Gå till innehåll

En bra bok på svenska


Morrex111

Recommended Posts

Hej!

 

Finns det någon bra bok som nån rekommenderar som finns på te.x pokerbutiken.se? Jag har spelat ungefär 6 månader med riktiga pengar men mitt spel verkar inte utvecklas. Lirade en del cashgame och plussade sedan gick jag i en downswing. satte mig i sng's och blev 100$+ sen i downswing och förlora en hel del. Vet inte vad jag ska satsa på men sng's verkar rätt drygt att lira nu förtiden, bara regs.

 

Så nån som har en bra bok för typ tunerings/cashgame lir i samma bok kanske? Ska vara rätt avancerat då jag kan en del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Finns det någon bra bok som nån rekommenderar som finns på te.x pokerbutiken.se? Jag har spelat ungefär 6 månader med riktiga pengar men mitt spel verkar inte utvecklas. Lirade en del cashgame och plussade sedan gick jag i en downswing. satte mig i sng's och blev 100$+ sen i downswing och förlora en hel del. Vet inte vad jag ska satsa på men sng's verkar rätt drygt att lira nu förtiden, bara regs.

 

Så nån som har en bra bok för typ tunerings/cashgame lir i samma bok kanske? Ska vara rätt avancerat då jag kan en del.

 

Klassikern Supersystem(Doyle Brunson) är aldrig fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-joina en utbildningsite med svenska filmer kommer att ge MYCKET mera,,,

 

Prova dc var inte så imponerade. Alltså blir svårt att höra har bara ett öra som fungerar på mina hörlurar hehe.

Men finns det en utbildninssite med svenska filmer? isåfall vilken då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får kolla vilka siter som har filmer på svenska

 

Själv provade jag Bluefirepoker senast(Galfond's site), -den var bra. Men alla filmer är på engelska . Men jag var nöjd med filmerna. Bättre kvalitet på filmerna än DC (i och för sig så var det ett är sen jag såg filmer på Dc, så de kan ju ha bättrat sig)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...