devalanteriel Postad 7 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2011 Du har helt rätt. Ska byta. Citera
XeroxFin Postad 7 Februari , 2011 Rapport Postad 7 Februari , 2011 Inte för att vara petig, men jag tror det ska vara "Exibat Ursula Sanctus". FYP Citera
bjoelle Postad 7 Februari , 2011 Rapport Postad 7 Februari , 2011 FEKKJag är inte dum. Jag är idiot!!! Jag känner mig iaf som en sådan Omställningen var/är minst sagt större än jag trodde. Bara en sådan skitsak som att textdokument med tabbar och styckesindelningar ser ut som fan. Jag hittar inte de program jag vill ha, ex motsvarigheten till "winlocker" Var ska jag nu spara ner alla lösenord? Jag skulle ha CorelDraw, nähä bara en Windows version Det tar en evig tid, och tid är det ont om, av någon anledning Jag länka ju dig till en trial-version av illustrator igår? Tanka du inte den? Se till att punkta upp problemen en gång för alla sen mailar/ringer/msnar du Citera
devalanteriel Postad 7 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2011 Glöm inte "inget gråtande i telefonen" Citera
Burning Postad 7 Februari , 2011 Rapport Postad 7 Februari , 2011 FEKKJag är inte dum. Jag är idiot!!! Ja men det förstår vi av avataren Jag känner mig iaf som en sådan Omställningen var/är minst sagt större än jag trodde. Bara en sådan skitsak som att textdokument med tabbar och styckesindelningar ser ut som fan. Jag hittar inte de program jag vill ha, ex motsvarigheten till "winlocker" Var ska jag nu spara ner alla lösenord? Jag skulle ha CorelDraw, nähä bara en Windows version Det tar en evig tid, och tid är det ont om, av någon anledning Spara lösenord kan du göra direkt i nyckelring som följer med eller mha 1password. Kortkommandon i Mac, lär hjälpa dig en hel del. Lycka till! Mvh Blåvitt Citera
bjoelle Postad 7 Februari , 2011 Rapport Postad 7 Februari , 2011 Börjar tro att Crappy i frustration slagit sönder sin nya vackra macbook.... han är INTE inne på msn... inte här... hum. Citera
omalley Postad 7 Februari , 2011 Rapport Postad 7 Februari , 2011 Jag lämnar härmed uppdraget som modd av personliga skäl. Det har varit en kort men kul tid och moddsen är ett skönt gäng som jag är glad över att ha fått träffa och lära känna. Keep up the good work! Meh! Förbannat trist! Du kommer vara saknad. Dock hoppas jag du inte lämnar oss på forumet, utan förgyller det med ett stort antal poster. +1 Det har varit lite dåligt med musikpostande under moderatortiden, kan man kanske hoppas på ett uppsving i det? Citera
Saint_Bjorn Postad 7 Februari , 2011 Rapport Postad 7 Februari , 2011 Det har varit lite dåligt med musikpostande under moderatortiden, kan man kanske hoppas på ett uppsving i det? Det ligger inom "...av personliga skäl. " Citera
devalanteriel Postad 7 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2011 Tja, jag blev klar med ett musikprojekt i dag. Pitchfork Media's Top 200 Albums of the 2000s Bästa skivan: Sunset Tree av Mountain Goats Citera
hubbahubba Postad 7 Februari , 2011 Rapport Postad 7 Februari , 2011 Jag lämnar härmed uppdraget som modd av personliga skäl. Hoppas verkligen att du inte tänker lämna forumet. Citera
Crappy Postad 7 Februari , 2011 Rapport Postad 7 Februari , 2011 Börjar tro att Crappy i frustration slagit sönder sin nya vackra macbook.... han är INTE inne på msn... inte här... hum. Hehe Nädå, jag har haft äran att vara chaufför åt min tonårsdotter, 8 ggr igenom samma rondell, 4gg t/r till stan, med 40 min paus emellan Saken med Mac är nog mer min ålder och att lära gamla hundar sitta. Det SKA funka på ett visst sätt, inte som Bjoelle hela tiden försöker mata in i min ärthjärna "den funkar inte som en PC" Jag vill förstå vad jag gör, jag vill ha klarhet i VARFÖR. FFS jag satt med ABC80 och en kassettbandspelare som HD och programmerade om pacman. Det var alltså långt innan floppydisken kom på vic64'an Nu är jag plötsligt tillbaka där jag började och det är minst sagt frustrerande. Men jag lär mig säker, sakta men säkert. Citera
Drunken_Penguin Postad 8 Februari , 2011 Rapport Postad 8 Februari , 2011 HeheNädå, jag har haft äran att vara chaufför åt min tonårsdotter, 8 ggr igenom samma rondell, 4gg t/r till stan, med 40 min paus emellan Citera
Crappy Postad 8 Februari , 2011 Rapport Postad 8 Februari , 2011 Jag försökte med en sådan Men hon ville inte ha en rosa. Citera
Drunken_Penguin Postad 8 Februari , 2011 Rapport Postad 8 Februari , 2011 Jag försökte med en sådan Men hon ville inte ha en rosa. Citera
Crappy Postad 8 Februari , 2011 Rapport Postad 8 Februari , 2011 Men DP du är för snäll, erbjuda din egen cykel. Det är alldeles för mycket, den kan hon inte ta emot:mrgreen: Citera
Drunken_Penguin Postad 8 Februari , 2011 Rapport Postad 8 Februari , 2011 Men DP du är för snäll, erbjuda din egen cykel.Det är alldeles för mycket, den kan hon inte ta emot:mrgreen: Min cykel är inte så diskret. Citera
Crappy Postad 8 Februari , 2011 Rapport Postad 8 Februari , 2011 Varför cykla när man har en pappa som kan köra ? med vänliga hälsningar Tonårsdottern... Citera
Drunken_Penguin Postad 8 Februari , 2011 Rapport Postad 8 Februari , 2011 Varför cykla när man har en pappa som kan köra ? med vänliga hälsningar Tonårsdottern... Det är ofc inte dig jag kritiserar på något sätt. Hade jag fått skjuts vart jag ville av Crappy så hade jag inte tackat nej. Citera
devalanteriel Postad 8 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2011 Nån lirare sitter ute från hand 9 av en turbo-sng, slås ut hand 86 på tredje plats. Skills. En annan kille satt och foldade 100 % av händerna i 20 händer eller så, från 12 bb ned till 0. Citera
Crappy Postad 8 Februari , 2011 Rapport Postad 8 Februari , 2011 Nån lirare sitter ute från hand 9 av en turbo-sng, slås ut hand 86 på tredje plats. Skills. En annan kille satt och foldade 100 % av händerna i 20 händer eller så, från 12 bb ned till 0. TaitBjoelle? :mrgreen: Citera
bjoelle Postad 8 Februari , 2011 Rapport Postad 8 Februari , 2011 KLONK! (l)illvilja och miata på msnrailen, en bekant och hans bekanta på skyperailen var ett bra stöd för ett klonkat EMOP-paket till Lisabon Mumma! Citera
omalley Postad 9 Februari , 2011 Rapport Postad 9 Februari , 2011 Tja, jag blev klar med ett musikprojekt i dag. Pitchfork Media's Top 200 Albums of the 2000s Bästa skivan: Sunset Tree av Mountain Goats Det där var riktigt najs. Lyssnar väldigt mycket på musik för tillfället så tackar för hjälpen att förnya mitt utbud. Citera
Crappy Postad 9 Februari , 2011 Rapport Postad 9 Februari , 2011 KLONK! (l)illvilja och miata på msnrailen, en bekant och hans bekanta på skyperailen var ett bra stöd för ett klonkat EMOP-paket till Lisabon Mumma! Såja!!!! Grattis! Citera
MikeTime Postad 9 Februari , 2011 Rapport Postad 9 Februari , 2011 Grattis Bjoelle!! De rika blir rikare osv... Citera
Recommended Posts