Gå till innehåll

Moddagbok

devalanteriel

Recommended Posts

• Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sitter just nu i "Skutskär". Ska visst ligga utanför Gävle någonstans. På tåget sägs det att vi blir någon timme försenade, men jag anar ugglor i mossen. En snabb koll med allas våran MikeTime ger följande:

"Nja, fram kommer ni nog. Frågan är bara om det är innan eller efter att ft börjar spelas... Har tyvärr ingen info om den sträckan. Inte för inte att Gävles område kallas Bermudatriangeln internt..."

Men men.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En tung dag är till ända

Fy fan vad jag mått, jag är för gammal för konserter :(

Eller snarare det runt om, öl är inget bra för en gammal man.

Bo Kaspers var kanon, publiken var dock inte lika bra. Inte ur mitt perspektiv iaf.

Vi var en sittande publik som applåderade snällt mellan låtarna.

Inte för högt, då höll "damen" framför för öronen

Länk till kommentar

På väg hem nu. Hållar tummarna för att slippa förseningar och elände, men jobbar MikeTime kan man väl kallt räkna med att han ställer till det för en. Troligen gör han ju det bara för skojs skull med :(

Blir att köra någon turbo på entraction på tåget, ev kika på lite turneringsschema för kvällen. Någon som har några sköna måste-turrar för kvällen?

Länk till kommentar

Bjoelle är lite grinig tycks det, kan det vara den själsliga åldern som tar ut sin rätt?

Eller är det bara att du sitter på ett tåg?

hahaha :D nej, jag är på riktigt bra humör. Lite sliten efter helgen, men det är allt. Jag gillar bara att verka bitter :D, driver herr Jäger till vansinne ibland, festligt.

Trots sjukt uselt internet på tåget har jag lyckats ta mig till ett ytte-pytte-finalbord på entraction.

Länk till kommentar

Beslutet är fattat, nu är det nog.

Det är helt enkelt fan inte acceptabelt.

Jag vakande i morse och mådde fortfarande skit. Man kan inte vara bakfull måndag morgon efter en utgång på fredagen. SICK

Så det enda är att följa devs råd, börja "dricka" istället

Jag får sluta supa/festa. Visst en öl, ett glas vin eller möjligen två, men det är allt.

Från och med nu är det bara vid enstaka tillfällen ex. på Mikes turrar, ok att "fyllna till"

Nåja, goda viner finns det gott om, jag får se till att ta de dyra så jag inte har råd att dricka några mängder.

Gott öl ska det säkert gå att få fram, dock ej självjäst Belgiskt öl :evil: Eller så är det jag ska köpa, då blir det bara en.

Länk till kommentar