Crappy Postad 19 December , 2010 Rapport Share Postad 19 December , 2010 Asch Du är snäll annars också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 19 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2010 Nu är det 3:e advent så jag ska käka en pepparkaka och vara snäll hela dan. 4, det nya 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 19 December , 2010 Rapport Share Postad 19 December , 2010 Nu är det 3:e advent så jag ska käka en pepparkaka och vara snäll hela dan. 4, det nya 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 20 December , 2010 Rapport Share Postad 20 December , 2010 Jag kanske är sist i världen med att ha sett det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 22 December , 2010 Rapport Share Postad 22 December , 2010 Opppss Undra om man kanske vinner mer, eller iaf förlorar mindre om man är fokuserad. En sak var att springa in i fyrtal med toppfärgen. Att handen efteråt panga på med TT och se fi ha hittat JJ är en annan. Men det värsta är att jag missade ta betalt av en toppfärg. Jag floppar triss, så långt allt väl. Men jag får kåk på turn, och missar det totalt. fi synar mitt lilla bett River ger färgen, så jag checkar. Dock bettar fi lite halvfegt så jag synar med min triss (hmmmfffttt, kåk alltså) Jag blir minst sagt förvånad när markerna går åt mitt håll JAJA jag gör väl skäl för namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 24 December , 2010 Rapport Share Postad 24 December , 2010 God Jul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 24 December , 2010 Rapport Share Postad 24 December , 2010 God Jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 24 December , 2010 Rapport Share Postad 24 December , 2010 God Jul! +1 och gott nytt år osv, eller varför inte ALL IN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 24 December , 2010 Rapport Share Postad 24 December , 2010 God jul alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 24 December , 2010 Rapport Share Postad 24 December , 2010 God Jul och skål på er! Nu vankas snart Kalle och därefter hejjigt julbord hos morsan. Har ni det hälften så smutt som jag ska ni skatta er lyckliga /TotalTomte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 24 December , 2010 Rapport Share Postad 24 December , 2010 dubbel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 24 December , 2010 Rapport Share Postad 24 December , 2010 Mod Jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 25 December , 2010 Rapport Share Postad 25 December , 2010 Finn ett fel! (Nej, jag avser inte farbrorn med julmössan.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 27 December , 2010 Rapport Share Postad 27 December , 2010 Finn ett fel! (Nej, jag avser inte farbrorn med julmössan.) Fulöl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 27 December , 2010 Rapport Share Postad 27 December , 2010 Fakk Jag suger på poker, det visste jag. Så därför tänkte jag ladda upp en liten film på Google docs som jag tänkte tvinga någon stackars sate att titta på. Inte ens det lyckades jag med Det bara står och tuggar. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 29 December , 2010 Rapport Share Postad 29 December , 2010 Fulöl? Klonk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 30 December , 2010 Rapport Share Postad 30 December , 2010 God fortsättning. Vi spelar en 90-manna knockout. 1/3 av fältet är kvar. Ett bord får pengar. Seat 1: HERO (5,320) Seat 2: Do-Tha-Drew (7,400) Seat 3: zuly3 (10,500) Seat 4: jock3 (1,969) Seat 6: Tha Doc 23 (6,950) Seat 7: 64s (10,085) Seat 8: PoBRiNho (3,170) Seat 9: Voso92 (8,920), is sitting out HERO antes 50 Do-Tha-Drew antes 50 zuly3 antes 50 jock3 antes 50 Tha Doc 23 antes 50 64s antes 50 PoBRiNho antes 50 Voso92 antes 50 Voso92 posts the small blind of 200 HERO posts the big blind of 400 The button is in seat #8 *** HOLE CARDS *** Dealt to HERO Do-Tha-Drew raises to 800 zuly3 calls 800 jock3 raises to 1,919, and is all in Tha Doc 23 folds 64s folds PoBRiNho folds Voso92 folds HERO has 15 seconds left to act Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 30 December , 2010 Rapport Share Postad 30 December , 2010 Inköp, blind-struktur (turbo/deep), hur upplever du motståndet (tajt/slaskigt, kompetent/fiskigt)? Du måste ju fråga mer exakt än "är ett två meters rep långt?" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 30 December , 2010 Rapport Share Postad 30 December , 2010 jättemycket shove Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 30 December , 2010 Rapport Share Postad 30 December , 2010 Inköp, blind-struktur (turbo/deep), hur upplever du motståndet (tajt/slaskigt, kompetent/fiskigt)? Du måste ju fråga mer exakt än "är ett två meters rep långt?" Det där var vad du fick just nu Utifrån det, tycker du repet är långt eller kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 30 December , 2010 Rapport Share Postad 30 December , 2010 Push isf, har på känn att det är en whine-hand mot AQ och A2s. Kanske A3. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 31 December , 2010 Rapport Share Postad 31 December , 2010 Varning: Fiskresonemang Du har två kvar efter dig, bägge täcker dig. Något eller några av dina outs är säkert blockade. Hur ligger du till då? Sannolikt sitter någon med en hand som du ligger efter emot. Njae svårt, men det är klart, repet är två meter och kortare blir det inte så ..... Med tanke på att du börjar bli lite short och vi inte vet hur stackarna ser ut på övriga bord och hur du ligger till där så... Hade du haft lite (mkt) mer i stacken kanske man kunde övervägt en syn. Men nu In med skiten. (Resultatet att skicka in det är säkert rätt, men ovanstående resonemang åt helvete) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 31 December , 2010 Rapport Share Postad 31 December , 2010 Du har AK och 13bb. Snap shove. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 31 December , 2010 Rapport Share Postad 31 December , 2010 Det var väl ungefär samma läge och hand du tog gretkobountyn med hos mike? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 31 December , 2010 Rapport Share Postad 31 December , 2010 Hade du haft lite (mkt) mer i staken kanske man kunde övervägt en syn. OnT: In med keramiken!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts