Mr_Tight Postad 3 Juli , 2010 Rapport Postad 3 Juli , 2010 Tjena Boman, Hade missat din DB. Saknar händer, grafer och sånt som har med poker att göra men skoj annars Vet ju inte ens vilket spel/site eller vilka nivåer nivåer..... Omaha lowstakes? inatt drömde jag ...... "NEDERLÄNDERNA - Det sista misslyckandet" av XXXXXX XXXXXXXXXX FOTBOLLS-VM 2010" ska beta en slant efter denna dröm men vet inte hur jag ska tyda den.. Intressant dröm, hur blev det bettat? Kanske för litet sample med en enda dröm men 100% omvänt utfall sofar. Säg till nästa gång du drömmer sportresultat så kör vi Citera
upandcoming Postad 8 Juli , 2010 Rapport Postad 8 Juli , 2010 glöm aldrig att jag tycker om dig boman Citera
Bimpi Postad 8 Juli , 2010 Rapport Postad 8 Juli , 2010 Hmm, har du blivit dumpad av tjejen? =( Citera
Bimpi Postad 8 Juli , 2010 Rapport Postad 8 Juli , 2010 Skönt... Japp, djävulskt mycket. Måste vara något slags rekordår. Citera
RDanneskjold Postad 8 Juli , 2010 Rapport Postad 8 Juli , 2010 Köp en gasdriven myggdödare, kostar runt 4000kr och sen går väl gasen på ca 300kr månaden, bor några mil utanför Boden och det funkar prima här, dock är det en långsiktig investerng eftersom resultaten ej kommer genast. Citera
Starfitter Postad 11 Juli , 2010 Rapport Postad 11 Juli , 2010 Är och hälsar på mor och far så blir mammas mat hela juli, mkt mkt skönt! Citera
upandcoming Postad 13 Juli , 2010 Rapport Postad 13 Juli , 2010 sjuksköterska är väl minst lika coolt som pokerproffs Citera
Demme Postad 13 Juli , 2010 Rapport Postad 13 Juli , 2010 sjuksköterska är väl minst lika coolt som pokerproffs +1 Citera
Recommended Posts