jm_j Postad 12 September , 2010 Rapport Postad 12 September , 2010 Tackar alla och såklart MikeTime för en jättetrevlig tillställning! Saknar mina strumpor som vanligt... Korpade en 50cl Mariestads och någon 33cl bira till från kylen imorse så det är bara och skicka faktura till mig. Förutom att ligga med eloket på soffan fick jag ligga med J-O/Appelsf i hans bil. Öhhmm..... blev lite konstig formulering där (med flit såklart). ;-} Ska försöka med lite utförligare reserapport när/om jag nyktrat till lite. Citera
valterego Postad 12 September , 2010 Rapport Postad 12 September , 2010 Tackar alla och såklart MikeTime för en jättetrevlig tillställnin! Saknar mina strumpor som vanligt... Korpade en 50cl Mariestads och någon 33cl bira till från kylen imorse så det är bara och skicka faktura till mig. Förutom att ligga med eloket på soffan fick jag ligga med J-O/Appelsf i hans bil. Öhhmm..... blev lite konstig formulering där (med flit såklart). ;-} Ska försöka med lite utförligare reserapport när/om jag nyktrat till lite. JM, om det någon gång ska göras en dokumentär om EN medlem på PF av våra 60 000 medlemmar, och vi skulle rösta på vem, skulle jag lätt välja dig alla dagar. Du är en stor människa. Citera
Juggler Postad 12 September , 2010 Rapport Postad 12 September , 2010 Tack så mycket Mike. Fantastiskt ordnat och a good time were had by all. Tråkigt att det var Ludde jag hade otur mot och inte Björnen bara. Förresten, när kommer omröstningen om Ulaf eller Kroon är schysstast på forumet? Citera
MikeTime Postad 12 September , 2010 Författare Rapport Postad 12 September , 2010 Tack så mycket Mike. Fantastiskt ordnat och a good time were had by all. Tråkigt att det var Ludde jag hade otur mot och inte Björnen bara. Förresten, när kommer omröstningen om Ulaf eller Kroon är schysstast på forumet? Har iofs svårt att se att någon forumit kan slå mys-Kroon i en sån tävling. Citera
Crappy Postad 12 September , 2010 Rapport Postad 12 September , 2010 FISK! HahaVar det verkligen "Doyle Bronssons"? Den där djävla handen kommer hemsöka mig i många nätter Nåja jag fick mig en nyttig lektion i att spela spelaren inte korten T2h. Inte stolt över hur jag spelade handen direkt Ludde gör det inte :evil: :evil: Bluffa bort en mod ur turren på det viset:oops: Citera
TotalFarsa Postad 12 September , 2010 Rapport Postad 12 September , 2010 Har iofs svårt att se att någon forumit kan slå mys-Kroon i en sån tävling.Agreed, trevlig grabb, sitt långa hår till trots Stort tack till mike, för unfte gången Som vanligt ett sjukt bra arr med världens gemytligaste människor. Utförlig tripreport i dben imorn. För jag är aptrött nu. Trots att jag somnade tidigt. till alla närvarande och lite spill till omalley som bommade... Citera
valterego Postad 12 September , 2010 Rapport Postad 12 September , 2010 Förresten, när kommer omröstningen om Ulaf eller Kroon är schysstast på forumet? Varför välja? The more the merrier Citera
omalley Postad 12 September , 2010 Rapport Postad 12 September , 2010 till alla närvarande och lite spill till omalley som bommade... :h: Ja fy fan vad ledsamt att missa gårdagskvällen! Nästa gång är jag först på plats och sist att lämna! Räknar dock med att träffa en del av er nästa helg när jag tummar med Mike mot västkusten. Citera
KungKroon Postad 13 September , 2010 Rapport Postad 13 September , 2010 Va gulliga ni är allihopa Citera
MikeTime Postad 13 September , 2010 Författare Rapport Postad 13 September , 2010 Lite pics från helgens mysafton. Lite pf-profiler, bl.a Gretko, Illvillja, jm_j m.fl Mer pf-folk, bl.a Chrand, Juggler, KungKroon och Valterego Cg-torskarna Finalbord. Ludvvig och Valterego... ...S:t Björn, Juggler och den eminenta dealern Le Petite Tanque ...medans andra gav fullständigt fan i finalbordet, bl.a jm_j. Slutligen stod Illvillja som segrare. För övrigt andra gången han vinner detta event... Dag 2 var jobbigast tyckte vissa, t.ex miata91... Ett stort tack till alla som dök upp och gjorde helgen minnesvärd. Som sagt - väl mött i januari igen. Citera
valterego Postad 13 September , 2010 Rapport Postad 13 September , 2010 Finalbord. Ludvvig och Valterego... [/size] Tycker Ludde ser lite tanig ut... Var fan kom hans ostmackor från? Hade jag sett de i lördags hade jag snott en... Citera
TotalFarsa Postad 13 September , 2010 Rapport Postad 13 September , 2010 Till miatas försvar så rättade hans värld till sig så fort han kom ut på backetunet och andades frisk luft. Citera
JohnH Postad 13 September , 2010 Rapport Postad 13 September , 2010 Tack för ett bra kalas och väl spelat i 13h eller mer.. Citera
MikeTime Postad 13 September , 2010 Författare Rapport Postad 13 September , 2010 Tack för ett bra kalas och väl spelat i 13h eller mer.. Enligt turneringsprogrammet på datorn höll turren på i 14 timmar och 17 minuter. Citera
Cyntax Postad 13 September , 2010 Rapport Postad 13 September , 2010 Haha fler bilder tack Yes! Fler bilder!! Citera
Wippe Postad 13 September , 2010 Rapport Postad 13 September , 2010 Ni som inte vet vem "Wippe" är så är det jag Stefan Wiiand. Tjing:Ts: Citera
valterego Postad 13 September , 2010 Rapport Postad 13 September , 2010 Välkommen till PF, Stefan Citera
torax Postad 13 September , 2010 Rapport Postad 13 September , 2010 Och jag fick ett nytt nick av Miata. Turax! Är passande då jag välkomnade Miata till cg´t med att ta hans inköp i första handen Citera
MikeTime Postad 13 September , 2010 Författare Rapport Postad 13 September , 2010 Efter att de sista resterna från en lyckad pokerhelg städats undan kommer här en obligatorisk förlorat/upphittat-lista: FÖRLORAT *Elokets oskuld. (Kan iofs ha varit rödvin han hade i stjärten på shortsen) *1 st brödkartong (!) *Min dricks (eller nja, hittade en tia i en av burkhållarna på bord nr 2) *Nisze. Försvann c:a 1:00 på lördagsnatten. UPPHITTAT *Nisze. Hittades kl 9:30 utomhus i en sovsäck bakom en bil längst ner på gärdet. *En påse med öl. Märkligt nog de sorter jag rankat högt i min öl-db här på pf. Kan jag få betrakta den som dricks? *En tia i en av burkhållarna på bord nr 2. *En laddare till Iphone. Ägaren dock redan lokaliserad (Hogge). *Massor med Carlsberg non-alcoholic. *En cider. (Pingvin-cider?) *Tre Snickers och en kexchoklad. *En massa cd-skivor med någon obskyr satansdyrkarmetalgrupp. Välkommen till PF, Stefan Var är min affebonus? Citera
TotalFarsa Postad 13 September , 2010 Rapport Postad 13 September , 2010 *Massor med Carlsberg non-alcoholic. Slit dom med hälsan och drick dom varsamt! Citera
miata91 Postad 13 September , 2010 Rapport Postad 13 September , 2010 Och jag fick ett nytt nick av Miata. Turax! Är passande då jag välkomnade Miata till cg´t med att ta hans inköp i första handen Yupp du floppade som en gud ett tag där... Var det inte du som hjälpte till att gula killen som kom precis efter mig som kom in med dubbelt inköp och busta det på 2 händer? Hur som helst rätta det till sig och jag sluta på ett skapligt plus. Citera
torax Postad 13 September , 2010 Rapport Postad 13 September , 2010 Jovisst hjälpte jag till där med Men inte jag som satte in avgörande stöten Citera
Recommended Posts