Dr3g3n Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 Varför har du inte bytt namn, officiellt, till "Degen"? Bara du får kalla mej det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr3g3n Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 hur tiltad blir du när poker nördar ställer anala frågor till dig på fyllan Hahaha. Äntligen en BRA fråga -Ingen fara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr3g3n Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 Du spelar en pokerturre mot Hendrix, Slash, Iommi, Blackmore, Page, Eddie Van Halen och Randy Rhoads. Insatsen är lite speciell: Den som vinner får spela gitarr en timme om dagen för de andra resten av livet. Den som åker ut först får aldrig mer spela gitarr.Du varken vinner eller åker ut först. Bortsett från att ett par av dem är döda, hur skulle resultatlistan se ut om du fick önska? edit: och börja inte räkna åldrar nu, på nåt skumt sätt kommer ni nämligen dö samtidigt allihop (om typ 20 år) och det vet ni dessutom om. Jämt skägg mellan Page och Slash. Jag bubblar och ställer med 22 mot AKs och jag står. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr3g3n Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 Tjena Dregen! Planerar du att spela SM-turneringen på Malta i månadsskiftet september / oktober? Ska absolut försöka spela Malta turren om jag inte har fullt upp i studion! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr3g3n Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 Vilken är den coolaste rockern of all times enligt dig? John Lee Hooker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr3g3n Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 Stadel på Valteregos konto: Bee coooool som på konserten i gbg Mötley crue. kommer du ihåg? Stadel!!! Klart jag kommer ihåg din gamla grafitti-bombare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr3g3n Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 Tror du folk generellt underskattar dina pokertalanger? Jag har spelat på ditt bord en vända faktiskt och du var bättre än genomsnittet på det lilla jag han se iaf. Lycka till med allt. Tack. Ja, ofta med det är ju inte något jag vill ändra på direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr3g3n Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 Var det du som kontaktade roomservice när de gjorde om eran repa? Blir du irriterad på jordgubbsstånd som inte har en skylt där det klart och tydligt står vilket land jordgubbarna kommer ifrån? Vill du ligga med mig (Jag på avataren)? 1. Nej 2. Nej 3. Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr3g3n Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 Läckraste band/artist du hängt/lirat/krökat med? Och du får inte svara Kiss... Joan Jett Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr3g3n Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 Kan du tre rader? -Que? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr3g3n Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 Vet du vad Dag Eliasson,trummis i gamla EF Band gör nu för tiden? -Inte en blekaste faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr3g3n Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 Vilken bank skulle du råna om du var tvungen välja en (1)? Phil Ivey's rulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 Ligger du pluss på ditt pokerspel? Hur ligger du till i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr3g3n Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 Ligger du pluss på ditt pokerspel? Hur ligger du till i år? I år ligger jag + men slår man ut det hela så är jag nog minus. Jag spelade alldeles för höga spel i början. Men man lär sej mycket på det. Men det blir dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 Vad är skoj att prata om vid bordet? Vad suger hästpung att snacka om vid bordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr3g3n Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 Hur ofta levlar ni varandra i bandet? 3-betsrange sb vs btn? -Spelar poker?! -Så fort bussen rullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr3g3n Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 Vad är skoj att prata om vid bordet? Vad suger hästpung att snacka om vid bordet? Det mesta är kul förutom Religon och badbeats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 -Spelar poker?!-Så fort bussen rullar. Blev jag precis levlad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr3g3n Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 Vilken är den coolaste rockern of all times enligt dig? John Lee Hooker, Johnny Thunders, Keith Richards, Johnny Cash... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr3g3n Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 Blev jag precis levlad? Ja, lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 Jämt skägg mellan Page och Slash. Jag bubblar och ställer med 22 mot AKs och jag står. Ålrajt, Page och Slash spelar en timme för dig varje dag resten av era liv. Men vem önskar du kommer sist? Du spelar en pokerturre mot Hendrix, Slash, Iommi, Blackmore, Page, Eddie Van Halen och Randy Rhoads. Insatsen är lite speciell: Den som vinner får spela gitarr en timme om dagen för de andra resten av livet. Den som åker ut först får aldrig mer spela gitarr. Du varken vinner eller åker ut först. Bortsett från att ett par av dem är döda, hur skulle resultatlistan se ut om du fick önska? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 En till tråkig fråga: Du blir skickad till en öde ö (så klart) resten av ditt liv. Du får ta med en kortlek och fyra musiker; en till gitarrist, en basist, en trummis och en sångare (och det går bra att återuppväcka döda). Alla får ta med sig sina instrument. Vilka väljer du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr3g3n Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 Ålrajt, Page och Slash spelar en timme för dig varje dag resten av era liv. Men vem önskar du kommer sist? Du spelar en pokerturre mot Hendrix, Slash, Iommi, Blackmore, Page, Eddie Van Halen och Randy Rhoads. Insatsen är lite speciell: Den som vinner får spela gitarr en timme om dagen för de andra resten av livet. Den som åker ut först får aldrig mer spela gitarr. Du varken vinner eller åker ut först. Bortsett från att ett par av dem är döda, hur skulle resultatlistan se ut om du fick önska? Ok, Blackmore då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dr3g3n Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 En till tråkig fråga: Du blir skickad till en öde ö (så klart) resten av ditt liv. Du får ta med en kortlek och fyra musiker; en till gitarrist, en basist, en trummis och en sångare (och det går bra att återuppväcka döda). Alla får ta med sig sina instrument. Vilka väljer du? John Bonham Keef Richards Joan Jett Dr Dre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 20 Juni , 2010 Rapport Share Postad 20 Juni , 2010 Vart tycker du om att fiska mest: vid pokerbordet eller vid sjön ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts