jm_j Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 #&%%¤ Hade gått 73kr plus om jag vågat gambla och köpt en "sista minuten" nu. 147kr kostar Stockholm-Hallsberg just nu istället för 220 som jag betalade. Har inte bokat returbiljett än så får se om jag kan klonka där istället... Citera
m1978 Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 Vem sitter på inside info om styrkor/svagheter på bord 3 då? Själv har jag bara spelat med jm_j tidigare och där tänker jag anpassa mig med väldigt hög musik i lurarna alternativt öronproppar Nä det blir så osocialt så jag får se till att alltid ligga ett glas före helt enkelt Citera
MikeTime Postad 10 September , 2010 Författare Rapport Postad 10 September , 2010 Vem sitter på inside info om styrkor/svagheter på bord 3 då? Själv har jag bara spelat med jm_j tidigare och där tänker jag anpassa mig med väldigt hög musik i lurarna alternativt öronproppar Nä det blir så osocialt så jag får se till att alltid ligga ett glas före helt enkelt Bord 3 har jag dålig koll på. Har hört att den där "Gretko" är rätt fiskig, spelar typ $2.2-sngs på nätet. Citera
KungKroon Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 Åkte precis förbi Hallsberg! Not so hidden... Citera
TotalFarsa Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 Då vart bountyn införskaffad. Knocka ut mig och erhåll en: Maredsous 8 Citera
MikeTime Postad 10 September , 2010 Författare Rapport Postad 10 September , 2010 Varning!!! Det åker runt en röd trampbil med två små barn i med svenskt utseende och rakade huvuden i centrala delarna av Kumla o försöker locka in farbröder i trampbilen med mellanöl...polisen är underrättade .. var uppmärksam.. kopiera å lägg i din profil Citera
J-O Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 Ja då sitter jag i gropen och har det bra, synes i morgon i halsberg, häpp Citera
jm_j Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 Instämmer, jag är stark tågförespråkare. Att sitta fastspänd i en plåtburk ingår inte i mina ideer om nöje. Att spela av jm_j enkronor i restaurangvagnen däremot... Har inga minnesbilder om en restaurang på dessa snälltåg i sträckan tidigare så vi får springa och baxa första (och andra) bästa bord och hoppas att ingen har bokat plats där. Har fixat 2 rör 1-kronor och har lite andra småpengar med mig. Vem sitter på inside info om styrkor/svagheter på bord 3 då? Själv har jag bara spelat med jm_j tidigare och där tänker jag anpassa mig med väldigt hög musik i lurarna alternativt öronproppar Akta dig för Illvilja. Får han syn på att du har några grejer i hans bil blir ser han till att dörrarna går igen med nycklarna i bilen och du alternativt missar tåget eller aldrig får se dina grejer igen. ;-} När har vi spelats vid samma tillfälle? Du kanske har presenterat dig men har nada koll/minnesbilder vem du är och hur du ser ut. Förresten: En viss Esa sa för ett par månader sen att det var snuskigt konstigt/svårt att spela mot mig när jag spelade någorlunda tajt på måndagslaxen istället för vanliga ca 60% VPIP och 40% höjningar innan floppen. Nu är det inte så många med som blir förvånade oavsett vad jag än gör och hittar på så får väl komma på något så att det blir iaf +- -resa den här gången.... Nä det blir så osocialt så jag får se till att alltid ligga ett glas före helt enkelt Fan också. Får antingen ta en sväng till till bolaget eller gambla på att Appelsf har med sig en dunk "Das Vodka aus Schwedische Värmland". Citera
omalley Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 När har vi spelats vid samma tillfälle? Du kanske har presenterat dig men har nada koll/minnesbilder vem du är och hur du ser ut. Ni var båda med på JohnH´s superweekend, det är en gång iaf. Citera
MikeTime Postad 10 September , 2010 Författare Rapport Postad 10 September , 2010 Ni var båda med på JohnH´s superweekend, det är en gång iaf. Ja just det ja. Till och med du var med den gången Omalley... Citera
cDk Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 woho snart dags!=) Typ värt resan och att donka ut direkt bara för att få äran att se rocknroll och finnen in action. <3 Citera
MikeTime Postad 10 September , 2010 Författare Rapport Postad 10 September , 2010 Uppdaterat: BORD 1 Juggler Ola "miata91" Stefan Wiiand "schoolbook" Bjoelle Hultfredsson Roger Gustafsson Erik "Valterego" Oscar "KungKroon" Richard G Chrille Andersson BORD 2 Tommy A Björn "darvartagan" Fredrik "Hogge75" Micke "MikeTime" Niklas "Nisze" Robin Brone Fredrik "TotalFarsa" Bengt "bensjo" Koivulainen Jeanette W BORD 3 Nadelius Benny "kobo" M Jonas L Johan T m1978 Gretko Pelle "Illvillja" Juhamatti "jm_j" Jarne St Björn BORD 4 John "JohnH" H "NiceHandGG" Sandra B C Rust Clas "eloket" Mats W Martin "Skanke" M Frykman Stefan Fransson Ludvvig BORD 5 Mr Totti Bergback Lars Grahm J-O "appelsf" Mattias "Torax" Peter "Hygglo" Lennart "Crappy" "Sandsater" Mattias "Macess" Drunken Pengiun Citera
omalley Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 Vem sitter på inside info om styrkor/svagheter på bord 3 då? Själv har jag bara spelat med jm_j tidigare och där tänker jag anpassa mig med väldigt hög musik i lurarna alternativt öronproppar Nä det blir så osocialt så jag får se till att alltid ligga ett glas före helt enkelt Tips från coachen: • "Illvilja" ha med en liten spegel och gör solkatter i hans ögon. • "Jm_j" lär inte som vanligt nå topp 40 så koncentrera dig på att sno så mycket marker du hinner. • "StBjörn" memorera ett par KingX's låtar att nynna på under händerna. Det lär få han att tappa fokus totalt. Lycka till! Citera
valterego Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 Sitter här hemma och laddar med att elda upp femhunkor i grillen och lyssna på "Kill'em All" med Metallica. Citera
jm_j Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 Då vart bountyn införskaffad. Knocka ut mig och erhåll en: Maredsous 8 Märks tydligt att det är microgäng som lirar. Hade det varit Någon stekig lirare i Jöns kaliber hade det blivit en "ekorreöl" á $750 flaskan: http://www.brewdog.com/ Pingu borde förståss välja en "Tactical Nuclear Penguin": http://www.brewdog.com/product.php?id=46&image_to_use=Image3 Ni var båda med på JohnH´s superweekend, det är en gång iaf. Aaa... Just det... Ett av få gångerna någon på forumet sett mig nykter. Höll Ända tills Jöns fixade fram gigantiska ölkranen som jag försökte tömma asap... Sitter här hemma och laddar med att elda upp femhunkor i grillen och lyssna på "Kill'em All" med Metallica. Hela plattan eller bara "Seek & Destroy" om och om igen? Citera
valterego Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 Hela plattan eller bara "Seek & Destroy" om och om igen? No Remorse..... Citera
TotalFarsa Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 Märks tydligt att det är microgäng som lirar. Hade det varit Någon stekig lirare i Jöns kaliber hade det blivit en "ekorreöl" á $750 flaskan: Hela mitt liv är micro så varför skulle min bounty vara annorlunda? Citera
okocha Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 vore otroligt stort om gretko ger bort en micro som bounty Citera
valterego Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 vore otroligt stort om gretko ger bort en micro som bounty Bah, en Pontiac GTO vill vi se.... Citera
Saint_Bjorn Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 en Nissan Micro räcker Citera
jm_j Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 Öööö.... Det här känns ju bra. Mobilen lyser med sin frånvaro (märkte när jag skulle fota min lilla bountypåse), hittar inte väckarklockan och har inte packat ner pengabunten och resten av skräpet som ska med. Går väl bra som vanligt. Är lite sur på mig själv att jag glömde köpa nya cardprotectorn på Söder igår men lyckades iaf ta mig till tvättstugan så att jag har rena kläder och en ren sovsäck bara jag hittar tvättpåsarna. Som vanligt allting i (någorlunda kaotisk) ordning när jag ska iväg någonstans... Citera
eloket Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 Instämmer, jag är stark tågförespråkare. Att sitta fastspänd i en plåtburk ingår inte i mina ideer om nöje. Att spela av jm_j enkronor i restaurangvagnen däremot... Det får vi bli 3 om... Citera
jm_j Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 Det får vi bli 3 om... 100/200 som förra gången eller kanske DC fixed limit 200/400? Hittade min reservtelefon och laddare till den så bör vara framme tidigare än 30 sekunder innan tågets avgång då jag ställt väckning till 7:45... Citera
Nice Hand GG Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 Man kan ju undra vad det är för tomtar som närvarar, alla har med sig presenter som om det vore självaste julafton. Citera
GG Postad 10 September , 2010 Rapport Postad 10 September , 2010 Sitter här hemma och laddar med att elda upp femhunkor i grillen och lyssna på "Kill'em All" med Metallica. SååååååååÅÅÅÅÅåÅÅJA Citera
Recommended Posts