JimmyCash92 Postad 26 Juni , 2010 Rapport Share Postad 26 Juni , 2010 Och du tillhör ingen slags support eller? Så du vet inte om man kan göra upp en cash deal med NB istället för att ta paketet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NordicBet Postad 26 Juni , 2010 Rapport Share Postad 26 Juni , 2010 Hejsan, Nej, det går inte att byka paketet och få hela paketet i cash. Om en spelare inte önskar spela SM så kompenserar vi spelaren med €1150 som är inköpet till turneringen. Vi ser helst att vinnaren åker och spelar turneringen, vi vill ha så många som möjligt på Malta så vi får ett lyckat SM. Hotellet är inte bestämt ännu, men vi har ett par alternativ. Varför Betsson har ett värde på $3000 kan jag inte svara på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyCash92 Postad 26 Juni , 2010 Rapport Share Postad 26 Juni , 2010 Hejsan, Nej, det går inte att byka paketet och få hela paketet i cash. Om en spelare inte önskar spela SM så kompenserar vi spelaren med €1150 som är inköpet till turneringen. Vi ser helst att vinnaren åker och spelar turneringen, vi vill ha så många som möjligt på Malta så vi får ett lyckat SM. Hotellet är inte bestämt ännu, men vi har ett par alternativ. Varför Betsson har ett värde på $3000 kan jag inte svara på. Okej! Nej men självklart åker jag om man vinner! Grejen var bara att om man mot förmodan skulle först vinna ett paket av Betsson som också har en tävling om ett paket, och sedan vinna denna, hur tycker ni att jag ska göra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 26 Juni , 2010 Rapport Share Postad 26 Juni , 2010 Okej! Nej men självklart åker jag om man vinner! Grejen var bara att om man mot förmodan skulle först vinna ett paket av Betsson som också har en tävling om ett paket, och sedan vinna denna, hur tycker ni att jag ska göra då? Men orka spekulera, vad är risken liksom. Men OM detta inträffar får du väl åka med betsson och ta 1150euro från Nordic i pengar. Jag tänkte btw vinna denna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 27 Juni , 2010 Rapport Share Postad 27 Juni , 2010 Nej, det går inte att byka paketet och få hela paketet i cash. Om en spelare inte önskar spela SM så kompenserar vi spelaren med €1150 som är inköpet till turneringen. Icke-svenskar kan väl inte ta pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NordicBet Postad 27 Juni , 2010 Rapport Share Postad 27 Juni , 2010 Icke-svenskar kan väl inte ta pengarna? Stämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-xfx- Postad 27 Juni , 2010 Rapport Share Postad 27 Juni , 2010 Är det vanlig prispott i turneringarna med SM-paket osv som adderat till prispotten eller är det enbart totalrankingen som ger prispengar? Undrar också över detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 27 Juni , 2010 Rapport Share Postad 27 Juni , 2010 Om ni kollar turneringslobbyn så ser ni att det är pengar utöver paketet! 28 anmälda hittils.. Price Pool 140euro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-xfx- Postad 27 Juni , 2010 Rapport Share Postad 27 Juni , 2010 OK, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sundbop Postad 27 Juni , 2010 Rapport Share Postad 27 Juni , 2010 LOL instant call med A9 utan träff mot mina 66. klonk A på turn. Lycka till. :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TantLarsson Postad 27 Juni , 2010 Rapport Share Postad 27 Juni , 2010 Kul att vinna! Jag sa häromdagen att jag nog skall sluta med poker eftersom jag inte vunnit på länge. Jag vann pengar förra veckan i en frirulle hos Nordicbet som jag investerade i denna turnring. Helt plötsligt är det kul med poker igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 27 Juni , 2010 Rapport Share Postad 27 Juni , 2010 Kul att vinna! Jag sa häromdagen att jag nog skall sluta med poker eftersom jag inte vunnit på länge. Jag vann pengar förra veckan i en frirulle hos Nordicbet som jag investerade i denna turnring. Helt plötsligt är det kul med poker igen! Grattis! Själv bubbla jag när en åsna fick dra ut mig all-in en gång för mycket. Men pengabubblan gör mig ingenting, stör mig på att jag inte fick knipa någon rankingpoäng Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NordicBet Postad 28 Juni , 2010 Rapport Share Postad 28 Juni , 2010 Vi har nu uppdaterat topplistan! 5 omgångar återstår, ny chans nu på söndag kl 19:00! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 28 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Juni , 2010 Poängställningen (Efter omgång 1) Pos Alias Poäng 1. Tant_Larsson 10 2. gurrre5 8 3. sisu1 6 4. _loveb4h8_ 4 5. Lison 2 6. Nodir 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredde Postad 28 Juni , 2010 Rapport Share Postad 28 Juni , 2010 Kul att vinna! Jag sa häromdagen att jag nog skall sluta med poker eftersom jag inte vunnit på länge. Jag vann pengar förra veckan i en frirulle hos Nordicbet som jag investerade i denna turnring. Helt plötsligt är det kul med poker igen! Grattis! Nästa gång är det min tur däremot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddiv Postad 28 Juni , 2010 Rapport Share Postad 28 Juni , 2010 Vad händer om 2 spelare hamnar på samma poäng? Om det blir två som kommer 1:a med exakt samma poäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 28 Juni , 2010 Rapport Share Postad 28 Juni , 2010 Flest 1a-placeringar. Vid lika, flest 2a-placeringar. Osv. En gissning/förslag bara, inget jag vet något om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zamora25 Postad 28 Juni , 2010 Rapport Share Postad 28 Juni , 2010 Hejsan, Ja, kommer det bli några som får lika poäng så vinner den som har flest bäst resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NordicBet Postad 4 Juli , 2010 Rapport Share Postad 4 Juli , 2010 Glöm inte kvällens turnering! Startar kl 19:00! Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 9 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Turnering nummer 3 körs nu på söndag den 11 juli kl 19:00. Lycka till nu alla som spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 11 Juli , 2010 Rapport Share Postad 11 Juli , 2010 Rankingen inför kvällens turnering!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Couchboy Postad 11 Juli , 2010 Rapport Share Postad 11 Juli , 2010 Hur många spelare är ni ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 11 Juli , 2010 Rapport Share Postad 11 Juli , 2010 Hur många spelare är ni ikväll? 30 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mceot Postad 11 Juli , 2010 Rapport Share Postad 11 Juli , 2010 Var kan man hitta resultat för rankingen klonkade 2p idag vill bara kolla om man har nån chans till paketet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 12 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2010 Sommarranking 1 av 6 Poäng Tant_Larsson 10 gurrre5 8 sisu1 6 _loveb4h8_ 4 Lison 2 Nodir 1 Sommarranking 2 av 6 MalloryKnox 10 KillerChick 8 SmeBalleNB 6 Miklen 4 Boricco 2 xxv8xx 1 Sommarranking 3 av 6 fjuno 10 sisu1 8 HellGinZ 6 Mharju 4 mceot 2 MalloryKnox 1 Totalt efter 3 turneringar sisu1 14 MalloryKnox 11 fjuno 10 Tant_Larsson 10 gurrre5 8 KillerChick 8 SmeBalleNB 6 HellGinZ 6 _loveb4h8_ 4 Miklen 4 Mharju 4 Lison 2 Boricco 2 xxv8xx 1 Nodir 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts