MaiPenRai Postad 22 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2011 liknande dag idag, fast riktigt nöjd med mitt spel, dock -$650 hål som slutade upp +$50. er range/vilka händer raisar ni på turn här? $0.50/$1 No Limit Holdem 5 Players Hand Conversion Powered by weaktight.com Stacks: UTG ($174.50) CO ($142.79) HERO (BTN) ($114.53) SB ($168.30) BB ($100) Pre-Flop: ($1.50, 5 players) HERO is BTN Q:diamond: K:diamond: UTG raises to $3, 1 fold, HERO calls $3, 2 folds Flop: 4:club: 9:diamond: 5:diamond: ($7.50, 2 players) UTG bets $4, HERO calls $4 Turn: 8:heart: ($15.50, 2 players) UTG bets $9, HERO raises to $32, Citera
thefman Postad 22 Augusti , 2011 Rapport Postad 22 Augusti , 2011 poppa floppen imo med tanke på hans cb. som spelat sizea turn mindre. ang. dina stats så ser det ut som du kan va lite runbad från knapp iaf så hade inte börjat meka allt för mycket med spelet ännu. annars så bör du som sagt kunna 4b/folda sjukt mycket mer. din image lär va rätt god för detta. edit: och att slänga in fler 4bets drar ju ner fold to 3b%, så börja inte syna för brett där nu bara. Citera
MaiPenRai Postad 23 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2011 poppa floppen imo med tanke på hans cb. som spelat sizea turn mindre. ang. dina stats så ser det ut som du kan va lite runbad från knapp iaf så hade inte börjat meka allt för mycket med spelet ännu. annars så bör du som sagt kunna 4b/folda sjukt mycket mer. din image lär va rätt god för detta. edit: och att slänga in fler 4bets drar ju ner fold to 3b%, så börja inte syna för brett där nu bara. bra svar, gillart försöker tänka på det när jag lirar. bra poäng där, att 4bets drar ner fold to 3b% ___________________________ back -$50 idag, gjorde för många misstag.. kunde säkert sparat $2-300 pga dåliga herocalls. tror morgondagen kommer bli sjukt bra dock ___________________________ från partytråden på 2+2, efter att party bestämt sig att ändra hur de räknar rake. Party Poker has so much potential, yet every time they manage to make the nut worst decisions. Originally Posted by Party_Rep We are taking this move because we like to rape our customers and know that fish (who get more under this method) won't spend the points on as high value items as you ****ing grinders and will mean that we get to put more money in our pocket Party, you do realize that everyone else except for Ongame (which you run, surprise) uses dealt method, right? Your big competitors Stars and iPoker that already offer more rakeback than you now have an even bigger edge on you? Tell me, how much less do you expect to payout in rakeback now? Pure money grab ainec. Basically for winning grinders this means the $3k bonuses are worth about 20-22% RB when compared to Stars/iPoker and their way of calculating. A+ Party retards. The fish pocket the points difference and they'll never spend it or spend it at a terrible rate which means Party pockets the difference. 20% at Party, 40%+ at Stars, or 50% at iPoker? Hmmm, wonder which one I'll be playing at? Oh and it bears repeating that $5 rake cap at $3/6-10/20 NL is really, really dumb. I suggest emailing VIP and letting them know how you feel. uppgången var när FTP/stars gick ner ________________________ är tydligen rik iaf, härligt Citera
BornToRunQQ Postad 23 Augusti , 2011 Rapport Postad 23 Augusti , 2011 Är du tillbaka i Thai nu? Citera
Level Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 Håller inte med om FIs förmodade range men wp hur som.... Ser inga konstigheter med sizingen på nån av gatorna. Citera
MaiPenRai Postad 24 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2011 Håller inte med om FIs förmodade range men wp hur som.... Ser inga konstigheter med sizingen på nån av gatorna. ty, men rätta mig gärna i mitt rangetänk är nog en av mina största läckor Citera
thefman Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 ty, men rätta mig gärna i mitt rangetänk är nog en av mina största läckor många utav paren är inte profitabla att flata oop vs CO. borde bli extra -EV att flata i SB då man inte ens stänger bettingrundan. med det sagt så gör ju folk ändå sådana spel. det vi vet om killen är ju att han spelar 20/17, vilket ger en snäv flatrange, förmodligen en del KQo,QJs type stuff. men hur som helst wp då hans range över lag inte kan stå emot 3 tunnor här. Citera
Synabluffen Postad 25 Augusti , 2011 Rapport Postad 25 Augusti , 2011 Fokusera mer på dina egna ranger istället. Hett tips. Citera
Disorienter Postad 27 Augusti , 2011 Rapport Postad 27 Augusti , 2011 Gah hur kunde jag missat din blog här då! Prenumererar på den nu såklart. Ses i Chiang Mai snart mannen! Citera
Starfitter Postad 27 Augusti , 2011 Rapport Postad 27 Augusti , 2011 standardspel. wwwwwwwwwip Citera
emilio_15 Postad 28 Augusti , 2011 Rapport Postad 28 Augusti , 2011 Skön dagbok, keep it up! Bokat enkel till bangkok i slutet av oktober, möjligt det blir en sväng till cm Citera
eddor Postad 4 September , 2011 Rapport Postad 4 September , 2011 Lääääget med diig och CM då? Bra drag? Citera
heltok Postad 9 Januari , 2012 Rapport Postad 9 Januari , 2012 haha det är ju girls generation älskar den här låten Citera
Recommended Posts