MikeTime Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Imorgon åker jag och mannen man inte får nämna vid namn till Åland för att rapportera från PPC. Tänkte nedan ge en liten guide till forumiter på plats: - Eventuella usla spel kommer att hamna i liveuppdateringen - Eventuella usla spel kan komma att försvinna från liveuppdateringen om det serveras 2st vodka/martini till oss. - Serverar ni oss kall god öl väljer vi ut det mest smickrande fotot före vi publicerar det, annars tar vi bara första bästa. - Hälsningar till mamma via liveuppdateringen kostar även det en öl. Ses på Åland! Du verkar ha ett seriöst, ansträngande och oglamoröst jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 jobb? vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Varför vodka/martini, varför inte en riktig draja? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Varför vodka/martini, varför inte en riktig draja? +1 Edit: ...och ingen jävla pimento-oliv. En äkta skareva! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Varför vodka/martini, varför inte en riktig draja? En mycket vis person inom pokerbranschen har lärt mig att det är det man dricker, då blir man snabbast berusad.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 OT: MikeTime, jag undrar hur huspriserna är i TotalFarsas våta drömmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 OT: MikeTime, jag undrar hur huspriserna är i TotalFarsas våta drömmar.I mina drömmar är allting jättedyrt och jag bor i en liten håla i skogen. Med en giganto-snus under läppen som jag inte blir av med. Irl hittar du ett snajdigt radhus i min närhet för 500k. Ontopic har jag inte en aning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Omfg Jag köpte precis en villavagn :roffe: Edit: Hur fan gick det där till? Minns bara lite Amarone en lördagskväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Crappy har en villavagn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Har Crappy en villavagn?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Crappy har en villavagn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 19 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Shit, Crappy har verkligen en villavagn, alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Enligt senaste ryktet har Crappy en villavagn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Vem har en villavagn??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 En mycket vis person inom pokerbranschen har lärt mig att det är det man dricker, då blir man snabbast berusad....Nalle? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Nalle? Det var fanimej en sjukt bra gissning, desvärre fel. Nalle var dock närvarande när jag fick lära mig, men han hade väl mest fullt upp med att påpeka att min vikt inte reducerats sen föregående gång vi möttes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Det var fanimej en sjukt bra gissning, desvärre fel. Nalle var dock närvarande när jag fick lära mig, men han hade väl mest fullt upp med att påpeka att min vikt inte reducerats sen föregående gång vi möttes Hörrni, skärp er. Hur kan ni snacka om det här nu?? Har ni inte hört det senaste? Tydligen har Crappy en villavagn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Varför har Crappy en Villavagn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Crappy köpte en villavagn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Mycket dumt har jag gjort på fyllan men aldrig köpt en villavagn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Vad ni gnäller! I for one ser fram mot att sitta utanför och pimpla alkohol medans Crappy står bredvid och styr upp grillen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Det är bara Mike som gnäller, jag gillar att Crappy har en villavagn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts