DjLuppy Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Mkt snyggt KungKroon! Skänkte 1% av månadsvinsten nu. Gogogo folks Citera
Joey Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Duktigt back, men ska försöka peta in en hundring eller två iaf. Citera
Rooney Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Nu laddade jag in, kul att det tar sig Citera
KungKroon Postad 1 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Snyggt!!!! Vi har sprängt 10k-gränsen! Citera
Crappy Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Bahhhh skitmånad, men självklart stoppar man in ett litet bidrag denna månad ändå. Som alla sagt, KUNGkroon WP. Btw Snyggt Luap! Citera
jodan Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Kommer fortsätta skänka 100kr i månaden till BCF för att stödja Kroons mycket fina initiativ, dock tror jag personligen att mina pengar kan hjälpa mer i andra välgörande forum. Den här månaden har jag valt att lägga min 1% på att skaffa ett fadderbarn (2400kr/år). Vill verkligen tacka Kroon för den här tråden, utan den hade jag sorligt nog, troligtvis suttit på 100% av mina vinster själv. Word Up för kungen med kroonan! Citera
Elitloppet Postad 2 Oktober , 2010 Rapport Postad 2 Oktober , 2010 sånt vidrigt hål i september ändå så kan lika gärna addera lite till. slänger in en slant Citera
omalley Postad 2 Oktober , 2010 Rapport Postad 2 Oktober , 2010 Gick med i den där satans träningsdagboken för att peppa mig själv. Lovade att skänka 50:- per kilo jag gick ner med avräkning varje månadsslut. Som straff för att jag har varit oerhört lat och står på exakt samma vikt som i starten så får BCF 200:-. Citera
Trillske Postad 4 Oktober , 2010 Rapport Postad 4 Oktober , 2010 Jag är med! Tänk att det fanns kärlek på pf. Har funderat över sånna här grejer i 2-3 år, trevligt att någon tog tag i det. Citera
Cyntax Postad 5 Oktober , 2010 Rapport Postad 5 Oktober , 2010 Jag vill också ha mitt nick på den där listan, så jag degade in en peng. Har själv barn (flicka 5 år) och hon opererade sig förra veckan för en bagatell. Men som förälder gör det ändå ont att se sin lilla prinsessa på sjukhus och sen se hur hon tvingas äta den äckliga medicinen i veckor efteråt. Kan inte föreställa mig hur det skulle vara att få besked om att ens barn har cancer. Tror jag skulle gråta floder iaf. Nästa månad är vi med igen och då får Alva sitt namn på listan. Citera
Crappy Postad 31 Oktober , 2010 Rapport Postad 31 Oktober , 2010 Då var det dags igen. Det är över 21k nu! Riktigt bra. Citera
padrinosftw Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 Skickar när rbn kommer den 15:e, annars blir det inte många korfvören.. edit: den kom nu, and it wasnt pretty. Shippar min microhundring blixt Citera
hansolo Postad 1 November , 2010 Rapport Postad 1 November , 2010 Är världsförälder för Unicef och skänker några hundra varje månad. Så det får va. Hade en insamlingskonsert till bröstcancerfonden en gång. Citera
KungKroon Postad 2 November , 2010 Författare Rapport Postad 2 November , 2010 Jobba på nu, PF! Skitkul att det går så bra med det här Citera
valterego Postad 2 November , 2010 Rapport Postad 2 November , 2010 Självklart med även denna månad. Citera
jestii Postad 2 November , 2010 Rapport Postad 2 November , 2010 Joinar, minst 100:- lovas varje månad från och med nu. Citera
JohanSmb Postad 4 November , 2010 Rapport Postad 4 November , 2010 jag är med! blev inge lir i oktober, men jag skeppar en liten gåva ändå! Citera
soetnows Postad 11 November , 2010 Rapport Postad 11 November , 2010 Skänkte precis 1 000 kr ! Kändes som det enda rätta. Citera
Recommended Posts