Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

#&%%¤ Hade gått 73kr plus om jag vågat gambla och köpt en "sista minuten" nu. 147kr kostar Stockholm-Hallsberg just nu istället för 220 som jag betalade.

Har inte bokat returbiljett än så får se om jag kan klonka där istället...

• Svars 607
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Vem sitter på inside info om styrkor/svagheter på bord 3 då? :-)

Själv har jag bara spelat med jm_j tidigare och där tänker jag anpassa mig med väldigt hög musik i lurarna alternativt öronproppar ;-) Nä det blir så osocialt så jag får se till att alltid ligga ett glas före helt enkelt :-D

Postad

Själv har jag bara spelat med jm_j tidigare och där tänker jag anpassa mig med väldigt hög musik i lurarna alternativt öronproppar ;-) Nä det blir så osocialt så jag får se till att alltid ligga ett glas före helt enkelt :-D

Bord 3 har jag dålig koll på. Har hört att den där "Gretko" är rätt fiskig, spelar typ $2.2-sngs på nätet.

Postad

Varning!!!

Det åker runt en röd trampbil med två små barn i med svenskt utseende och rakade huvuden i centrala delarna av Kumla o försöker locka in farbröder i trampbilen med mellanöl...polisen är underrättade .. var uppmärksam..

kopiera å lägg i din profil

Postad
Instämmer, jag är stark tågförespråkare. Att sitta fastspänd i en plåtburk ingår inte i mina ideer om nöje. Att spela av jm_j enkronor i restaurangvagnen däremot...

Har inga minnesbilder om en restaurang på dessa snälltåg i sträckan tidigare så vi får springa och baxa första (och andra) bästa bord och hoppas att ingen har bokat plats där. Har fixat 2 rör 1-kronor och har lite andra småpengar med mig.

Själv har jag bara spelat med jm_j tidigare och där tänker jag anpassa mig med väldigt hög musik i lurarna alternativt öronproppar ;-)

Akta dig för Illvilja. Får han syn på att du har några grejer i hans bil blir ser han till att dörrarna går igen med nycklarna i bilen och du alternativt missar tåget eller aldrig får se dina grejer igen. ;-}

När har vi spelats vid samma tillfälle? Du kanske har presenterat dig men har nada koll/minnesbilder vem du är och hur du ser ut.

Förresten: En viss Esa sa för ett par månader sen att det var snuskigt konstigt/svårt att spela mot mig när jag spelade någorlunda tajt på måndagslaxen istället för vanliga ca 60% VPIP och 40% höjningar innan floppen.

Nu är det inte så många med som blir förvånade oavsett vad jag än gör och hittar på så får väl komma på något så att det blir iaf +- -resa den här gången....

Nä det blir så osocialt så jag får se till att alltid ligga ett glas före helt enkelt :-D

Fan också. Får antingen ta en sväng till till bolaget eller gambla på att Appelsf har med sig en dunk "Das Vodka aus Schwedische Värmland".

Postad

Uppdaterat:

BORD 1

Juggler

Ola "miata91"

Stefan Wiiand

"schoolbook"

Bjoelle Hultfredsson

Roger Gustafsson

Erik "Valterego"

Oscar "KungKroon"

Richard G

Chrille Andersson

BORD 2

Tommy A

Björn "darvartagan"

Fredrik "Hogge75"

Micke "MikeTime"

Niklas "Nisze"

Robin Brone

Fredrik "TotalFarsa"

Bengt "bensjo"

Koivulainen

Jeanette W

BORD 3

Nadelius

Benny "kobo" M

Jonas L

Johan T

m1978

Gretko

Pelle "Illvillja"

Juhamatti "jm_j"

Jarne

St Björn

BORD 4

John "JohnH" H

"NiceHandGG"

Sandra B

C Rust

Clas "eloket"

Mats W

Martin "Skanke"

M Frykman

Stefan Fransson

Ludvvig

BORD 5

Mr Totti

Bergback

Lars Grahm

J-O "appelsf"

Mattias "Torax"

Peter "Hygglo"

Lennart "Crappy"

"Sandsater"

Mattias "Macess"

Drunken Pengiun

Postad

Tips från coachen:

• "Illvilja" ha med en liten spegel och gör solkatter i hans ögon.

• "Jm_j" lär inte som vanligt nå topp 40 så koncentrera dig på att sno så mycket marker du hinner.

• "StBjörn" memorera ett par KingX's låtar att nynna på under händerna. Det lär få han att tappa fokus totalt.

Lycka till! :)

Postad
Då vart bountyn införskaffad. Knocka ut mig och erhåll en:

maredsous8.jpg

Maredsous 8

:mrgreen:

Märks tydligt att det är microgäng som lirar. Hade det varit Någon stekig lirare i Jöns kaliber hade det blivit en "ekorreöl" á $750 flaskan:

orava_juttu2607in_ru.jpg

orava_2juttu2607in_ru.jpg

http://www.brewdog.com/

Pingu borde förståss välja en "Tactical Nuclear Penguin":

0807f7517a57c0c4d476b5bffbd6d625_68181.jpeg

http://www.brewdog.com/product.php?id=46&image_to_use=Image3

Ni var båda med på JohnH´s superweekend, det är en gång iaf. :)

Aaa... Just det... Ett av få gångerna någon på forumet sett mig nykter. Höll Ända tills Jöns fixade fram gigantiska ölkranen som jag försökte tömma asap...

Sitter här hemma och laddar med att elda upp femhunkor i grillen och lyssna på "Kill'em All" med Metallica.

Hela plattan eller bara "Seek & Destroy" om och om igen?

Postad

Öööö.... Det här känns ju bra. Mobilen lyser med sin frånvaro (märkte när jag skulle fota min lilla bountypåse), hittar inte väckarklockan och har inte packat ner pengabunten och resten av skräpet som ska med.

Går väl bra som vanligt. Är lite sur på mig själv att jag glömde köpa nya cardprotectorn på Söder igår men lyckades iaf ta mig till tvättstugan så att jag har rena kläder och en ren sovsäck bara jag hittar tvättpåsarna.

Som vanligt allting i (någorlunda kaotisk) ordning när jag ska iväg någonstans...

Postad
Instämmer, jag är stark tågförespråkare. Att sitta fastspänd i en plåtburk ingår inte i mina ideer om nöje. Att spela av jm_j enkronor i restaurangvagnen däremot...

Det får vi bli 3 om...:lol:

Postad
Det får vi bli 3 om...:lol:

100/200 som förra gången eller kanske DC fixed limit 200/400? ;-)

Hittade min reservtelefon och laddare till den så bör vara framme tidigare än 30 sekunder innan tågets avgång då jag ställt väckning till 7:45...