Gå till innehåll

VegasBoken - Sky Limit Edition

Recommended Posts

• Svars 396
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

bra bolagat idag grabbar! 5 stsom spelar2k-5k. ALLA backar.. mot blinda åsnor.. 36k back tot tror ja de blev. avslutade med att riva iväg 20k på 30 mins max. guld.

vi löser alla skulder imorn.. jag var inne för 7 så ska typ inte genån nåt.. kanske 200 lr så om vi nu backade precis 36k.

hörs imorn om det. jag sover nog till minst 15, men hör av mig när jag vaknar... skippar turregrinden sumpas å eisen.. men joinar nog kanske senare för cg-onlinegrind.

bra dag.

gn

Postad
bra bolagat idag grabbar! 5 stsom spelar2k-5k. ALLA backar.. mot blinda åsnor.. 36k back tot tror ja de blev. avslutade med att riva iväg 20k på 30 mins max. guld.

vi löser alla skulder imorn.. jag var inne för 7 så ska typ inte genån nåt.. kanske 200 lr så om vi nu backade precis 36k.

hörs imorn om det. jag sover nog till minst 15, men hör av mig när jag vaknar... skippar turregrinden sumpas å eisen.. men joinar nog kanske senare för cg-onlinegrind.

bra dag.

gn

Var mycket sjuka saker som hände idag, för det första grindade både Jen Tilly och P Laak på våra bord idag :S Andra bordet Laak kommer till (som är ett 2k bord) köper han in 50k$ och ser lite belåten ut.

Efter misären var man dyng trött men körde obv ändå lite lobbygrind innan sömnen. Var en semikänd semifisk på the netz. Så man fick ju ta en ny session som den spelgalningen man är :S Reparerade backet, 17k bjöd han på. Behövdes efter båda online och live back från dagen!

Postad

Penn & Teller var riktigt awesome..

Så alla vet så ska jag, luppen, jocke och david hyra sportbilar imorrn och åka iväg till den där sjön och köra vattenskoter, så ni som vill haka på hör av er, vi ska kolla upp allt ikväll, enklast är väl om alla är 2och2, inga jävla baksäten osv :)

Postad

Så alla vet så ska jag, luppen, jocke och david hyra sportbilar imorrn och åka iväg till den där sjön och köra vattenskoter, så ni som vill haka på hör av er, vi ska kolla upp allt ikväll, enklast är väl om alla är 2och2, inga jävla baksäten osv :)

fet, vad ska ni hyra för bilar? brag on osv...

Postad

3k eventet är imorn?

Postad
3k eventet är imorn?

nej, 1500 NL imorgon, 3k på tisdag.

Misär online idag hehehehe 16e i 150k. Gick från CL till bust som vanligt när det börjar bli deep:( FT betfair men blev inte så mkt.. Sumpas hade otur och kom 2a i primas:D

Postad

Landade nyss och drog precis upp laptopen på Wynn, relakks.com verkar inte fungera? "Temporary database problem please try again later." Får man inte använda relakks härifrån eller är det bara nåt temporary fel? :S

Postad

blev bra avslutning på resan.. 7k back igår live och8,5 idag online.är nu gulare än nånsin. GULD.

flyger hem om 4h ca...

tack allihopa fär en underbar resa!! löjligt kul har det varit! hörs å ses snart igen hoppas jag.

må väl ät sunt

champ

Postad
Landade nyss och drog precis upp laptopen på Wynn, relakks.com verkar inte fungera? "Temporary database problem please try again later." Får man inte använda relakks härifrån eller är det bara nåt temporary fel? :S

Funkat fint för mig, loggade dock in på party en gång utan sddfjsdhfjhskdf. Kontot blev låst och jag pratade med deras support i 15 min med 10 andra bord igång utan att lösa problemet.... En kopia på passet och en printscreen från min internetbank räckte såklart inte utan dom ville ha en printscreen på min adress.................

Blev ingen biltur osv imorgon antar jag?

Blir väl som vanligt att se sena matchen och sen inta poolen i 20 min innan man bränner sönder sig, ekan fattar.

Postad

jag kör dold.se istället för relakks, samma skit osv.

Lär bli Subway nu på morgonkvisten, kanske poolen sen men det är ju typ molnigt. Förjäkligt.

Copperfield var helt galet bra igår. Snurrar fortfarande

Postad

Hej vegasboken!

Är nu i napa valley och är således jävligt vinfull. Emop fattar. Vi hyrde elcyklar (:S) och tog en tripp runt vingårdarna, tjejen vi hyrde cyklarna av avrådde oss från att besöka o´briens estate eftersom det tydligen var rena rama festen där borta så det blev självklart första stoppet. PK fattar

Postad

Han var för övrigt kung, ägaren till den vingården. Multimiljardär efter att kommit på den bankdosegrejen så han köpte sig en vingård och roar nu sig med att bjuda besökarna på vin och snacka skit, blev en och annan bad beat-history när han fick veta att jag speade poker.