joeki Postad 8 Juni , 2005 Rapport Postad 8 Juni , 2005 Tänkte sätta in ett par dollar och utnyttja 24h-pokers 30% bonus. Läste att en rejkad hand måste vara över $0.5 och antar då att $0.25/$0.5FL som jag tänkte köra inte räcker till på långa väger. Hur högt i nivå måste jag gå för att cleara bonusen så snabbt som möjligt, men med en rulle på ca $100-$120. Citera
Papa Kubo Postad 8 Juni , 2005 Rapport Postad 8 Juni , 2005 Du bör gå upp till 1/2 för att det ska gå snabbt, alternativt gå över till NL. Notera att det är € som gäller, inte $. Citera
Sisko Postad 8 Juni , 2005 Rapport Postad 8 Juni , 2005 Dessutom är det få (inga?) 10-mannabord igång på B2B när det gäller FL och högre nivåer. Men det vägs upp av att många av spelarna inte kan spela. Citera
joeki Postad 10 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2005 Tack för svaren! Har dock lite funderingar till. Jag vågar inte köra shorthanded och absolut inte på €1/€2 nivån. Är det någon slags tidsgräns på hur länge bonusen gäller? Eller kan jag sitta och nöta 0.25/0.5 och få nån rejkad hand då och då (kanske gå upp i nivå senare) hur länge som helst tills jag har nått målet? Eller är det typ max 30 dagar det gäller? Mailade supporten men fick inget svar Citera
Sisko Postad 10 Juni , 2005 Rapport Postad 10 Juni , 2005 Bonusen ska clearas inom 30 dagar. Lite OT, men om du är intresserad av B2B-bonusspel på de nivåerna så ska du kolla in no1poker. Där clearas bonusen via raked hands istället för VIP-poäng. Citera
joeki Postad 13 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2005 Okej, nu när jag ändå skapat min egen tråd här kan jag lika bra fråga en fråga till. Har gjort en deposit på ca 100 euro och har tjänat ihop ett par VIP-points redan. Men det står på sidan att man ska använda bonsukoden "frenzy", men jag fick inte välja att skriva in det nånstans då jag gjorde deposit via bank transfer. gälle bonusen för mig ändå? har mailat å fråga supporten, men tog 1 och en halv dag innan dom svarade på min förra fråga, och jag vill gärna veta NU om jag ska fortsätta eller inte. Citera
Castro Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 Bonusen ska clearas inom 30 dagar. Lite OT, men om du är intresserad av B2B-bonusspel på de nivåerna så ska du kolla in no1poker. Där clearas bonusen via raked hands istället för VIP-poäng. Det står att man skall rakea in 15 gånger bonusbeloppet. Om man då sätter in 400 e för att få ut max, hur många raked hands måste man spela då? Är den verkligen lättare att cleara än de andra b2b-bonusarna med 10€ för 100 vip? Citera
Papa Kubo Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 200 x 15 = 3000. Ja, den är verkligen lättare. På några timmars spelande har jag fått 63 VIP-poäng och 294 rakade händer. Citera
Castro Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 200 x 15 = 3000. Ja, den är verkligen lättare. På några timmars spelande har jag fått 63 VIP-poäng och 294 rakade händer. Okej, det låter bra. Men var kollar man hur många händer man rakat in? Citera
Papa Kubo Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 Det står i cashiern. No1Poker har en egenutvecklad cashier, till skillnad från de flesta andra sajterna i nätverket. Citera
Recommended Posts