hubbahubba Postad 1 Mars , 2011 Rapport Postad 1 Mars , 2011 mar.zip Inget särskilt tema denna gång (möjligen patriotiskt men det får man ta med en nypa salt). 1p för låt, 1 för artist eller i uppenbara fall kompositör samt 1 bonus om man är först med både låt och artist eller ensam om en av dem på söndag. Vad sägs om det. Svar i pm. Shoot! Citera
devalanteriel Postad 1 Mars , 2011 Rapport Postad 1 Mars , 2011 Kan gissa varifrån du är mtp de första låtarna. Ovanligt lätt quiz för en gångs skull! Citera
hubbahubba Postad 2 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2011 Det finns fortfarande många bonuspoäng att slåss om även om devs resultat imponerade. Citera
devalanteriel Postad 2 Mars , 2011 Rapport Postad 2 Mars , 2011 Inte säker på att det är ett så bra poängsystem egentligen. Nu har ju alla andra mindre incentiv att tävla, bara för att jag råkade vara snabbast. Citera
hubbahubba Postad 2 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2011 Jag är inte heller säker på att systemet är bäst. Jag vill premiera snabba svar, eller svar överhuvudtaget. Jag tycker även att det är kul med unika svar. Vad sägs om det föreslagna systemet men med kvadratroten av bonuspoängen? Citera
duoflow Postad 4 Mars , 2011 Rapport Postad 4 Mars , 2011 Kul, skickar in facit senare ikväll! duo Citera
hubbahubba Postad 4 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2011 Utmärkt, det finns fortfarande bonuspoäng att inkassera och det går att ta ledningen utan bonuspoäng. Citera
duoflow Postad 5 Mars , 2011 Rapport Postad 5 Mars , 2011 Kul, skickar in facit senare ikväll! duo ...eller lördag kväll... hursom, grymt roligt som vanligt. Har aldrig gjort ett quiz snabbare (utan att det behövt gått bra för det). Låt 9 och 38, grymma låtar jag nästan glömt bort. Låt 8 - PUSS Citera
hubbahubba Postad 6 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2011 Tre svar har inkommit. 18 låtar är orörda (om vi bortser från vilda gissningar). Ska vi ge det en vecka till? Önskas leaderboard? Citera
hubbahubba Postad 6 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2011 duoflow 50 devalanteriel 32 hnat 28 Poängen är bonusfri än så länge, hittills har alla gjort anspråk på sådana. Citera
hubbahubba Postad 9 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2011 Är det inga fler som vill vara med? Citera
devalanteriel Postad 9 Mars , 2011 Rapport Postad 9 Mars , 2011 Valtererik bangade pga bristande skills. Citera
hubbahubba Postad 9 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2011 Valtererik bangade pga bristande skills. jag som trodde att detta var lättast hittills. Citera
Recommended Posts