Ipsy Postad 8 Juli , 2010 Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 Antar att så har skett, men EU har alltså gett vika för denna typ av spelreglering Frankrike infört? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 8 Juli , 2010 Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 Det är fritt fram för utländska aktörer att söka nån slags licens vad jag förstått, vet dock ej hur det fungerar i praktiken, om det bara blir franska spelare på sidorna osv. Kan ju vara läge att flytta isf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 8 Juli , 2010 Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 Antar att så har skett, men EU har alltså gett vika för denna typ av spelreglering Frankrike infört? Det har de gjort för länge sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ninja123 Postad 13 Juli , 2010 Rapport Share Postad 13 Juli , 2010 Vad jag hört så kommer flera nätverk stänga av franska spelare framöver. Entraction och Prima t.ex. Verkar dock som OnGame kommer fortsätta erbjuda fransmännen spel, Unibet öppnar ett skin på OnGame för just detta. Någon som vet mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Berg101 Postad 13 Juli , 2010 Rapport Share Postad 13 Juli , 2010 Vad jag hört så kommer flera nätverk stänga av franska spelare framöver. Entraction och Prima t.ex. Verkar dock som OnGame kommer fortsätta erbjuda fransmännen spel, Unibet öppnar ett skin på OnGame för just detta. Någon som vet mer? Det var ju så där kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts