Slaktavfall Postad 22 Mars , 2011 Rapport Share Postad 22 Mars , 2011 Ska det inte vara Brackelikrankelfnatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 22 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 Mars , 2011 Google säger 3210-83 till förmån för bjoelle. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 22 Mars , 2011 Rapport Share Postad 22 Mars , 2011 Google säger 3210-83 till förmån för bjoelle. Jag står fast vid min stavning, dvs, slaktavfall har för en gångs skull fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 24 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 Hittar ni synen? Strunta i fiskhöjningen pre. Full Tilt Poker, $250/500 Hold'em Tournament, 9 Players Board: Button: $48,576 SB: $51,147 BB: $38,239 UTG: $91,326 UTG+1: $28,244 MP1: $15,452 MP2: $80,934 MP3: $5,126 CO: $62,653 Dealt to Button A:club: K:diamond: Pre-flop: (3 folds), MP2 calls $500, (1 folds), CO calls $500, Button raises to $2,500, (2 folds), MP2 calls $2,000, (1 folds) Flop: ($6,700) 4:heart: T:diamond: J:heart: (2 Players) MP2 checks, Button bets $3,500, MP2 calls $3,500 Turn: ($13,700) Q:heart: (2 Players) MP2 bets $74,884 and is all-in, Button ??? (43k stack) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bluffsyn Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 Hittar ni synen? Strunta i fiskhöjningen pre. Full Tilt Poker, $250/500 Hold'em Tournament, 9 Players Board: Button: $48,576 SB: $51,147 BB: $38,239 UTG: $91,326 UTG+1: $28,244 MP1: $15,452 MP2: $80,934 MP3: $5,126 CO: $62,653 Dealt to Button A:club: K:diamond: Pre-flop: (3 folds), MP2 calls $500, (1 folds), CO calls $500, Button raises to $2,500, (2 folds), MP2 calls $2,000, (1 folds) Flop: ($6,700) 4:heart: T:diamond: J:heart: (2 Players) MP2 checks, Button bets $3,500, MP2 calls $3,500 Turn: ($13,700) Q:heart: (2 Players) MP2 bets $74,884 and is all-in, Button ??? (43k stack) Hur ska vi inte kunna hitta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 24 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 Det var det jag också tyckte, men började hitta second guesses i stället när han vände upp färgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 Hittar ni synen? Strunta i fiskhöjningen pre. Full Tilt Poker, $250/500 Hold'em Tournament, 9 Players Board: Button: $48,576 SB: $51,147 BB: $38,239 UTG: $91,326 UTG+1: $28,244 MP1: $15,452 MP2: $80,934 MP3: $5,126 CO: $62,653 Dealt to Button A:club: K:diamond: Pre-flop: (3 folds), MP2 calls $500, (1 folds), CO calls $500, Button raises to $2,500, (2 folds), MP2 calls $2,000, (1 folds) Flop: ($6,700) 4:heart: T:diamond: J:heart: (2 Players) MP2 checks, Button bets $3,500, MP2 calls $3,500 Turn: ($13,700) Q:heart: (2 Players) MP2 bets $74,884 and is all-in, Button ??? (43k stack) Nej. Fisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 Jag tolkade det som att både bjoelle och klyka har svåra trauman. Shit inte OK att ha en diskussion om min sexualitet och/eller mina psykologiska besvär medan jag är bannad. Jag vill också vara med och spekulera. Min gissning är transsexuell borderline. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 24 Mars , 2011 Rapport Share Postad 24 Mars , 2011 Shit inte OK att ha en diskussion om min sexualitet och/eller mina psykologiska besvär medan jag är bannad. Jag vill också vara med och spekulera. Min gissning är transsexuell borderline. Med mitt guldfiskminne var jag tvungen att klicka bakåt i tråden för att hitta vad det där handlade om. Hittade inte, så jag chansar: du har rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 25 Mars , 2011 Rapport Share Postad 25 Mars , 2011 Väl gammal antar jag. Utgår från att uppgifterna stämmer. Jag är väldigt oreligiös och ovidskeplig, men är det inte rätt läskigt?? http://hotpot.se/slumpen.htm Ja man kan vrida och vända på allting och det finns fler saker som inte är gemensamma än vad som är det, etc, men med namnen på efterträdare och sekreterare (och om det var några fler) så känns det lite mer klurigt än bara lite illusionistiskt sifferpill. Tack crap, ska skicka den till de jag fick den andra av. Så får de mer att fundera på över helgen. Nej, det känns exakt som illusionistiskt sifferpill. Och ljug. http://www.snopes.com/history/american/lincoln-kennedy.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 25 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2011 Urk. Elva inköp under EV på 1071 händer HU NL50. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 25 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Mars , 2011 Fick två-, tre- och fyrouta samme opp för stack inom tre minuter, nu känns det bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 25 Mars , 2011 Rapport Share Postad 25 Mars , 2011 Nu tar jag och byter namn på dagboken igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 25 Mars , 2011 Rapport Share Postad 25 Mars , 2011 Bättre än PFs kastrater imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 25 Mars , 2011 Rapport Share Postad 25 Mars , 2011 Med mitt guldfiskminne var jag tvungen att klicka bakåt i tråden för att hitta vad det där handlade om. Hittade inte, så jag chansar: du har rätt! Tips: om du klickar på den lilla gröna pilen i inlägget som Klyka citerar så skickas du direkt till det inlägget i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 25 Mars , 2011 Rapport Share Postad 25 Mars , 2011 Män och kvinnor är olika (om ni inte visste det) Jag släpades med till "hus & hem" mässan, vilket om sanningen ska fram var helt ok. Jag tittade på larm, robotgräsklippare (vem vill klippa gräset i onödan?) och dyl intressanta prylar. Sambon hittade en ny damsugare Hon ville absolut ha en sådan. Jag köpte den direkt. Vill hon damsuga ska hon få det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 25 Mars , 2011 Rapport Share Postad 25 Mars , 2011 Kul att se att de enda som inte blivit bortmoddade, håller liv i ett forum som de själva har dödat... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 26 Mars , 2011 Rapport Share Postad 26 Mars , 2011 Kul att se att de enda som inte blivit bortmoddade, håller liv i ett forum som de själva har dödat... Mig har de inte lyckats få bort trots upprepade försök... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 28 Mars , 2011 Rapport Share Postad 28 Mars , 2011 Ingen har missat att de stora "nyhetstidningarna" har spårat upp en ny skandal? Juholts sambo är kriminell. Men ska jag vara uppriktig skiter jag fullkomligt i det. Jag kan inte se hur det påverkar svensk politik. Vad som därmot är oerhört roligt är Aftonbladets alternativ i den undersökning de gör. Hur påverkar nyheten om Åsa Lindgrens bedrägeridom ditt förtroende för Håkan Juholt? *Inget, det är mänskligt att göra fel Hoho ja göra fel, det var det hon gjorde, lite olyckligt skickade hon falska brev om borttappade prylar, brev hon själv tog hand om och betalade ut ersättning för. Till sitt eget personkonto :) JA det var där felet låg, inte riktigt smart om man nu ska syssla med bedrägeri Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 28 Mars , 2011 Rapport Share Postad 28 Mars , 2011 Ingen har missat att de stora "nyhetstidningarna" har spårat upp en ny skandal?Juholts sambo är kriminell. Men ska jag vara uppriktig skiter jag fullkomligt i det. Jag kan inte se hur det påverkar svensk politik. Vad som därmot är oerhört roligt är Aftonbladets alternativ i den undersökning de gör. Hur påverkar nyheten om Åsa Lindgrens bedrägeridom ditt förtroende för Håkan Juholt? *Inget, det är mänskligt att göra fel Hoho ja göra fel, det var det hon gjorde, lite olyckligt skickade hon falska brev om borttappade prylar, brev hon själv tog hand om och betalade ut ersättning för. Till sitt eget personkonto :) JA det var där felet låg, inte riktigt smart om man nu ska syssla med bedrägeri Jag tycker det säger en hel jävla del om både Juholt och sambon imo. Orka lägga tid på folk som gör bort sig när det finns folk som inte gör det liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 29 Mars , 2011 Rapport Share Postad 29 Mars , 2011 Ska försöka plita ihop en liten reseberättelse från EMOP Lisabon. Den kommer innehålla lite av följande: 1. Mordhot och hot om avbitna öron vid pokerbordet. 2. Knull mot hotelfönster. 3. Mycket götte. 4. Kan man vara 38år och anarkist? 5. Några sköna bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 29 Mars , 2011 Rapport Share Postad 29 Mars , 2011 Jag köpte den direkt. Vill hon damsuga ska hon få det. Alltid gött o träffa 2-outaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 29 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 Mars , 2011 Ska försöka plita ihop en liten reseberättelse från EMOP Lisabon. Den kommer innehålla lite av följande: 1. Mordhot och hot om avbitna öron vid pokerbordet. 2. Knull mot hotelfönster. 3. Mycket götte. 4. Kan man vara 38år och anarkist? 5. Några sköna bilder. Fiction alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 29 Mars , 2011 Rapport Share Postad 29 Mars , 2011 Fiction alltså? På inget vis. Men alla punkter involverar inte mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 29 Mars , 2011 Rapport Share Postad 29 Mars , 2011 Ett problem som ständigt auktualiseras är handskakningen vs kramen. Man kan också kasta in chill-nicken som ett tredje alternativ här. Själv är jag en hugger, jag gillar att kramas, men det lämpar sig ju inte alltid i alla sällskap. Speciellt inte med personer man inte känner så väl. Ytterligare komplicerat blir det när man som jag har ett jobb som nära angränsar till ens fritid och det blir en gråzon mellan yrkeskontakter, vänner och annat löst folk. Vad säger ni? Handtag, famntag, klapp eller kyss? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts