Ängeln17 Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Gastroskopi kvalar in som "halvkul". Well, bättre den änden iaf. Vet inte det. När jag gjorde en så körde de ner en slang av storlek trädgårdsmodell lindad med taggtråd hela djävla vägen ner och ut i arslet, känndes det som iaf. Så legalt vilket håll de kör igenom den från. Fast de kanske förfinat tekniken. Va ju några dussin år sen. När de skulle göra en till så vägrade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Vet inte det. När jag gjorde en så körde de ner en slang av storlek trädgårdsmodell lindad med taggtråd hela djävla vägen ner och ut i arslet, känndes det som iaf. Så legalt vilket håll de kör igenom den från. Fast de kanske förfinat tekniken. Va ju några dussin år sen. När de skulle göra en till så vägrade jag. Jag gjorde en förra året och lyckade hålla mig för skratt hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Jag är expert i ämnet. Har blivit utsatt för en dubbelundersökning. De frågade vad jag ville ta först, jag valde gastroskopin och den var vidrig men gjorde inte ont. Man tror man ska kaskadspy rakt ut men så blir det inte. Försök slappna av bara. Därefter var det bara att hoppa över till andra britsen och lyfta upp knäna. Då var inte björnen stor kan jag säga... Jag hade blivit "koloskopiad" en gång tidigare och då gjorde det inte särskilt ont, mest obehagligt, så jag var stöddig nog att tacka nej till bedövningen. Givetvis gjorde det fruktansvärt ont den här gången. Gastroskopin är i jämförelse ingenting. Den är snabbt över också, till skillnad från den utdragna jävla processen att långsamt föra in en slang nån meter genom häcken och pressa ut tarmväggarna med tryckluft. Det känns också hela tiden som att man ska skita rakt ut (men det gör man inte så klart, man är rätt ordentligt tömd inombords). You lucky bastard! edit: de kommer btw att spänna fast en plastgrunka med ett stort hål i munnen på dig. Känns en smula perverst, men det får man stå ut med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Jag är expert i ämnet. Har blivit utsatt för en dubbelundersökning. De frågade vad jag ville ta först, jag valde gastroskopin och den var vidrig men gjorde inte ont. Man tror man ska kaskadspy rakt ut men så blir det inte. Försök slappna av bara.Därefter var det bara att hoppa över till andra britsen och lyfta upp knäna. Då var inte björnen stor kan jag säga... Jag hade blivit "koloskopiad" en gång tidigare och då gjorde det inte särskilt ont, mest obehagligt, så jag var stöddig nog att tacka nej till bedövningen. Givetvis gjorde det fruktansvärt ont den här gången. Gastroskopin är i jämförelse ingenting. Den är snabbt över också, till skillnad från den utdragna jävla processen att långsamt föra in en slang nån meter genom häcken och pressa ut tarmväggarna med tryckluft. Det känns också hela tiden som att man ska skita rakt ut (men det gör man inte så klart, man är rätt ordentligt tömd inombords). You lucky bastard! edit: de kommer btw att spänna fast en plastgrunka med ett stort hål i munnen på dig. Känns en smula perverst, men det får man stå ut med. Då har han ju en ny avatar i vart fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 24 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Bara om det är en pingvin med en tomteluva på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Då har han ju en ny avatar i vart fall Post of the year-material. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 24 Februari , 2011 Rapport Share Postad 24 Februari , 2011 Konstaterar att min nya avatar på PF är snuskigt pretto. Finns dock en naturlig förklaring; jag vill ha en bra fotad byline på PSE, och jag måste tydligen ha samma här. Passar på att skicka en hälsning till de nya IRL-bekantskaper som gjordes med PF:are i Köpenhamn. Det var trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 25 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Februari , 2011 Vi hade visst andra planer i morgon. Men med lite mer framförhållning är jag gärna på någon annan gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 25 Februari , 2011 Rapport Share Postad 25 Februari , 2011 Jag håller till i Borås 4-13e mars. Någon sugen på Cosmo då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 25 Februari , 2011 Rapport Share Postad 25 Februari , 2011 Framförhållning? Det är för vanliga människor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 25 Februari , 2011 Rapport Share Postad 25 Februari , 2011 Påtal om framförhållning vad ska spelas ikväll? Jag hoppas vara tillbaka till de levandes skara, efter en helvetisk vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 25 Februari , 2011 Rapport Share Postad 25 Februari , 2011 Jag håller till i Borås 4-13e mars. Någon sugen på Cosmo då? Jag är helpå nästa helg (förutsatt att jag inte gular imorn). Helgen 11-13 är det ju turre i Craptown som gäller. Möjligt att det blir Cosmo på fredagen dock. Framförhållning? Det är för vanliga människor Spontanitet FTW. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 25 Februari , 2011 Rapport Share Postad 25 Februari , 2011 Konstaterar att min nya avatar på PF är snuskigt pretto. Finns dock en naturlig förklaring; jag vill ha en bra fotad byline på PSE, och jag måste tydligen ha samma här. Beskärningen tar ju bort en lugg som du faktiskt har. Alltså, runt den ålder vi befinner oss i ska man ju vara glad över att ha en lugg, så varför skära bort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 26 Februari , 2011 Rapport Share Postad 26 Februari , 2011 Beskärningen tar ju bort en lugg som du faktiskt har. Alltså, runt den ålder vi befinner oss i ska man ju vara glad över att ha en lugg, så varför skära bort den? Faktiskt. Erik, får jag sätta den sålunda bortskurna luggen på min avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 26 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2011 Slowrollad av nästnötterna nyss, JJ på AJ962. Satt med AA dock. Ägd ryssjävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 26 Februari , 2011 Rapport Share Postad 26 Februari , 2011 Slowrollad av nästnötterna nyss, JJ på AJ962. Satt med AA dock. Ägd ryssjävel. Infraction för rasism. Ryssar är också människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 26 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2011 Infractions får du dela ut på din egen site. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 26 Februari , 2011 Rapport Share Postad 26 Februari , 2011 Infractions får du dela ut på din egen site. Min ryska vän Boris känner sig kränkt. Jag får förklara för honom att forumreglerna bara gäller för vissa... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 26 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2011 Äh, sluta tramsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 27 Februari , 2011 Rapport Share Postad 27 Februari , 2011 Ryssar är också människor. Tveksamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 27 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2011 Sköna odds Norsk Tipping erbjuder... ja/nej 2.00/1.48 och liknande. Undrar vad utbetalningsprocenten till spelarna är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 27 Februari , 2011 Rapport Share Postad 27 Februari , 2011 En finne som reagerar negativt på "ryssjävel"? Get real. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 27 Februari , 2011 Rapport Share Postad 27 Februari , 2011 Ryssä on ryssä vaikka voissa paistais! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 27 Februari , 2011 Rapport Share Postad 27 Februari , 2011 Det har visat sig, efter lite släktforskning, att jag alls inte är finne. Jag härstammar tydligen från norska tattarsamer, så "lappjävel" är helt okej, men inte "finnjävel". - Mutta tiedäthän sinä että yksi suomalainen sotilas vertaa kymmenen ryssää? - No kyllä kai, mutta mitäs sitten tehdään kuin tulee se yhdestoista...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 27 Februari , 2011 Rapport Share Postad 27 Februari , 2011 Mvh MikeTime Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts