Saint_Bjorn Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Haha, det ska bli intressant! Ses imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 En annan skrevDet luktar helt enkelt piss Precis som all övrig öl alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Precis som all övrig öl alltså? Hohoho jag har köpt cider till dig min vän Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Hohoho jag har köpt cider till dig min vän Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Hohoho jag har köpt cider till dig min vän De ska vara cider.. öl är för kvinnor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 De ska vara cider.. öl är för kvinnor Jojo och du håller på Hammarbaj? Ja det säger väl allt? :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 Jojo och du håller på Hammarbaj? Ja det säger väl allt? :mrgreen: Nu måste du vara snäll annars får du inte smaka en klunk av min cider bordsgrannar som vi är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Jojo och du håller på Hammarbaj? Ja det säger väl allt? :mrgreen: var det meningen som ett hån eller? bara för att ditt "lag" inte har några riktiga fans... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Moneypulation Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Hej! Jag är en ny användare på forumet och önskar tillstånd att skicka och ta emot PM. Är det något ni kan aktivera manuellt, eller måste jag uppfylla något krav i antal poster eller liknande? Se min tråd "Studiegrupp" om ni undrar varför jag vill kunna skicka och ta emot PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Hej!Jag är en ny användare på forumet och önskar tillstånd att skicka och ta emot PM. Är det något ni kan aktivera manuellt, eller måste jag uppfylla något krav i antal poster eller liknande? Se min tråd "Studiegrupp" om ni undrar varför jag vill kunna skicka och ta emot PM. Om man läser forumreglerna så kan man ta reda på saker och ting. PMskickande för nya medlemmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Om det går att fixa rent praktiskt så tycker jag det känns jättestandard att låsa upp PM för honom. Rätt uppenbart att han är seriös imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Om det går att fixa rent praktiskt så tycker jag det känns jättestandard att låsa upp PM för honom. Rätt uppenbart att han är seriös imo. :):) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SmartEye Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Jäklar vad klurigt skrivet. Måste jag alltså vara flera? Med tanke på hur reglerna är skrivna. " varit medlemmar minst 5 dagar." Räcker det inte med att vara medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Jäklar vad klurigt skrivet. Måste jag alltså vara flera? Med tanke på hur reglerna är skrivna." varit medlemmar minst 5 dagar." Räcker det inte med att vara medlem? Fortsätt läs forumreglerna så upptäcker du snart att språkpolisande är förbjudet och kan resultera i varning eller avstängning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Fortsätt läs forumreglerna så upptäcker du snart att språkpolisande är förbjudet och kan resultera i varning eller avstängning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Stort tack Valter!!! Förbannat snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 17 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 wtf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 Aha, så det var kokosnötter som startade ww2?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Januari , 2011 Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 Länge sen jag gav er lite bra musik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 21 Januari , 2011 Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 Länge sen jag gav er lite bra musik Funkar inte på min Iphone, grupp och låt plz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 21 Januari , 2011 Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 Du vet vem jag är nu Björnen? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Januari , 2011 Rapport Share Postad 21 Januari , 2011 Funkar inte på min Iphone, grupp och låt plz! Melissa auf der Maur feat. Glenn Danzig, låten heter Father's Grave (och btw, med android hade du inte haft några problem ) Du vet vem jag är nu Björnen?=) Absolut; mannen med den, för alla som heter Björn och är jag, osynliga hatten! Kul att jag alltid tyckt att omalley är en riktigt trevlig filur på forumet och att jag tyckte att den där snubben med världens bredaste småländska och kanske en hatt på huvudet var en riktigt trevlig filur på Berga-turren. Nästa gång vi ses får vi dricka till lite och spisa blues och King's X. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 22 Januari , 2011 Rapport Share Postad 22 Januari , 2011 Melissa auf der Maur feat. Glenn Danzig, låten heter Father's Grave(och btw, med android hade du inte haft några problem ) Absolut; mannen med den, för alla som heter Björn och är jag, osynliga hatten! Kul att jag alltid tyckt att omalley är en riktigt trevlig filur på forumet och att jag tyckte att den där snubben med världens bredaste småländska och kanske en hatt på huvudet var en riktigt trevlig filur på Berga-turren. Nästa gång vi ses får vi dricka till lite och spisa blues och King's X. Haha, du kommenterade att inre rummet hade musik och inte vi och jag sa tack och lov! Då trodde jag du var helt säker på att jag var Omalley! Hint: musiken var crappy 80-tals pop! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 22 Januari , 2011 Rapport Share Postad 22 Januari , 2011 http://m.youtube.com/#/watch?xl=xl_blazer&v=IEE-N49nTi4 Your welcome! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 22 Januari , 2011 Rapport Share Postad 22 Januari , 2011 En ärlig bedömning om detta: http://www.youtube.com/watch?v=BWW4Gj771Wg&feature=youtube_gdata_player /O Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts