m1978 Postad 5 December , 2010 Rapport Share Postad 5 December , 2010 Det är lugnt förresten, jag kör. Ska aldrig mer dricka alkohol. Haha ja det brukar ju låta så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 9 December , 2010 Rapport Share Postad 9 December , 2010 Hoho Idag ska jag dra ut Bjoelle Dels så han kan spara klonken till Tallinn. Men mest för att kunna mobba honom resten av året Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 9 December , 2010 Rapport Share Postad 9 December , 2010 HohoIdag ska jag dra ut Bjoelle Dels så han kan spara klonken till Tallinn. Men mest för att kunna mobba honom resten av året I like.... Dra helst ut på rivern efter ha spelat idiotiskt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 9 December , 2010 Rapport Share Postad 9 December , 2010 I like.... Dra helst ut på rivern efter ha spelat idiotiskt.... Ja? Det gör jag väl alltid? Spelar idiotiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 9 December , 2010 Rapport Share Postad 9 December , 2010 HohoIdag ska jag dra ut Bjoelle Dels så han kan spara klonken till Tallinn. Men mest för att kunna mobba honom resten av året Äsch, han fick dra ut istället. Men klonkar han så är jag nöjd ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 10 December , 2010 Rapport Share Postad 10 December , 2010 Äsch, han fick dra ut istället. Men klonkar han så är jag nöjd ändå Jag fick både dra ut och spara klonken, kan det bli bättre? Hur sluta det för dig och fjans igår? (Nu ska jag göra mig en öl och räckmackefrukost, funderar på att fota av det och skicka till de stackars jävlarna som sitter på tåg nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 10 December , 2010 Rapport Share Postad 10 December , 2010 Mmmm öl kl 08:40 och du kallar mig fullegubbe? Nåja räkmackan låter gott. Jo jag satt min vana trogen och väntade på att få ett kort över tio för att pusha eller iaf få vara först in. När det väl händer ser det bra ut efter floppen, KTo, två syn Bordet JTx fi visar upp A8 respektive AQ. Turn x River :evil: :evil: A Jag slutar därmed 7:a Frallan bubblar dessvärre efter att fått in det med färgdrag, men ingen hjälp Se nu till att klonka rejält i Tallinn, minst en PF-are på FT hoppas jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 10 December , 2010 Rapport Share Postad 10 December , 2010 Alla som inte är i Tallinn nu är tuffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 10 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 December , 2010 Haha, skön sjuåringslogik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossan Postad 10 December , 2010 Rapport Share Postad 10 December , 2010 Mmmm öl kl 08:40 och du kallar mig fullegubbe? Nåja räkmackan låter gott. Jo jag satt min vana trogen och väntade på att få ett kort över tio för att pusha eller iaf få vara först in. När det väl händer ser det bra ut efter floppen, KTo, två syn Bordet JTx fi visar upp A8 respektive AQ. Turn x River :evil: :evil: A Jag slutar därmed 7:a Frallan bubblar dessvärre efter att fått in det med färgdrag, men ingen hjälp Se nu till att klonka rejält i Tallinn, minst en PF-are på FT hoppas jag Vad 2 över 10,har du hört talas om soooed? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 10 December , 2010 Rapport Share Postad 10 December , 2010 Hoppas de springer på min gamla "polare" Ivan Pettersson :evil: Nä jag är inte det minsta avundsjuk :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 10 December , 2010 Rapport Share Postad 10 December , 2010 Haha, skön sjuåringslogik. Jag är inte sju, du är dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 11 December , 2010 Rapport Share Postad 11 December , 2010 Fyfan, jag är redan trött på mediadebatten och den allmänna paranoian som kommer nu efter att en idiot sprängt sig i sthlm. Jag orkar inte bry mig om sånt skit mer. Ska fan spränga mig i protest. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 12 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2010 Borde räkna ihop bokföringen oftare än en gång i halvåret, i stället för att bara fylla i varje post. Men hittade iaf 25k extra. Bra julbonus. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 14 December , 2010 Rapport Share Postad 14 December , 2010 Vi får välkomna vår nye mod hit också. Jag gör det genom att citera Mike Bjoelle?!Fy fan, ännu en överårig låglimitspelare som mod... Obv HOHOHOHO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 14 December , 2010 Rapport Share Postad 14 December , 2010 Välkommen b.! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 14 December , 2010 Rapport Share Postad 14 December , 2010 Ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 17 December , 2010 Rapport Share Postad 17 December , 2010 Dags att vända trenden! Grindkväll hos Basen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 18 December , 2010 Rapport Share Postad 18 December , 2010 Dags att vända trenden! Grinkväll hos Basen Avslutade på detta vis då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 18 December , 2010 Rapport Share Postad 18 December , 2010 Haha Ja efter att sett din graf inser man hur usel man är. Den var mycket mycket vacker. Min ser nästan likadan ut, fast den lutar åt andra hållet Men det blev faktiskt ett litet litet plus igår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 18 December , 2010 Rapport Share Postad 18 December , 2010 Så ska poker spelas En spontan privat HOSE turre på PS med det groteskt höga inköpet av $1 Riktigt kul, mest för att DP vann och att jag därmed vann en öl i sidebetet av SaintBjörn Måste börja lära mig spela limit stud hi/low ett sjukt spel:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 18 December , 2010 Rapport Share Postad 18 December , 2010 Så ska poker spelas En spontan privat HOSE turre på PS med det groteskt höga inköpet av $1 Riktigt kul, mest för att DP vann och att jag därmed vann en öl i sidebetet av SaintBjörn Måste börja lära mig spela limit stud hi/low ett sjukt spel:mrgreen: Ny spontan imorgon får vi hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 18 December , 2010 Rapport Share Postad 18 December , 2010 Så ska poker spelas En spontan privat HOSE turre på PS med det groteskt höga inköpet av $1 Riktigt kul, mest för att DP vann och att jag därmed vann en öl i sidebetet av SaintBjörn Måste börja lära mig spela limit stud hi/low ett sjukt spel:mrgreen: Så ska poker spelas En spontan privat HOSE turre på PS med det groteskt höga inköpet av $1 Riktigt kul, mest för att DP vann och att jag därmed vann en öl i sidebetet av SaintBjörn Måste börja lära mig spela limit stud hi/low ett sjukt spel:mrgreen: Ny spontan imorgon får vi hoppas Citerar dessa så ingen missar crappys pinsamma dubbelpost. Jag är honom dock rätt tacksam för att han inte avslöjade att jag åkte först. Men det skiter jag i, äran är värdelös och äntligen var det kul, riktigt kul, att spela online igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 19 December , 2010 Rapport Share Postad 19 December , 2010 Pinsam och pinsam? Det pinsamma är att forumet laggar, vilket medför att en medioker men dock relativt erfaren postare råkar ut för dylika ting. Men det mest pinsamma måste det vara att du som forumets moderator och ansikte utåt belyser och lyfter upp detta faktum Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 19 December , 2010 Rapport Share Postad 19 December , 2010 Nu är det 3:e advent så jag ska käka en pepparkaka och vara snäll hela dan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts