Gå till innehåll

Frågor till medlemmarna om våra turneringar och erbjudanden


Recommended Posts

Ansvariga för våra partneraktiviteter ville att jag skulle kasta ut en fråga till er medlemmar om de erbjudanden och turneringar vi brukar ha. Jag har egentligen några stycken frågor.

 

Det handlar alltså om det sajterna brukar promota på forumet och på Poker.se som turrar med adderat värde eller garantipott, eller olika typer av race.

 

1) Föredrar ni att vi kör enskilda turneringar eller vill ni ha längre race av olika slag där man samlar poäng?

 

2) när det gäller adderat värde, vill ni se mer pengar, mer saker (typ tv-spel, elektronik, resor etc), eller turneringspaket i potten?

 

3) Vad tycker ni är bra spann på inköpen? Saknas något? Vill ni ha fler freerolls, fler turrar med högre inköp?

 

Hit it!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1) Föredrar ni att vi kör enskilda turneringar eller vill ni ha längre race av olika slag där man samlar poäng?

 

Enskilda turrar isf.

 

2) när det gäller adderat värde, vill ni se mer pengar, mer saker (typ tv-spel, elektronik, resor etc), eller turneringspaket i potten?

 

Cash obv. I andra hand något pkt.

 

3) Vad tycker ni är bra spann på inköpen? Saknas något? Vill ni ha fler freerolls, fler turrar med högre inköp?

 

Inköp $/€5-15. Alltid addat värde, inte garanterat.

 

Hit it!

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lär väl bara upprepa det Mike skrev...

 

1. Enskilda turrar. Det har väl visats gång efter annan att serier inte funkar fullt ut. Race är fullkomligt ointressant för en rekreationsspelare som mig...

 

2. Föredrar cash men ser gärna kryssningspaket eller liknande. Prylar som telefoner, tvspel etc kan jag köpa för cashen jag vinner :-P

 

3. Inköp på 5-20$ känns lagom för pf-turrar. Nån gång per månad får ni gärna köra nån lite dyrare, uppåt 50$ eller i den trakten.

 

Överlag tycker jag att ni ska försöka hitta på lite annorlunda grejer, t.ex som ni gjorde med prostaker...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svarar som privatperson.

 

1. Absolut enskilda turneringar. Turrar hinner jag då och då, körs det serier låter jag bli samtliga turrar i den eftersom jag inte kommer att kunna - eller vill - satsa på samtliga.

 

2. Jag gillar prylar i form av PS3, iPhone, den sortens saker. I andra hand extra cash.

 

3. Spelar inte så stor roll. Gärna mer än $5-10, det känns lite futtigt. $30-50 vore roligare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ur ett spelarperspektiv anser jag det bäst med added cash tätt före added livepokerpaket, därefter added biljetter och sist prylar.

 

Ur ett sajtperspektiv är added pokerbiljetter bäst, därefter added livepokerpaket, added cash och sist added prylar.

 

Orsaken att prylar är sämst för båda är logistikproblemet för sajterna (hur ofta har man inte hört klagomål över prylar som aldrig kommer/blir skickade från sajten), plus att spelaren kanske inte vill ha prylen egentligen.

 

Orsaken att det för sajten är bra att ge ut biljetter och dåligt att ge ut cash är att spelare tenderar att casha ut direkt efter en vinst. Biljetterna däremot omsätts ju i en turnering till, och håller kvar spelarna på sajten längre.

 

Slår man ihop vad som är bäst för sajt och för spelare blir ordningen alltså:

1) Livepokerurrepaket

2) Turneringsbiljetter

2) Cash

9) Prylar

 

Nu har jag inte nämnt "garantiturrar", de anser jag inte höra till promotiona som jag vill spela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...