Gå till innehåll

Moddagbok


devalanteriel

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ingen har någon respekt för mina trebetts :(

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.40(BB) Replayer

Hero ($36.01)

BB ($10.86)

UTG ($41.84)

UTG+1 ($40.40)

CO ($59.41)

BTN ($18.89)

 

Dealt to Hero K:club: A:heart:

 

UTG calls $0.40, fold, fold, BTN calls $0.40, Hero raises to $2, fold, UTG calls $1.60, BTN calls $1.60

 

FLOP ($6.40) 6:club: 5:heart: 2:diamond:

 

Hero bets $3.20, UTG raises to $16, BTN raises to $16.89 (AI), Hero folds, UTG calls $0.89

 

TURN ($43.38) 6:club: 5:heart: 2:diamond: Q:spade:

 

RIVER ($43.38) 6:club: 5:heart: 2:diamond: Q:spade: T:heart:

 

UTG shows 2:heart: 6:heart:

(Pre 51%, Flop 22.4%, Turn 9.1%)

 

BTN shows 4:spade: 3:spade:

(Pre 49%, Flop 77.6%, Turn 90.9%)

 

BTN wins $41.22

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

får man fråga varför du lämnade?

 

Japp det får man :) Men svar?

 

 

 

Nåja Det var flera skäl.

 

Dels började jag se spöken, jag har aldrig varit med om vidrigare utdragningar och stora händer mot än större händer. Allt inbillning ofc. Men det satte sig på psyket.

 

Men framför allt behövde jag miljöombyte. Det gick på slentrian och jag ramlade in i ett mönster jag inte kunde bryta. Det mönstret var dessvärre tom. för att vara mig ett riktigt uselt spel. Jag är förhållandevis usel i normal fall.

Men det där?????

 

 

Det har mao inte med svs intåg här att göra, dock delvis med svs monopol ställning.

Jag gillar inte monopol, definitivt inte ett monopol som lever på att de falskeligen hävdar att det är för folkhälsan. Må vara för att det finns ett visst skäl för systembolaget, men svs??? Bara som ex. marknadsföringen och hur lite av vinsten som går tillbaka till spelmissbruksvård. Nä hyckleri är vidrigt.

Nu är jag inte lika stridslysten som Jennez "The Warrior" är, och kanske är jag för konflikträdd, men det "kändes inte rätt" att spela kvar.

Jag tog btw ut för en två, tre veckor sedan, så det har inte med den senaste uppståndelsen att göra

 

 

 

Hoppsan :) Får skylla på¨dessa Krusovice.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fattade inte vad du menade med krusovice först bara men google är min vän.. okänt märke, polsk skit.. ;-)

 

Level????

 

Först dissar du vin???

Sedan kallar du Krusovice för - polsk skit..

Det är för bövelen ett av de godaste TJECKISKA öl jag smakat!

 

 

Edit: Ja just det, det där lär du dig med åldern också :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner mig som ett barn på julaftonsmorgon. Ikväll kommer tre forumprofiler över, vi kan kalla dem "skönheten & bojkottarna", och vi ska inte spela poker utan BRIDGE.

Aldrig spelat bridge förut, ska bli skitkul!

 

 

Jens, Lisa och Ola kanske? Aldrig spelat Bridge heller, du får hoppas på nybörjarturen då :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tills korten delats ut och du ska börja buda. :mrgreen:

Förmodligen kommer vi att skiljas som bittra fiender. ;-)

 

När jag funderar på om jag ska spela poker med eller utan bridge så blir det oftast utan. Ska prova med nån gång! :)

Baaaah... Ursäktar mig med att jag skrev från bingen med min smarta fån, lite pilligt är det. Vänta nu...var det månne ett språkpolisande?? :twisted:

 

Jens, Lisa och Ola kanske? Aldrig spelat Bridge heller, du får hoppas på nybörjarturen då :-)

Jag hoppas på idiotriggen. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...