Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
FEKK

Jag är inte dum. Jag är idiot!!!

Jag känner mig iaf som en sådan :( Omställningen var/är minst sagt större än jag trodde.

Bara en sådan skitsak som att textdokument med tabbar och styckesindelningar ser ut som fan.

Jag hittar inte de program jag vill ha, ex motsvarigheten till "winlocker" Var ska jag nu spara ner alla lösenord?

Jag skulle ha CorelDraw, nähä bara en Windows version :cry:

Det tar en evig tid, och tid är det ont om, av någon anledning

Jag länka ju dig till en trial-version av illustrator igår? Tanka du inte den?

Se till att punkta upp problemen en gång för alla ;) sen mailar/ringer/msnar du

Postad
FEKK

Jag är inte dum. Jag är idiot!!! Ja men det förstår vi av avataren :twisted:

Jag känner mig iaf som en sådan :( Omställningen var/är minst sagt större än jag trodde.

Bara en sådan skitsak som att textdokument med tabbar och styckesindelningar ser ut som fan.

Jag hittar inte de program jag vill ha, ex motsvarigheten till "winlocker" Var ska jag nu spara ner alla lösenord?

Jag skulle ha CorelDraw, nähä bara en Windows version :cry:

Det tar en evig tid, och tid är det ont om, av någon anledning

Spara lösenord kan du göra direkt i nyckelring som följer med eller mha 1password.

Kortkommandon i Mac, lär hjälpa dig en hel del.

Lycka till!

Mvh Blåvitt

Postad
Jag lämnar härmed uppdraget som modd av personliga skäl.

Det har varit en kort men kul tid och moddsen är ett skönt gäng som jag är glad över att ha fått träffa och lära känna. Keep up the good work! :-)

Meh!

Förbannat trist! Du kommer vara saknad. Dock hoppas jag du inte lämnar oss på forumet, utan förgyller det med ett stort antal poster.

+1

Det har varit lite dåligt med musikpostande under moderatortiden, kan man kanske hoppas på ett uppsving i det? :)

Postad
Börjar tro att Crappy i frustration slagit sönder sin nya vackra macbook.... han är INTE inne på msn... inte här... hum.

Hehe

Nädå, jag har haft äran att vara chaufför åt min tonårsdotter, 8 ggr igenom samma rondell, 4gg t/r till stan, med 40 min paus emellan :evil:

Saken med Mac är nog mer min ålder och att lära gamla hundar sitta.

Det SKA funka på ett visst sätt, inte som Bjoelle hela tiden försöker mata in i min ärthjärna "den funkar inte som en PC"

Jag vill förstå vad jag gör, jag vill ha klarhet i VARFÖR.

FFS jag satt med ABC80 och en kassettbandspelare som HD och programmerade om pacman. Det var alltså långt innan floppydisken kom på vic64'an

Nu är jag plötsligt tillbaka där jag började och det är minst sagt frustrerande.

Men jag lär mig säker, sakta men säkert. :mrgreen:

Postad
Nån lirare sitter ute från hand 9 av en turbo-sng, slås ut hand 86 på tredje plats. Skills. En annan kille satt och foldade 100 % av händerna i 20 händer eller så, från 12 bb ned till 0. :)

TaitBjoelle? :mrgreen: :mrgreen: