devalanteriel Postad 4 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2010 Tack så mycket! Hittade Riesling-vinet Hugel från Alsace som jag prövar då Vet inte mycket mer än att hon tidigare nämnt att hon gillar rieslingviner. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 4 November , 2010 Rapport Share Postad 4 November , 2010 semi roligt att jag isf är äldre är crappy.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 4 November , 2010 Rapport Share Postad 4 November , 2010 semi roligt att jag isf är äldre är crappy.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 5 November , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 November , 2010 Bästa intervjun i mänsklighetens historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 Bästa intervjun i mänsklighetens historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 Ingen har någon respekt för mina trebetts Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $0.40(BB) Replayer Hero ($36.01) BB ($10.86) UTG ($41.84) UTG+1 ($40.40) CO ($59.41) BTN ($18.89) Dealt to Hero K:club: A:heart: UTG calls $0.40, fold, fold, BTN calls $0.40, Hero raises to $2, fold, UTG calls $1.60, BTN calls $1.60 FLOP ($6.40) 6:club: 5:heart: 2:diamond: Hero bets $3.20, UTG raises to $16, BTN raises to $16.89 (AI), Hero folds, UTG calls $0.89 TURN ($43.38) 6:club: 5:heart: 2:diamond: Q:spade: RIVER ($43.38) 6:club: 5:heart: 2:diamond: Q:spade: T:heart: UTG shows 2:heart: 6:heart: (Pre 51%, Flop 22.4%, Turn 9.1%) BTN shows 4:spade: 3:spade: (Pre 49%, Flop 77.6%, Turn 90.9%) BTN wins $41.22 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 har du cashat ut från svs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 har du cashat ut från svs? Haha Ja faktiskt. Den där TF försökte sätta dit mig Men numera är det microgaming, så alla som håller till där på nivåerna upp till NL €100 kan skriva sina nick här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 får man fråga varför du lämnade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 får man fråga varför du lämnade? Japp det får man Men svar? Nåja Det var flera skäl. Dels började jag se spöken, jag har aldrig varit med om vidrigare utdragningar och stora händer mot än större händer. Allt inbillning ofc. Men det satte sig på psyket. Men framför allt behövde jag miljöombyte. Det gick på slentrian och jag ramlade in i ett mönster jag inte kunde bryta. Det mönstret var dessvärre tom. för att vara mig ett riktigt uselt spel. Jag är förhållandevis usel i normal fall. Men det där????? Det har mao inte med svs intåg här att göra, dock delvis med svs monopol ställning. Jag gillar inte monopol, definitivt inte ett monopol som lever på att de falskeligen hävdar att det är för folkhälsan. Må vara för att det finns ett visst skäl för systembolaget, men svs??? Bara som ex. marknadsföringen och hur lite av vinsten som går tillbaka till spelmissbruksvård. Nä hyckleri är vidrigt. Nu är jag inte lika stridslysten som Jennez "The Warrior" är, och kanske är jag för konflikträdd, men det "kändes inte rätt" att spela kvar. Jag tog btw ut för en två, tre veckor sedan, så det har inte med den senaste uppståndelsen att göra Hoppsan Får skylla på¨dessa Krusovice. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 Dels började jag se spöken, jag har aldrig varit med om vidrigare utdragningar och stora händer mot än större händer. Allt inbillning ofc. Men det satte sig på psyket. This. Är bara sant, rigged... Hoppsan Får skylla på¨dessa Krusovice. huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 This. Är bara sant, rigged... Hehe Japp och alltid är det riggat emot också huh? Långt trist svar på en enkel kort fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 5 November , 2010 Rapport Share Postad 5 November , 2010 fattade inte vad du menade med krusovice först bara men google är min vän.. okänt märke, polsk skit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 fattade inte vad du menade med krusovice först bara men google är min vän.. okänt märke, polsk skit.. Level???? Först dissar du vin??? Sedan kallar du Krusovice för - polsk skit.. Det är för bövelen ett av de godaste TJECKISKA öl jag smakat! Edit: Ja just det, det där lär du dig med åldern också :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 okänt för mig, därför blev det i kategorin polskit skit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 Känner mig som ett barn på julaftonsmorgon. Ikväll kommer tre forumprofiler över, vi kan kalla dem "skönheten & bojkottarna", och vi ska inte spela poker utan BRIDGE. Aldrig spelat bridge förut, ska bli skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 Aldrig spelat bridge förut, ska bli skitkul! Tills korten delats ut och du ska börja buda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 När jag funderar på om jag ska spela poker med eller utan bridge så blir det oftast utan. Ska prova med nån gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 Känner mig som ett barn på julaftonsmorgon. Ikväll kommer tre forumprofiler över, vi kan kalla dem "skönheten & bojkottarna", och vi ska inte spela poker utan BRIDGE.Aldrig spelat bridge förut, ska bli skitkul! Jens, Lisa och Ola kanske? Aldrig spelat Bridge heller, du får hoppas på nybörjarturen då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 Tills korten delats ut och du ska börja buda. Förmodligen kommer vi att skiljas som bittra fiender. När jag funderar på om jag ska spela poker med eller utan bridge så blir det oftast utan. Ska prova med nån gång! Baaaah... Ursäktar mig med att jag skrev från bingen med min smarta fån, lite pilligt är det. Vänta nu...var det månne ett språkpolisande?? Jens, Lisa och Ola kanske? Aldrig spelat Bridge heller, du får hoppas på nybörjarturen då Jag hoppas på idiotriggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 Baaaah... Ursäktar mig med att jag skrev från bingen med min smarta fån, lite pilligt är det. Vänta nu...var det månne ett språkpolisande?? Kan sträcka mig till språkpolisande light kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 Skönheten riskerar att falla ur, men vi har blixtinkallat en bajare som jag tror är född 1978. Enligt bridgeexperten i sällskapet gör det inget om vi blir fem pers, så hur det än blir med skönheten, som jag hoppas kan komma, ser jag fram emot en trevlig kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 Skönheten riskerar att falla ur, men vi har blixtinkallat en bajare som jag tror är född 1978. Vilket gör att det finns gott om skönhet ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kossan Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 Kan du inte få tag i en Svenska spel t-shirt till ikväll,björn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 6 November , 2010 Rapport Share Postad 6 November , 2010 Haha, ja jag skulle ge mycket för en sån nu. Men nej förresten, skulle inte vilja bära den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts