m1978 Postad 12 Maj , 2011 Rapport Share Postad 12 Maj , 2011 Hittade en fin liten printscreen från Mörkpoker SM 2008(?) där Bjoelle visst är inblandad. Hade en fin chiplead innan mitt nät totaldog och man blindades ut Den tilten satt i ett tag, var slutade du Bjoelle? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 12 Maj , 2011 Rapport Share Postad 12 Maj , 2011 FFS. Inte Jag. Brukar referera till han som "Min fakenickare". Vet alltså vem det är, och vi har vissa gemensamma nämnare - utöver nicket - som gör att det lätt blandas ihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 12 Maj , 2011 Rapport Share Postad 12 Maj , 2011 FFS. Inte Jag. Brukar referera till han som "Min fakenickare". Vet alltså vem det är, och vi har vissa gemensamma nämnare - utöver nicket - som gör att det lätt blandas ihop. Haha ok, trodde det var du och var nyfiken på hur det gick men då vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 12 Maj , 2011 Rapport Share Postad 12 Maj , 2011 Haha ok, trodde det var du och var nyfiken på hur det gick men då vet jag. Lugnt Ibland har det dock varit tiltande när man fått en gratulation för att han vunnit något. Tilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 12 Maj , 2011 Rapport Share Postad 12 Maj , 2011 Alltså, den där Bjoelle har ju epitetet "kung" framför sitt nick. Fattar väl vilken förstagångspostare på pf som helst att det då inte kan röra sig om vår lille Bjoelle? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 12 Maj , 2011 Rapport Share Postad 12 Maj , 2011 Alltså, den där Bjoelle har ju epitetet "kung" framför sitt nick. Fattar väl vilken förstagångspostare på pf som helst att det då inte kan röra sig om vår lille Bjoelle? precis, jag är ju obv mer av en prinsessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
taktfast Postad 18 Maj , 2011 Rapport Share Postad 18 Maj , 2011 Yay: 5/72 i Lilla Turboscoop. Nay: Bjoelle har 10% i mig. Verkar som det blir $2k till dig Vakna upp och raila ffs Ps. Sprungit som en Gud obv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Floppus Postad 18 Maj , 2011 Rapport Share Postad 18 Maj , 2011 Yay: 5/72 i Lilla Turboscoop. Nay: Bjoelle har 10% i mig. Verkar som det blir $2k till dig Vakna upp och raila ffs Ps. Sprungit som en Gud obv. a-6 mot a-q , 18 pers kvar, du lyckas klonka in 6an på rivern, snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
taktfast Postad 18 Maj , 2011 Rapport Share Postad 18 Maj , 2011 Klart jag gör Men QQ vs KQ, split och nu sprang jag in med AT vs AQ med 11 pers kvar. Ligger sist. FML Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
taktfast Postad 18 Maj , 2011 Rapport Share Postad 18 Maj , 2011 Slutade 11 med 66 vs KK :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 18 Maj , 2011 Rapport Share Postad 18 Maj , 2011 Jävla namnbyten hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 18 Maj , 2011 Rapport Share Postad 18 Maj , 2011 Slutade 11 med 66 vs KK :'( Sick. Men pappa Bjoelle lyckades alltså %-klonka på "korkad-mod-outade-här-men-redigera-bort-det"? Måste vara årets sjukaste forumhändelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
taktfast Postad 18 Maj , 2011 Rapport Share Postad 18 Maj , 2011 Sick. Men pappa Bjoelle lyckades alltså %-klonka på "korkad-mod-outade-här-men-redigera-bort-det"? Måste vara årets sjukaste forumhändelse. Är som stålmannen: ooutningsbar. Ingen vet vem jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 18 Maj , 2011 Rapport Share Postad 18 Maj , 2011 Är som stålmannen: ooutningsbar. Ingen vet vem jag är man ser ju din avatar. du är ju Timothy Finne. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 18 Maj , 2011 Rapport Share Postad 18 Maj , 2011 man ser ju din avatar. du är ju Timothy Norsk. . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
taktfast Postad 18 Maj , 2011 Rapport Share Postad 18 Maj , 2011 man ser ju din avatar. du är ju Timothy Finne. Mer Brock Parker imo. Då kan folk gå och tro att jag har ett armband också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 18 Maj , 2011 Rapport Share Postad 18 Maj , 2011 Sjukt likt TF på första bilden. Ett par kilo tyngre bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 18 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2011 Aha, inte http://plusev.keenspot.com/d/20061204.html då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 18 Maj , 2011 Rapport Share Postad 18 Maj , 2011 Klockrent, Dev. Utsketen och pank, that's me! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 18 Maj , 2011 Rapport Share Postad 18 Maj , 2011 Jag tänkte också TF på första bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 18 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2011 Klockrent, Dev. Utsketen och pank, that's me! Jag tänkte mer på taktfast iofs, men kan be dig om ursäkt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 18 Maj , 2011 Rapport Share Postad 18 Maj , 2011 Sjukt likt TF på första bilden. Ett par kilo tyngre bara. Tror du taktfast och TF är bröder? hum... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 18 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2011 Taktfast har faktiskt en tvilling, men hon ser inte ut så. Brorsan vet jag däremot iofs inte hur han ser ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 18 Maj , 2011 Rapport Share Postad 18 Maj , 2011 Taktfast har faktiskt en tvilling, men hon ser inte ut så. Brorsan vet jag däremot iofs inte hur han ser ut... Sett honom på bild. Inte helt olik sin bror. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 19 Maj , 2011 Rapport Share Postad 19 Maj , 2011 Imorgon åker jag och mannen man inte får nämna vid namn till Åland för att rapportera från PPC. Tänkte nedan ge en liten guide till forumiter på plats: - Eventuella usla spel kommer att hamna i liveuppdateringen - Eventuella usla spel kan komma att försvinna från liveuppdateringen om det serveras 2st vodka/martini till oss. - Serverar ni oss kall god öl väljer vi ut det mest smickrande fotot före vi publicerar det, annars tar vi bara första bästa. - Hälsningar till mamma via liveuppdateringen kostar även det en öl. Ses på Åland! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts