valterego Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 I morrn namnger jag dagboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 13 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 Så nu kommer det alltså vara knäpptyst i den här tråden när det går bra för ajk och rasa in inlägg när det går dåligt? Motgångssupportrar här, till skillnad från i den andra tråden? En äkta supporter är supporter i med- och motgång. Jag menar, jag håller på Öster, jag börjar vänja mig vid att laget får spanking så fort de närmar sig en fotboll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 En äkta supporter är supporter i med- och motgång. Jag menar, jag håller på Öster, jag börjar vänja mig vid att laget får spanking så fort de närmar sig en fotboll. Ja, du har helt rätt, alla röster på Öster. Det verkar dock som att pokerspelarna rent generellt är medgångssupportrar, bara titta på aik-tråden som är tystare än graven när det går dåligt/mittemellan, men där det fullkomligt forsar in inlägg när det går bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 13 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 Tja, i all ärlighet har vi väl inte varit så jävla bra på att hålla Liverpooltråden levande de senaste åren heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 Livet är härligt och ännu bättre blir det på tisdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 Så nu kommer det alltså vara knäpptyst i den här tråden när det går bra för ajk och rasa in inlägg när det går dåligt? Motgångssupportrar här, till skillnad från i den andra tråden? AIKare kan man inte bli, det föds man till. Däremot kan man bli supporter och de har en tendens att svänga som en flagga i vinden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 Älskar när dom 3 vackraste bokstäverna får pryda ett dagboksnamn. Hedrad. AIK berör, oavsett man vill det eller inte. Detta är facit... Mvh, Råsundafettot allez Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 Fortsätter rubriken att byta namn i en sådan takt får jag fan migrän. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebas Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 En jäääävla maaassa bönder! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 Livet är härligt och ännu bättre blir det på tisdag. Saint Bjorn Du vet att jag kan banna dig numera? BYT AVATAR!!!! :mrgreen: En jäääävla maaassa bönder! Pfssttt och det kommer från en som har en avatar på en AIK'are? Jag trodde storstadsfolk inbillade sig att de stod för utveckling och framtid? Men det kanske inte gällde fotboll? Där är det rena förfallet och spelas som det gjordes före industrialismen. Inget ont om bönder här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 Saint Bjorn Du vet att jag kan banna dig numera? BYT AVATAR!!!! :mrgreen: Ja usch för att ha svart och gult i sin avatar, eller hur crappy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 Inget ont om bönder här Nej, snacka fan inte skit om MikeTime. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 Saint Bjorn Du vet att jag kan banna dig numera? BYT AVATAR!!!! :mrgreen: Moahahahahahahaaaaaa... Never! (Eller rättare: det är min slutspelsavatar.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 14 Mars , 2011 Rapport Share Postad 14 Mars , 2011 Fastnade i lite youtubande av denne man, en oerhört fascinerande musiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 15 Mars , 2011 Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 Gav just Dev ett fint upplägg för hissa muppflaggan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 15 Mars , 2011 Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 Fredde Wadling är så jävla underbar. Vilken röst! De som inte hört Fläskkvartetten med honom på sången har sköna grejer att lyssna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 15 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 Gav just Dev ett fint upplägg för hissa muppflaggan. Lite väl uppenbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 15 Mars , 2011 Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 Gav just Dev ett fint upplägg för hissa muppflaggan. Lite väl uppenbart. Ja? Låt höra, undanhåll oss inte lite underhållning idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 15 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 Erik upptäckte att iPhonen kan multitaska ett år efter alla andra. "Hur får man igång det då?" "Eh, gör en mjukvaruuppdatering?" "En vadå? :shock:" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 15 Mars , 2011 Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 Erik upptäckte att iPhonen kan multitaska ett år efter alla andra. "Hur får man igång det då?" "Eh, gör en mjukvaruuppdatering?" "En vadå? :shock:" :mrgreen: Tack :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 15 Mars , 2011 Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 Håller på med lite förberedelser inför EMOP i Lisabon och har kommit till insikten att jag behöver nya shorts, var fan jag nu ska hitta det. Är det några andra forumiter som ska dit får ni gärna pma så får vi ta en öl eller sju därnere. Åker ner 21a. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 15 Mars , 2011 Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 :mrgreen: Tack :mrgreen: Nu blev du bra nöjd va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 15 Mars , 2011 Rapport Share Postad 15 Mars , 2011 Nu blev du bra nöjd va? Njaee Dev kunde hissat min flagga också, fick inte "terminal' att funka i mac'en Behövde starta om den Edit: Trodde inte man behövde starta om Mac'ar, eller ens stänga av dem. Trodde det var ett Windows problem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 16 Mars , 2011 Rapport Share Postad 16 Mars , 2011 Edit: Kom på att det kunde hissats en massa flaggor igår för min del Pinsamt var ordet, så illa får man inte spela poker. Det här var det bästa spelet Övriga 45 händer det tog innan locket åkte igen hårt var riktigt riktigt bedrövlig Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $5(BB) Replayer BB ($839) ($1,258) UTG ($455) Hero ($498) CO ($1,236) BB posts (SB) $2.50 Dealt to Hero K:spade: A:club: UTG raises to $17.50, Hero raises to $49.37, fold, fold, fold, UTG calls $31.87 FLOP ($106) 5:club: A:spade: 2:heart: UTG checks, Hero bets $53.12, UTG calls $53.12 TURN ($212) 5:club: A:spade: 2:heart: 7:diamond: UTG checks, Hero bets $106, UTG calls $106 RIVER ($424) 5:club: A:spade: 2:heart: 7:diamond: 3:diamond: UTG bets $246 (AI), Hero calls $246 UTG shows 4:diamond: 6:diamond: (Pre 41%, Flop 20.3%, Turn 18.2%) Hero shows K:spade: A:club: (Pre 59%, Flop 79.7%, Turn 81.8%) UTG wins $903 För fan jag har par, jag kan inte släppa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 16 Mars , 2011 Rapport Share Postad 16 Mars , 2011 WP imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts