Krissan Postad 7 Juni , 2005 Rapport Postad 7 Juni , 2005 Från twoplustwo.com: Now Accepting Pre-Orders! Harrington on Hold'em: Volume II Harrington on Hold'em: Volume I1 by Dan Harrington, $29.95 Description forthcoming. Book should be available about 6/15/05. Härligt att tvåan äntligen är på väg. Får nog bli lite sommarläsning. * RP - QoS * Citera
jompa1 Postad 12 Juni , 2005 Rapport Postad 12 Juni , 2005 Verkligen något att se fram emot. Någon som har koll på om de svenska återförsäljarna brukar få in boken samtidigt som den släpps i USA. Citera
fl0w Postad 14 Juni , 2005 Rapport Postad 14 Juni , 2005 Senast tog det inte mer än någon vecka sådär innan den fanns på Ad Libris. Citera
ayecappy Postad 14 Juni , 2005 Rapport Postad 14 Juni , 2005 ta återförsäljarsnacket här Här är litet utdrag ur boken http://www.twoplustwo.com/magazine/current/malmuth0506.html Hoppas boken innehåller en massa material användbart för sng lir då jag totalsuger i det och det är det enda jag lirar förutom side games. Citera
Quper Postad 14 Juni , 2005 Rapport Postad 14 Juni , 2005 Har då sett den på amazon.com och där var det inte preorder Citera
ok Postad 14 Juni , 2005 Rapport Postad 14 Juni , 2005 mm 1a boken var ju bra.. Man längtar till tvåan som fan etc. Ska nog ta och läsa ettan en 2:a gång innan tvåan hinner komma.. Citera
rob72 Postad 15 Juni , 2005 Rapport Postad 15 Juni , 2005 Hoppas boken innehåller en massa material användbart för sng lir då jag totalsuger i det och det är det enda jag lirar förutom side games.Eftersom ettan täckte allt från SnG till WSOP så borde tvåan också göra det. Ser i alla fall fram emot den som sjutton. Citera
baller Postad 15 Juni , 2005 Rapport Postad 15 Juni , 2005 Postmannen var o lämnade ett ex till mig idag. Citera
Macroman Postad 15 Juni , 2005 Rapport Postad 15 Juni , 2005 Postmannen var o lämnade ett ex till mig idag. Beställde du från Amazon.com, eller...? Har inte kommit till Adlibris än! Har den på bevakning där. Citera
QoS Postad 15 Juni , 2005 Rapport Postad 15 Juni , 2005 Ta köpsnacket i http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=8206 Här fortsätter diskussionen om boken och dess innehåll. Enjoy! - QoS Citera
ElNeko Postad 17 Juni , 2005 Rapport Postad 17 Juni , 2005 Postmannen var o lämnade ett ex till mig idag. Nåååå??? Hade förväntat mig en review samma kväll men nu var det ju ett par dagar sen! Citera
Sactodian Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Boken har funnits ett tag nu... kan man be om en review Citera
Sparven Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Det enda jag hört om den är att den skall vara ÄNNU bättre än ettan. Det låter ju onekligen lovande då den första boken var lysande. Citera
Staahla Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Behandlas NL cashgames i någon större utsträckning i boken? Citera
Krissan Postad 4 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 4 Juli , 2005 Behandlas NL cashgames i någon större utsträckning i boken? Har jag svårt att tänka mig. Det är NLT-turneringar (som tidigare nämnt; allt från SnG till WSOP-nivå) som böckerna handlar om. I ettan fanns det en enda mening om cash games (någonting i stil med "optimal strategy is to lay back and score on your occasional big hands") Ettan handlade om början/mitten av turneringarna, tvåan ska handla om spelet på slutet. Citera
mbman Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Är det bara jag som tycker denna bok är suverän? Gillade ettan skarpt, men tvåan är om möjligt ännu vassare. Massor av saker jag funderat över gås igenom, såsom när det är bra läge att bluffa osv...Me likei! Citera
Kidder Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Är det bara jag som tycker denna bok är suverän? Gillade ettan skarpt, men tvåan är om möjligt ännu vassare. Massor av saker jag funderat över gås igenom, såsom när det är bra läge att bluffa osv...Me likei! Goodie...mina 2 ex kommer i veckan.. Citera
Largo-Sama Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Ettan handlade om början/mitten av turneringarna, tvåan ska handla om spelet på slutet. Så med andra ord så bör man läsa båda, inte gå direkt på tvåan? Citera
andben Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Läs 1'an, den kostar typ ~150 riksdaler och är helt klart värd det! Enkel skriven och ingen "EV" snack som sklankys tournament-bok, som tar upp mycket annat än bra spelstrategi. Köp 1'an Köp 2'an (har dock inte läst denna ännu) Citera
Staahla Postad 24 Juli , 2005 Rapport Postad 24 Juli , 2005 Ja, "EV" snack är ju inget en seriös turneringsspelare vill läsa... Citera
Evolito Postad 26 Juli , 2005 Rapport Postad 26 Juli , 2005 Består ettan och tvåan av olika delar (antar det)? Eller är tvåan en "ersättning" av ettan? Citera
Gyre Postad 26 Juli , 2005 Rapport Postad 26 Juli , 2005 Består ettan och tvåan av olika delar (antar det)?Eller är tvåan en "ersättning" av ettan? Tvåan är fortsättningen på ettan, hade du läst igenom tråden hade detta framgått tydligt. Ni som har läst tvåan, är den bra? Citera
yukisuke Postad 26 Juli , 2005 Rapport Postad 26 Juli , 2005 Består ettan och tvåan av olika delar (antar det)?Eller är tvåan en "ersättning" av ettan? Jag har bara läst första boken, men 2:an ska vara en uppföljare som tar upp mer hur man ska spela i slutet av turneringar (1:an behandlar snarare tidigare delen och mittendelen). Citera
Henkeman Postad 26 Juli , 2005 Rapport Postad 26 Juli , 2005 Ettan slutar på kapitel 7, tvåan börjar på kapitel 8... mer uppföljare får man nog leta efter Citera
Recommended Posts