Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag hittade en gammal bankbok från 2003. Där står: Balance: 46625.00.

Va faan, jag minns ingenting. Har försökt o googla Bangkok Bank men utan nån vidare resultat. Vad ska jag göra?

Senaste uttaget är 5000 den 5/2 2003, efter det står det "B/F" den 6/2 -03.

Är det nån som vet? (summorna är naturligtvis i baht, c:a fem gånger mindre i svenska)

Jag vet helt säkert att jag inte har varit i Thailand sen dess, men jag hittade ett annat papper från Nordea där det står att någon har skickat mej SEK 10K

den 2003-07-08. Struligt. Och för att göra det ännu struligare...det står printad o präntad 46625.00 i min bankbok, senaste datumet 2003-02-06.

PS. Bjuder på en öl om någon löser detta (före mej):shock:

Postad
http://www.bangkokbank.com/Bangkok%20Bank/Pages/main.aspx

Googlade bangkok bank då jag vet att det finns en sådan kedja i thailand. Klickade på länken högst upp. Voila.

Jomenvischt, jag fick ju fram samma sida. men det hjälper ju inte mycket, där finns ju inte ett telefon nummer en gång. Pratade med 118118 och sen 118119 ...samtalet bröts efter att kortet tog slut p.g.a. att 118119 laggade lite väl länge.

PS. Inga problem, när/om jag nyktrar till bjussar jag på en valfri öl på en valri restaurang i ett valfritt land (flyget får du betala själv).:lol: