Crappy Postad 28 Februari , 2011 Rapport Share Postad 28 Februari , 2011 Hoho Nytt rekord tror jag. Jag fick den vansinniga iden att kvala till (svs) DM i år igen. Första handen AA, folk har knappt satt sig, så jag får blindarna. Andra: Skräp Tredje: Fyra,fem st limpar, så gör även jag med 66. Yes kanon flopp! SETT. Jag får in det "snyggt" mot tvåparet Turn ger fi högre kåk. Ut på tre händer, ska man ändå åka ut, kan man göra det direkt Edit: Djäflans Dev. Hittade inte moddagboken, men tyckte det var bra att Ängelns DB var klistrad :) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 28 Februari , 2011 Rapport Share Postad 28 Februari , 2011 En hälsning från Ola. Jag har ingen aning om varför eller vad Белая смерть Edit: Jag lägger den på rätt ställe också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 28 Februari , 2011 Rapport Share Postad 28 Februari , 2011 För att slippa förväxlingarna med namnen bör denna DB omdöpas till "Den stora fosterländska modboken", huvudsakligen för att för att det reflekterar modsens självbild. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 1 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2011 Hur fick du ihop det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 1 Mars , 2011 Rapport Share Postad 1 Mars , 2011 Tycker det var ett dåligt beslut att banna colan Han skrev ett par riktiga legendposter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 1 Mars , 2011 Rapport Share Postad 1 Mars , 2011 Jello avstängd, varför? Permanent? Var det för det han skrev till slasktratt i heltoks dagbok? Varför finns han inte med bland bannade användare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 1 Mars , 2011 Rapport Share Postad 1 Mars , 2011 Grattis "devalanteriel" Du har vunnit i "Dagens fråga" 2011-02-28 och vi kommer kontakta dig så du får ditt pris. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 1 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2011 @quiz: Haha, jag misclickade på poker.se och råkade svara på frågan. Skills. @jello: Minns inte varför. Han gick väl över gränsen som vanligt. Stänger vi av någon ska det skrivas i bannade användare-tråden, får ta upp det med den som gjorde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 1 Mars , 2011 Rapport Share Postad 1 Mars , 2011 @quiz: Haha, jag misclickade på poker.se och råkade svara på frågan. Skills. @jello: Minns inte varför. Han gick väl över gränsen som vanligt. Stänger vi av någon ska det skrivas i bannade användare-tråden, får ta upp det med den som gjorde det. OK http://pokerforum.nu/forum/off-topic/64334-ny-manad-nytt-quiz.html#post1588845 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 1 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 Mars , 2011 kickass, hubba! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UOlle Postad 2 Mars , 2011 Rapport Share Postad 2 Mars , 2011 Det har visat sig, efter lite släktforskning, att jag alls inte är finne. Jag härstammar tydligen från norska tattarsamer, så "lappjävel" är helt okej, men inte "finnjävel". - Mutta tiedäthän sinä että yksi suomalainen sotilas vertaa kymmenen ryssää? - No kyllä kai, mutta mitäs sitten tehdään kuin tulee se yhdestoista...? Blir det att byta nick till TattarRoffe nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 2 Mars , 2011 Rapport Share Postad 2 Mars , 2011 Blir det att byta nick till TattarRoffe nu då? Kul att du hittade hit Olle. Vi har saknat dig på Psychos. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 3 Mars , 2011 Rapport Share Postad 3 Mars , 2011 Går poker illa fårman prova hästar. Åby ikväll, första gången på tio år. Så mina kunskaper om de aktiva hästarna är lite förlegade Mao Tips mottages tacksamt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 3 Mars , 2011 Rapport Share Postad 3 Mars , 2011 Går poker illa fårman prova hästar. Åby ikväll, första gången på tio år. Så mina kunskaper om de aktiva hästarna är lite förlegade Mao Tips mottages tacksamt! fårman? Heter han inte Moorman? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 3 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 Mars , 2011 Infraction för språkpolisande... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 3 Mars , 2011 Rapport Share Postad 3 Mars , 2011 Infraction för språkpolisande... Give it to me. Lätt värt det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 4 Mars , 2011 Rapport Share Postad 4 Mars , 2011 Går poker illa får man prova hästar. Åby ikväll, första gången på tio år. Så mina kunskaper om de aktiva hästarna är lite förlegade Mao Tips mottages tacksamt! SKITSPEL :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 4 Mars , 2011 Rapport Share Postad 4 Mars , 2011 Jag har alltid hävdat att turneringspoker är "Som en anal våldtäkt", Klyka har nu utvecklat det hela. b. says: turrar är ju som en lång anal våldtäkt. Klyka - KLONK says: NÅT litet hundben kan man väl iaf få, men NEJ bra talat som plötsligt ger orgasm helt oväntat och högst övergående Sen kommer skammen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 4 Mars , 2011 Rapport Share Postad 4 Mars , 2011 Jag har alltid hävdat att turneringspoker är "Som en anal våldtäkt", Klyka har nu utvecklat det hela. b. says: turrar är ju som en lång anal våldtäkt. Klyka - KLONK says: NÅT litet hundben kan man väl iaf få, men NEJ bra talat som plötsligt ger orgasm helt oväntat och högst övergående Sen kommer skammen Det ska då tolkas som.... Du tyckte det var smärtsamt? Du vann! Men gjorde det med en utdragning och skäms? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 4 Mars , 2011 Rapport Share Postad 4 Mars , 2011 tolkas som klyka gillar att få upp det i rumpan men skäms för det efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 4 Mars , 2011 Rapport Share Postad 4 Mars , 2011 tolkas som klyka gillar att få upp det i rumpan men skäms för det efteråt. Tror att det kan vara den korrekta tolkningen, men vi får nog vänta tills klykas ban går ut och han kan svara själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 4 Mars , 2011 Rapport Share Postad 4 Mars , 2011 Jag tolkade det som att både bjoelle och klyka har svåra trauman. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 4 Mars , 2011 Rapport Share Postad 4 Mars , 2011 Mmmmm skåpsvarm fulöl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 4 Mars , 2011 Rapport Share Postad 4 Mars , 2011 Mmmmm skåpsvarm fulöl Äh, var en man Öl som öl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 4 Mars , 2011 Rapport Share Postad 4 Mars , 2011 Äh, var en man Öl som öl! Ja såklart den rinner ner Så länge det finns öl finns det liv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts