J-O Postad 25 Juni , 2010 Rapport Postad 25 Juni , 2010 En trevlig midsommar på er, själv sitter jag i paradiset och har 25 grader, solen skiner, visst fan är värmland skön. nu vankas sill och tillbehör. J-O Citera
Crappy Postad 25 Juni , 2010 Rapport Postad 25 Juni , 2010 Tack detsamma, och till er andra också Ha en perfekt midsommar Vi har dessutom samma paradisväder här i Borås. Citera
MikeTime Postad 25 Juni , 2010 Rapport Postad 25 Juni , 2010 Jappz, gla midsommar alla. Själv sitter jag på jobbet... Citera
okocha Postad 25 Juni , 2010 Rapport Postad 25 Juni , 2010 fint här vid niagarafallen också tbh, lite orolig över hur vi ska få tag på skåne dock Citera
J-O Postad 25 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2010 Nu har jag lindat av olvon en midsommarkrans och bundit den till mitt hår, i natt är jag bjuden till älvan på dans, ja visst fan det var ju Ferlin det, men jag har iaf snackat med en massa underbnara personer på tele. fan det är gott att vara människa, till er därute som jag känner och till alla andra också, HA DET SÅ JÄVLA BRA Citera
Jennez Postad 25 Juni , 2010 Rapport Postad 25 Juni , 2010 Finemang väder även i Stockholm! Ha det gott här hemma och njut av regnet i helgen medan vi steker i Nevadasolen! Citera
Recommended Posts