upandcoming Postad 21 Juni , 2010 Rapport Postad 21 Juni , 2010 hur illa är det att kombinera muskelbyggande med löpning? vill du bygga muskler optimalt så är det illa, annars inte. Citera
emilio_15 Postad 22 Juni , 2010 Rapport Postad 22 Juni , 2010 tjena boman, GL med allt på hobbynivå så spelar det ingen roll att du konditionstränar för muskelutvecklingen typ. jag tycker du ska göra så att du tränar så mycket kondition du känner för tills du är nöjd med konditionen. om du senare känner att du hellre lägger prio på muskelutveckling så drar du ner på konditionen till 1-2 pass i veckan och satsar mer på styrketräningen. mvh Citera
ShitSux Postad 22 Juni , 2010 Rapport Postad 22 Juni , 2010 Nått fotbollslag du följer extra i Sverige samt utomlands? Största harren du fångat? Citera
upandcoming Postad 22 Juni , 2010 Rapport Postad 22 Juni , 2010 har du spytt på gymmet nån gång? Citera
boman Postad 25 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2010 hej dagboken inatt drömde jag om gheewhiz.. har aldrig träffat honom irl, fick inte heller träffa nej Citera
Mecklenburgare Postad 1 Juli , 2010 Rapport Postad 1 Juli , 2010 x HÅLLA MIG NYKTER (viktigt!) x CAMPA EN HELG (hoppas det finns tid) Does not compute. Citera
Recommended Posts