till matchande fritidskläder åt Mike & TF. FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Jag vill veta vad som DRAR villavagnen. Citroen AX11? Dessutom tror jag inte att det finns någon "Fru Crappy"...inte i en villavagn...inte i Sverige...inte i likadana mjukiskläder... Däremot vore det kul att se Crappy banna en halv parkeringsrad i Ullared, för att få plats med sin egen WT-låda... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Jag har gått med i facebookgruppen. Räcker det? Klart som fan att det inte räcker! Se så, sätt igång och diskutera Crappys villavagn, nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Känd låt: En villavagn, en villavagn, det är en vagn med villa på och är det ingen villa på så är det ingen villavagn En villavagn, en villavagn, det är en vagn med villa på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Jag längtar efter att få se Crappys villavagn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Vänta nu.. Ok. De senaste uppgifterna från schoolbook gör alltså gällande att det där som Crappy har köpt är en vagn. En vagn med en villa på, alltså? Har jag förstått det hela rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Alternativt så har han köpt en villa som har en vagn under. Det beror lite på vilket man anser vara det viktiga i konstruktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 20 Maj , 2011 Rapport Share Postad 20 Maj , 2011 Jag längtar efter att få se Crappys villavagn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts